שמשון כפר קאסם פותחת עונה

לאורך הקיץ הנהלת שמשון בחרה לעבוד בשקט , רחוק מהתקשורת כדי לבנות קבוצה ראויה וחזקה לליגה א'. כעת, שמשון כפר קאסם פותחת עוד עונת כדורגל, וערכה היום (רביעי) את אימון הפתיחה של הקבוצה. בין השחקנים שהצטרפו למועדון גדיף וורקאט אקס האדומים, והישאם אזברגה ששיחק בעונה הקודמת עירוני אשדוד. איהאב סרסור: "השנה אנחנו שואפים לבנות תלכיד טוב, שייתן כדורגל מהנה עם תוצאות חיוביות"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 24-07-2019
  • 20:11

שמשון כפר קאסם ערכה היום (רביעי) אימון פתיחת עונה מוצלח, לאחר שבמהלך הקיץ הנהלת הקבוצה עבדה במרץ כדי לבנות תלכיד שחקנים מנצח שאפשר לרוץ איתו בליגה א' ולשאוף גבוהה, אך הקבוצה שעדין בהליכי בנייה לא ממהרת לדבר על מטרות, ורוצה לחבר את השחקנים לקבוצה אחת טובה . הקבוצה בנוי על מרבית השחקנים מהעונה הקודמת שממשיכים לעונה נוספת ורובם הם שחקנים בית כמו סראג' נסאר, עבדאללה טהה, איוב אבו סבית, אופק יפרח, משה סילמנוב עבדאללה ח’טיב, עלי טהה, אחמד סרסור, אחמד עאמר. כמו כן, צפויים להצטרף לקבוצה ארבעה שחקני נוער שיצטרפו לקבוצה לעונה ראשונה בבוגרים.

 

גדיף וורקאט, אקס האדומים אשדוד, חיזוק מצוין עבור הקבוצה (צילום: מוחמד סרסור)

 

הקבוצה שעדין נמצאת בשלבי הכנה ונמצאת בבניית הסגל חיזקה כמה עמדות, וביצעה כמה החתמות של שחקני רכש כמו רז שביט, הישאם אזבארגה אחד השחקנים הבולטים בעירוני אשדוד אשתקד, בן אלגרבלי שנחשב לבלם מצוין ושיחק בבני לוד בשנתיים האחרונים ורועי הררי המגן ימני. כמו כן, הקבוצה החתימה את דודי אלון השוער מצוין  של הפועל פתח תקווה, שעלה  בחזרה לליגת העל הפועל תל אביב לליגה, ואת השחקן המבטיח גדיף ווארקט מאדומים אשדוד  

 

הישאם אזברגה, שחקנה של עירוני אשדוד אשתקד מצטרף לסגל של אסמעיל סרסור (צילום: מוחמד סרסור)

 

כמו כן, הקבוצה חיזקה את הצוות המקצועי וצרפנו את סאלם אבו סיאם כמנהל מקצועי, שיכול לתת המון מניסיונו. נתן שפירא ליד המאמן אסמעיל סרסור, ובנוסף אליהם אודי לוי מאמן השוערים וגם אמיר מאמן הכושר.

 

הצוות המצקועי של שמשון כפר קאסם, באימון פתיחת העונה (צילום: מוחמד סרסור)

 

איהב סרסור בתגובה לפתיחת העונה: "היום פתחנו תקופת ההכנות והאימונים לקראת עונת המשחקים שמתחיל בספטמבר. המאמן אסמעיל סרסור ממשיך לבחור את הקאדר, כאשר בסיס טוב מהשנה הקודמת. השנה אנחנו שואפים לבנות תלכיד טוב בקבוצה, שיתן כדורגל טוב ומהנה עם תוצאות חיוביות ומשביעות רצון. אנחנו בלוז מסודר עד מחנה האימונים לבולגריה. יש הרבה משחקי אימון נסגור את הסגל עד ממחנה האימונים בסופיה  ושיהיה בהצלחה".

 


איהב סרסור, "נסגור סופית את הסגל עד שנמריא למחנה אימונים בסופיה" (צילום: מוחמד סרסור)

 

תגובה של מאמן הקבוצה אסמעיל סרסור: "אני מתרגש מהאימון הראשון, תמיד ההתחלה מרגשת ויש ציפייה גדולה לקראת העונה. כולם רואים שמנסים לעשות משהו מאוד טוב פה אנחנו עדיין בשלבי ההכנה, הצטרפו הרבה שחקנים חדשים והמטרה שלנו היא לחבר את כולם לקבוצה אחת טובה. יש לנו דרך ארוכה מאוד להגיע לאן שאנחנו רוצים אבל אני מאמין שנעשה את זה. השנה הליגה מאוד מעניינת והרבה קבוצות התחזקו והביאו שחקנים ברמה גבוה 
“אנחנו עדיין בבנייה של הסגל ואנחנו עוד לא סיימנו את התהליך. כמובן שעם השחקנים שאנחנו מביאים אנחנו מכוונים גבוה, אבל מבחינתי מוקדם לדבר על זה".

 

אמסעיל סרסור, "המטרה לחבר את כולם לקבוצה אחת טובה" (צילום: מוחמד סרסור)

 

איוב אבו סבית בתגובה: "אני שמח להמשיך בשמשון כפר קאסם שהפך להיות הבית שלי בונים השנה קבוצה מצויינת ובעזרת השם הכל יתחבר לנו ונרוץ בחלק העליון של הטבלה ומפה מאחל לנו בהצלחה".

 

איוב אבו סבית, נחשב לחלוץ מצוין והוא ממשיך לעונה נוספת בקבוצה (צילום: מוחמד סרסור) 


סאלם אבו סיאם שמונה למאמן מקצועי בתגובה: "מוזר להתחיל עונה אחרי כל השנים האלה כשחקן פעיל 30 שנה ופתאום להיות מנהל מקצועי זו הרגשה אחרת עם פרפרים בבטן, נכון שלא הודעתי על פרישה אבל אני חלק מההנהלה עכשיו ואתן את כל כולי בשביל הצלחת הקבוצה. אני מאמין שדרך צניעות אמונה,  הקרבה ועבודה קשה אפשר לעשות עונה טובה ומוצלחת, וזה מה שאני מאחל לשמשון כפר קאסם ושיהיה לנו בהצלחה".

שמשון כפר קאסם עורכת אימון פתיחה (צילום: מוחמד סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מועמדת חזקה לאליפות (הוגה דעות 24-07-2019, 20:20)
    בייחוד נוכח העובדה שהם שמרו על מרבית שחקני ההרכב של שנה שעברה וחיזקו כמה עמדות.וורקאט שחקן מוכשר ביותר.
  2. מאוד מרשים (יוסי 24-07-2019, 21:18)
    עושים רושם מצוין, עובדים בשקט בלי רעש ופתאום מקבלים קבוצה מרתקת שתדבר חזק מאוד בליגה השנה. שיהיה להם בהצלחה
  3. מרמורק רכשה 20 שחקנים (מקסים 24-07-2019, 21:36)
  4. לוי (מכפר שלם באהבה 24-07-2019, 21:44)
    אחלה איהב ואחלה בנאדם המון בהצלחה איש יקר
  5. השנה הם יורדים (מאושר וטוב לי 24-07-2019, 21:44)
    כן מכבי שעריים יורדים ליגה השנה
  6. וואווו (דודו אשדודי 24-07-2019, 22:26)
    כל הכבוד לא שמענו על שמשון כלום כל הפגרה ופתאום קבוצת עלייה לכל דבר
  7. מכביסט (גלעד 24-07-2019, 23:26)
    שמשון בנו סגל מצויין ובשקט למדו מהטעויות של שנה שעברה ואני בטוח שהם ידברו חזק בליגה, אבו סיאם יא תותח לא נשכח לך את הבישול בדרבי והבישול באליפות של מכבי אוהבים אותך שחקן גדול ואיש יקר