"המטרה בכפר שלם הושגה, הפנים קדימה עם חולון"

ויקטור גניש, שנחשב לאחד המאמנים המנוסים בליגה א', בעונה הקודמת הצליח להשאיר את כפר שלם בליגה ואת העונה הקרובה יפתח כמאמן ירמיהו "גריל טאון" חולון שערכה אימון פתיחה מרשים השבוע. בראיון לאתר 'גולר' הוא מדבר על העונה הקודמת והלא פשוטה בכפר, מתכונן לעונה הבאה עם קבוצתו החדשה ומדבר על ליגה א' שלטעמו, הולכת להיות חזקה מאוד העונה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-07-2019
  • 15:33

ויקטור גניש נחשב למאמן מצוין ובעל ניסיון של שנים רבות בליגות הנמוכות. לפני שתי עונות הוא הצליח להוביל בהצלחה את בית"ר נורדיה למקום הרביעי בטבלה - ובעונה הקודמת הוא נקרא לכפר שלם על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה בתקציב קטן וכנגד כל הסיכויים, ועשה זאת בהצלחה. בעונה הבאה הוא יעמוד על הקווים של ירמיהו חולון שערכה אימון פתיחה השבוע, הוא עדין לא מדבר על מטרות עד שישלים את הסגל "עדיין צריכים להתחזק בכמה עמדות", מדבר על ליגה א' "תמיד הייתה חזקה", ומאמין בדרך שלו "אני לא משווה את עצמי למאמנים אחרים".

 

ויקטור, איך אתה מסכם את העונה בכפר שלם?

"זה לא סוד שסיימתי את העונה בהצלחה מבחינת מה שהציבו לי בכפר שלם, ידענו מראש שאנחנו הולכים לעונה לא פשוטה והתקציב לא גבוה וקיבלתי משימה. אחרי שסיימה עם נורדיה במקום הרביעי פנו אלי ואמרו 'אנחנו רוצים שתבוא לכפר. יש לך משימה: להשאיר את הקבוצה בליגה', ואני חושב שהצלחנו בגדול למרות שהיינו בחלק התחתון בלי מאבקים. קבוצה בלי תנאים, עבדתי לבד נטו ומי שמכיר אותי ואת דרך העבודה שלי, יודע שאני נותן את הכל".

 

רצית להמשיך העונה בכפר שלם כשיש מטרות ותקציב גדול יותר?

"כן. חשבתי להמשיך אחרי שעברתי עונה לא פשוטה בעונה הקודמת ועשיתי הכל כדי להשאיר את הקבוצה וגם אמרתי את זה לאנשים שם, אבל אני לא נכנס לזה, כל אחד מחליט מה שטוב לקבוצה שלו. אחרי שראו מה עשיתי עם נורדיה והגעתי בעונה הקודמת לקבוצה שהייתה עם תקציב הכי נמוך בליגה, קיבלתי מטרה ועמדתי במשימה, חשבתי שאני אקבל את הקרדיט לבנות את הקבוצה, אבל קיבלתי באהבה את ההחלטה שלהם. אני מעריך את האנשים בכפר שלם, מאחל להם הצלחה והלוואי שיעלו לליגה לאומית".

 

ויקטור גניש, "נתחבר נעבוד קשה ונהיה קבוצה חזקה" (צילום: איתן ידגר) 

 

אז מה הוביל אותך לירמיהו חולון?

"אחרי כפר שלם היו לי מספר הצעות בליגה א' שלא צלחו, קיבלתי טלפון מליאור שולמן ומוסא בן חיים, הגעתי לפגישה איתם והחלטתי לחתם בקבוצה. ברגע שהגיעה הצעה מחולון זה ההחלטה שלקחתי, זה הרגיש לי הכי נכון ואני שמח על כך".  

 

ערכתם אימון פתיחה ראשון השבוע, מה אתה יכול לספר על כך?

"ערכנו אימון פתיחה ראשון עם סגל כמעט מלא. התאמנו 30 שחקנים, אבל אנחנו עדין צריכים להתחזק בעמדות מסוימות. עוד אין שמות. אין ספק שיש התרגשות בשלב שנקרא "טרום עונה", אנחנו לומדים את הקבוצה וזו רק ההתחלה".

 

מה המטרות של ירמיהו חולון העונה?

"אני עדין לא מדבר על מטרות בשלב הזה כי זו קבוצה בבנייה, אני לא מתעסק בתקציב, זה עניין של ההנהלה. חשוב לי לא רוצה לצאת בהצהרות בשלב הזה עד שנראה את הקבוצה בנויה במאה אחוז, יש הרבה שאיפות כמובן ואני מאמין שנתחבר ונעבוד קשה ונהיה קבוצה חזקה".

 

ויקטור גניש ושחקני ירמיהו חולון באימון הפתיחה השבוע (צילום: איתן ידגר)

 

מה דעתך על ליגה א'?

"כל הזמן אומרים שליגה א' הולכת ומתחזקת אבל שוכחים שהליגה תמיד הייתה חזקה ותמיד יהיו קבוצות שירצו לעלות. מה שכן, ליגה א' תהיה לא פשוטה כי יש הרבה קבוצות שכבר התחזקו בשמות והציבו מטרות עוד במהלך הבנייה, ליגה א' זו ליגה מטורפת, מעניינת ומתוקשרת".

 

מה "האני מאמין שלך" שמבדיל אותך ממאמנים אחרים?

"אני לא משווה את עצמי למאמנים אחרים, אני מדבר על עצמי. "האני מאמין שלי" זה ששחקן מגיע לאימון ולמועדון חשוב שיגיע שמח ומחויך במיוחד בליגות הנמוכות ואני חושב שבגלל ששיחקתי המון שנים בליגה אני גם יודע איך לעבוד עם השחקנים. חשוב לי שהשחקן יבין שהוא צריך להיות מחויב ולתת את הכל אני מאמין בדרך גם במגרש וגם מחוצה לו ואני אחד שלא מתבייש ללמוד מכל אחד".

ויקטור גניש עם הפנים קדימה לירמיהו "גריל טאון" חולון (צילום: גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רון (רצית 30-07-2019, 16:06)
    רצית להמשיך בכפר חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח אין לך מושג בכדורגל אתה מאמן שהורס את השם של מאמן מרוויח 4000 בחודש קורא לעצמו מאמן
  2. אחלה ויקטור בעולם (שמשון כפר קאסם 30-07-2019, 16:22)
    אחלה גבר ואחלה בנאדם ואחלה מאמן אוהבים אותך איש יקר אחלה ויקטור
  3. לא לא הבנתי ישבת איתו כשהוא חתם על החוזה? חחח אנשים מטומטמים (1 30-07-2019, 17:32)
  4. עציץ (נורדיה 30-07-2019, 17:35)
    גדול
  5. לא שוכחים איך פרחנו בתקופה שלך, איזו עונה עברנו יחד (נורדיה 30-07-2019, 21:15)
    בהצלחה בחולון אוהבים אותך
  6. ירמיהו בהצלחה ! (מאור כהן 30-07-2019, 22:05)
    מאמן משכמו ומעלה אישיות עוד יותר טובה אימן דאז בקרית מלאכי .. מכיר גם טוב את הליגה שיהיה בהצלחה!
  7. ויקטור (דוד 31-07-2019, 01:58)
    מאמן מצוין היה בסדר גמור בכפר שלם עם התקציב הכי נמוך בליגה יסודי מאוד ועמד במטרות בהצלחה ויקטור מאוהדי כפר שלם אמן ותצליח
  8. אחלה ויקטור (אוהד מהשכונה 31-07-2019, 08:07)
    היה לו את הסגל הכי חלש בליגה , יותר ממה שעשה אי אפשר היה לעשות! בהצלחה בהמשך ויקטור