הפועל בני טייבה פותחת עונה

אמש פתחה הפועל בני טייבה את אימוניה לקראת העונה הקרובה בליגה ב' דרום א׳ כשמי שיוביל אותה כל הקווים יהיה דודו חלף. מלבד המאמן החדש, ראינו כמה פנים חדשות באימון בקבוצה כמו סולי צמח, עידן סרור רפי עמרן ויוסי פליקר. ביום ראשון תערוך טייבה משחק אימון מול מ.ס. טירה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-07-2019
  • 17:11

אתמול בערב ערכה הפועל בני טייבה את  אימון הבכורה שלה קבוצת לקראת פתיחת האימונים לעונת הכדורגל 2019-20, כשעשרות אוהדים נכחו באימון הבכורה וקיבלו את השחקנים בקבלת פנים חמה שכללה חלוקת פרחים.

באימון הפתיחה ראינו את מאמנה החדש של בני טייבה - דודו חלף, כשגם שחקני החיזוק הוצגו ובהחלט ראינו מספר שחקנים נהדרים שהצטרפו לקבוצה לאחרונה. סולי צמח, רפי עמרן, יוני שגיב, עידן סרור, יוסי פליקר ושי דוד. שלקני רכש אלה מצטרפים לשחקני הבית שהמשיכו מהעונה האחרונה ושחקני הנוער שהוקפצו לקבוצה הבוגרת.

 

מאמן הקבוצה, דודו חלף, מקבל זר פרחים

 

מאמן הקבוצה דודו חלף אמר באימון הפתיחה: ״המטרה שלנו היא לעשות קבוצה אטרקטיבית ולוחמנית, שתשמח את הקהל הגדול ותהיה גורם בצמרת של ליגה ב׳ דרום א׳ ״.

יו"ר המועדון יוסף סבית בירך את השחקנים ואמר: ״שתהיה לנו שנה מוצלחת. אני מברך את השחקנים החדשים שהצטרפו וגם המקומיים. כמו כן, ברצוני להדות לקהל שעשה קבלת פנים חמה לשחקנים ועודד אותם בצורה מהממת ואני מקווה שנהנה יחד כל העונה". 

ויסאם סינדיאני שחקנה של הקבוצה: ״היה אימון פתיחה יוצא מהכלל עם אווירה נהדרת. אנחנו נעשה הכל על מנת לשמח את האוהדים ולהגשים להם את המטרה״.

קפטן וסמל הקבוצה עלאא רביע אמר באימון הפתיחה: ״זה תמיד מרגש לפתוח עונה. שתהיה לנו עונה מאתגרת ובריאה, אמן".

קשר הרכש של הקבוצה, שי דוד, אמר: ״מרגש להתחיל עונה חדשה. רואים שנבנה פה משהו מיוחד, שיהיה לנו בהצלחה. אני מצפה לעונה מאתגרת ושבסוף העונה נשמח בעזרת השם״.

חלוצה החדש של הקבוצה, יוסי פליקר: "זו תחושה נהדרת לפתוח את ההכנות לקראת העונה, אני מרגיש שהגעתי למקום נהדר. באתי במטרה לעזור לקבוצה לעשות עונה טובה ומאמין שתהיה קבוצה חזקה והתקפית שתלהיב את הקהל".

 

כבר ביום ראשון (28/7/19), מצפה לקבוצה משחק אימון ראשון מול מ.ס טירה מליגה א׳ צפון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני טייבה (נידאל 26-07-2019, 18:16)
    בני טייבה עם הפנים קדימה ..הכל מוכן.
  2. סתם קבוצה ארורה (אדום מלידה 26-07-2019, 21:20)
    התחזקו בכמה שחקנים אבל את הכסף לא יקבלו נקודה
  3. קשקוש (דובי 27-07-2019, 09:36)
    למי חייבים הקבוצה במצב מצוין כספית חייבים מעט מאוד גרושים .והכי חשוב הכספים שישולמו השנה יהיו בכפוף להצלחות בעיקר .שזה הודות להנהלה ולמאמן שרצה ששחקנים ייתנו יותר ויהיו יותר מחויבים מבעבר.
  4. לליגה א (טייבה 27-07-2019, 18:26)
    מברוק השנה ליגה א אים על יוסף גבר שבגברים
  5. מה קורה עם שמשון תל אביב ירדה ליגה ינעל העולם (שמואל 28-07-2019, 13:12)
  6. מה קורה עם שמשון תל אביב ירדה ליגה ינעל העולם (שמואל 28-07-2019, 13:12)