מ.ס דימונה ערכה אימון פתיחה

הקבוצה מליגה ב' דרום ב', ערכה אמש אימון פתיחה ראשון לעונה זו כשעל הקווים המאמן שמעון ביטון, ומרבית השחקנים מהעונה הקודמת נשארו כשהמטרה המרכזית לתת ביטוי לשחקני בית. יחד עם זאת שחקנים חדשים הצטרפו לקבוצה ביניהם החלוץ המצוין יוסף אבו לאבן , ואור עלוואה הבלם שחוזר לקדנציה נוספת במועדון.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-07-2019
  • 11:00

מ.ס דימונה פתחה אמש את עונת הכדורגל 19/20, וערכה אימון פתיחה ראשון יחד עם הנהלת הקבוצה המתחלפת. הקבוצה שסיימה בעונה הקודמת במקום הרביעי בטבלה ושאפה לעלות ליגה לא ממהרת לצאת העונה בהצהרות, אלא לבנות תלכיד שיהיה ניתן לרוץ איתו בתחילת העונה ואולי לשקול חיזוקים נוספים לקראת ינואר כשהקבוצה תתייצב ותחליט על מטרותיה.

 

מ.ס דימונה שמרה על שלד השחקנים מהעונה הקודמת (צילום: לירן ביטון)

 

מרבית השחקנים מהעונה הקודמת נשארו בקבוצה ביניהם הקפטן משה אסולין, ערן סויסה, דודו סויסה, שי בוזנח , עמית גבאי, פיראס עוואד, עאטף אבו בילאל, אבי מסיקה, שמעון לוגסי וליאל זגורי.

 

שי בוזנח, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה ממשיך לעונה נוספת במועדון (צילום: לירן ביטון)

 

השוער אלדד אלמקייס גם נכח באימון אך לא התאמן עקב פציעה שהוא סוחב מהעונה הקודמת, והוא צפוי לחזור לשורות הקבוצה בחודשים הקרובים.  מי שצפויים לתפוס את מקומו הם השוער הצעיר רז ביטון וגל נבון השוער שהגיע בעונה הקודמת מהפועל באר שבע וצפוי לחתום בקבוצה לעונה נוספת.

 

השוער הצעיר רז ביטון, אמש באימון הפתיחה (צילום: לירן ביטון)

 

בניגוד לעונות קודמות דימונה המעיטה בשחקני רכש העונה, כדי לתת במה לשחקני בית צעירים ולהשאיר את השלד הקיים מהעונה הקודמת. אך זכינו לראות פנים חדשות בקבוצה בדמותו החלוץ המצוין יוסף אבו לאבן, שעלה אשתקד עם אור יהודה ליגה וצפוי להוות חיזוק משמעותי לקבוצה, והבלם אור עלוואה שחוזר לקדנציה נוספת במועדון. כמו כן, שחקנים נוספים הגיעו להיבחן בשורות הקבוצה והמשך דרכם יקבע באימונים במהלך השבוע. 

 

שחקני מ.ס דימונה באימון הפתיחה, יחד עם השחקנים הנבחנים (צילום: דן בונבידה)

 

מי שיעמוד על הקווים העונה הוא המאמן שמעון ביטון, שאימן בעבר את הנוער של הפועל באר שבע ואף שימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת, יחד איתו המאמן כושר אלירן אבו שחוזר לקדנציה נוספת במועדון.

 

 

שמעון ביטון מאמן הקבוצה יחד עם אלירן אבו מאמן הכושר (צילום: דן בונבידה)

 

משה אסולין קפטן הקבוצה בתגובה:"הרגשה הכי טובה שיש לחזור להתאמן, מתגעגעים מאוד למגרש לאנשים וזה תמיד כיף באים עם כוחות חדשים וכמובן חושבים על העונה עצמה ומה הציפיות שלנו ממנה, אני מקווה שיהיה לנו עונה מוצלחת וטובה גם מבחינה קבוצתית וגם אישית לכל אחד".

 

יוסף אבו לאבן בתגובה: " כייף לפתוח עונה, מצפה כבר לפתיחת הליגה".

 

 

החלוץ המצוין יוסף אבו לאבן פותח עונה במ.ס דימונה (צילום: דן בונבידה)

 

 

 

 

 

מ.ס דימונה פותחת עונת כדורגל (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה אבו לאבן אוהבים אותך (אור יהודה בלב 31-07-2019, 21:00)