אדיר עטיה ללאומית?!

הבלם המוכשר אדיר עטיה הרשים במשחק האימון בעפולה מהלאומית נגד אום אל פאחם וימשיך באימוני הקבוצה בשבוע הבא במטרה לנסות להרשים ולחתום בקבוצה! במידה ולא יקרה הדבר השבוע יחתום באחת מקבוצות ליגה א דרום שמעוניינות בשחקן בינהם חולון, אזור..

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-07-2019
  • 14:16

אדיר עטיה, בלמה של עירוני קריית גת ומי שהיה אחד מהבולטים בקבוצה בעונה שעברה, אשר מתאמן עם הפועל עפולה מליגת העל, מבוקש בכמה קבוצות בליגה א' דרום. עטיה, שנחשב לאחד הבלמים הצעירים הטובים בליגה, נבחן במספר קבוצות בליגה הלאומית והוא בדרך חזרה לליגה א' כשמספר קבוצות בעקבותיו, ביניהן חולון ואזור. 

 

שמענו את אדיר אטיה לקראת פתיחת העונה הקרובה: "היה ניסיון לעשות קפיצה לליגה הלאומית, ואני עדיין לא מוותר על זה. כרגע אני אשב עם נציגיי ונראה מהן ההצעות העומדות בפניי ונקבל את ההחלטה הטובה עבורי, מקום שייתן לי את הבמה הכי טובה ויקדם אותי לליגות הבכירות, לשם אני מכוון בכל הכוח בעתיד הקרוב".

היכן יחתום אדיר עטיה? (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדיר אטיאה (יוסף 27-07-2019, 00:06)
    בלם מצויין , שייך לרמות הגבוהות
  2. אדיר אטיה (אמיר 27-07-2019, 09:39)
    בלם מצויין רגל שמאל טבעית חזק ואגרסיבי מתאים לליגה לאומית בקלות בהצלחה
  3. אדיר עטיה (אורן 27-07-2019, 13:24)
    שחקן טוב בחופים אין מילים תותח רגל שמאל עוצמתית פיזי משחק על החול ברמה מקמועית אבל בדשא הוא איטי וחלש והוא נאבד בחלל הגדול של המגרש זה לא אותו דבר בכלל בכל מקרה מאחל לו דרך צלחה שיצליח והלוואי יגיע לרמות הכי גבוהות בכדורגל העולמי! בהצלחה אדיר