"מרוצה מהשחקנים שהחתמנו, תהיה לנו עונה טובה"

כך אמר המנהל המקצועי של ירמיהו "גריל טאון" חולון, מוסא בן חיים, לאחר שאמש נפתחה העונה של הקבוצה באופן רשמי עם אימון חגיגי. "יש עוד כמה צעירים שקרובים לחתימה", אמר בן חיים על הסגל שבנה וגם הבהיר: "נגיב בחריפות כנגד כל כתבה מגמתית נגדנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2019
  • 16:45
קבוצת ירמיהו 'גריל טאון' חולון פתחה אמש (שני) את אימוניה ומי שנראה מרוצה היה לא אחר מאשר המנהל המקצועי של המועדון מוסא בן חיים. בסיום האימון שאלנו את מוסא מספר שאלות לקראת העונה הקרובה. 
 
  
מוסא מגיב בחריפות על הכתבות המגמתיות לפיו כנגד הקבוצה."לא הגיוני שקבוצה אחרי אימון פתיחה וכבר תהיה ביקורת. זה מגמתי". (איתן ידגר)
 
מוסא, איך אתה מתרשם מהסגל שאתם בונים בחולון העונה? 
"אנחנו מאוד מרוצים מהשחקנים שהחתמנו בקבוצה, השחקנים יקבלו את כל התנאים לעשות עונה טובה, כשיש גם מספר שחקנים צעירים שיחתמו בקרוב. משהו טוב קורה בחולון ורק נקווה שהתוצאות תגענה בהתאם".
 
לגבי התקשורת אמר בן חיים: "יש תחושה שמספר אנשים מנסים לפגוע בקבוצה, ביניהם כתבים מאתרים אחרים כנראה בגלל אינטרס ששחררנו אנשים שהדליפו להם מתוך המערכת. אותם אנשים חושבים שהם יכולים לנהל לנו את הקבוצה ובזה יש להם טעות חמורה".
 
עוד מוסיף המנהל המקצועי באותו נושא: "הכתבות שהם מעלים מגמתיות נגד הקבוצה וכולם רואים את זה, כי לא יכול להיות שרק אתמול עשינו אימון ראשון וכבר יש ביקורת כזאת. זו רק סגירת חשבון".
 
לסיום אומר מוסא: "כל הרעשים הללו רק יחזקו אותנו ואת השחקנים הנהדרים שהחתמנו. כול כתבה שתהיה מגמתית ברמה של חוסר מקצוענות, תקבל תגובה חריפה מצד הנהלת הקבוצה".

מוסר בן חיים יחד עם ליאור שולמן ורונן קנפו (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טביעת עין טובה (הוגה דעות 23-07-2019, 18:46)
    יש למוסא חוש מצויין בבחירת שחקנים.נראה אם יצליח גם השנה
  2. ליאור שולמן שוב הפכת להיות מס 3 (חולוני 23-07-2019, 19:25)
    ליאור שולמן אתה ליצן
  3. שולמן לא ליצן הוא פשוט טוב מדי ותמים (לחולוני 24-07-2019, 10:37)
    מוליכים אותו שולל, בכדורגל שורדים רק החלאות