לירון אלימלך חתם במכבי טמרה

פרסום ראשון: העולה הטרייה לליגה א' צפון ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, והיא מחתימה היום (ראשון) את לירון אלימלך, חלוצה של הפועל קריית אתא אשתקד. אלימלך, נחשב לחלוץ מצוין ולחיזוק מעולה עבור טמרה והוא ישחק תחת המאמן ברוך סער, שצפוי לבנות קבוצה שמכוונת לצמרת הטבלה. אלימלך: " אני שמח לחתום בטמרה, סומך על ההנהלה ועל ברוך שיבנו קבוצה חזקה".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-07-2019
  • 14:44

אחרי שהחתימה את הקשר מחמוד עבאס, מכבי טמרה ממשיכה במסע הרכש המרשים שלה כאשר היום (ראשון) , היא מודיעה על החתמתו של החלוץ לירון אלימלך, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל קריית אתא ונחשב לחלוץ מצוין.

 

לירון אלימלך בתגובה להחתמה: " אני שמח מאוד לחתום בטמרה , בפגישה שהיתה לי איתם הם נראים לי אנשים מאוד רציניים, והתלהבתי לשמוע את המטרות שלהם לעונה הקרובה להביא מאמן בכיר כמו ברוך סער זה כבר הצהרת כוונות ואני חושב שזה מתאים לי אישית להגיע לשם".

 

לירון, מה המטרות שלך לעונה הבאה?

"מבחינה אישית אני מגיע אחרי עונה פחות טובה, ויש בי רעב עצום לחזור למספרים שלי וליכולת האמיתית שלי ואעבוד קשה בשביל זה. מבחינה קבוצתית זה מועדון שחוזר לליגה א' עם המון התלהבות ועם מטרות חדשות להצליח העונה . סומך על ההנהלה ועל ברוך שיבנו קבוצה חזקה ומאחל לנו בהצלחה ושנצליח לעמוד במטרות".

 

אלימלך חותם בעולה החדשה לליגה א' צפון, כחלק מתלכיד שחקנים חזק שצפוי להיבנות במטרה להגיע לכיוון הפלייאוף העליון, תחת הדרכתו של המאמן המצוין ברוך סער. 

לירון אלימלך, חיזוק מצוין עבור טמרה

הוסף תגובה
תגובות