"אני עובד קשה במגרש כי חלוץ נמדד בשערים"

כך מעיד על עצמו סארי חאג' יחיא, שחקנה של אום אל פאחם אשתקד, שרשמה עליית ליגה מרגשת ותפתח את העונה הבאה בליגה הלאומית. סארי נחשב לחלוץ רעב ומוכשר, שלא הרבה לקבל דקות משחק במהלך העונה הקודמת. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונת כדורגל מרגשת.. ומדבר על השאיפות לעתיד "עוד שנתיים אהיה בליגת העל".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-07-2019
  • 13:28

סארי, איך התחושה לסיים את העונה הקודמת בעליית ליגה?

"מעולם לא חוויתי הרגשה כזאת באמת שזה כיף גם בגיל צעיר היה לי עליה לליגה הלאומית, זה משהו מדהים במיוחד כשזה קורה עם קבוצה שיש לה את הקהל לדעתי מספר 1 בארץ. אני שמח בשביל העיר אום אל פאחם שהגימה חלום בעליה לליגה הלאומית קבוצה עם קהל כמו זה מגיע להם". 

 

איך אתה מסכם את העונה שעברה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה האישית היה יכול להיות יותר טוב כי סיבוב שני פחות שחקתי מאז ששמעון בא הוא העדיף שחקנים מנוסים לא צעירים, אבל קבלתי את זה באהבה. ברמה קבוצתית באמת אני חושב שהיתה לנו קבוצה מעל הליגה, ורואים את זה בטבלה עם שחקנים מצוינים, שהם גם אנשים טובים ולדעתי מה שהכריע את העליה זה ההחדר הלבשה אצלנו".

 

סארי חאג' יחיא, ושחקני אום אל פאחם חוגגים עלייה מרגשת בעונה הקודמת (צילום: גסאן אבו פנה)

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך?

"אני מסוג השחקנים שאוהבים לעבוד במגרש כמובן והבקיע גולים כי חלוץ נמדד אך ורק בשערים". 

 

מה יש לך לומר על ליגה א' שהולכת ומתחזקת לאחרונה?

"לדעתי ליגה א' בשנים האחרונות יותר טובה מהליגה הלאומית, יש קבוצות שלא נופלות מאף קבוצה בלאומית , לדוגמא הקבוצה שלנו שנה שעברה

לדעתי הייתה מסיימת בלאומית בטופ 5 עם אותו סגל". 

 

אתה צפוי להמשיך באום אל פאחם גם בליגה הלאומית?

"הייתי אמור להמשיך בקבוצה דברו איתי מאום אל פאחם להמשיך, אבל לא בתור חלוץ 1  ואני לא רוצה להעביר עונה סתם ככה, השנה רוצה לעשות את עונה הפריצה שלי לא רוצה לשבת על הספסל". 

 

איפה אתה צפוי לשחק בעונה הבאה?

"בינתיים אני בודק כמה אופציות בליגה הלאומית זה הכיוון וכמה שיותר שערים אבל אם לא הסתדר כמובן שמה שעשיתי בליגה א' לא הספיק בנתיים בשביל להעלות מדרגה, אבל אני מספיק חזק מנטלית ועובד מאוד קשה בשביל זה. אם אצטרך אני אחזור עוד שנה לליגה א' ולהבקיע כמה שיותר שערים ולחזור לליגה הלאומית או ליגה העל מהדלת הראשונה, אני לוקח את יובל אשכנזי ממכבי חיפה דוגמה בשבילי ואני מאמין שתוך שנתיים אני אהיה בליגה העל".

 

 

סארי חאג' יחיא, רוצה לשחר ברמות הגבוהות (צילום: אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב על (אוהד 20-07-2019, 18:33)
    סארי עם קצת תשומת לב והערכה אצל מאמנים בליגה לאומית ועל.הוא מתאים לליגות אלו.מה שמאפיין סארי הפריצות שלו והעמידה הנכונה ברחבה.זאת אומרת שחקן יבקע הרבה שערים .אני מתוסכל עדיין איך סארי לא בליגת על.כוכב מבוזבז