"גם ברגעים הקשים, אני תמיד האמנתי שלטבריה תהיה קבוצה"

כך אמר ליאור סימוני, חבר הנהלת עירוני טבריה שעוברת קיץ לא פשוט בבניית הקבוצה לקראת פתיחת העונה, שכולל סגירת חובות העבר, התמודדות מול התביעות שקיבלה הקבוצה וקבלת תקציב מהעירייה, כשהמטרה העיקרית היא לשנות את התדמית שנוצרה לקבוצה בשנים האחרונות. אתמול טבריה נרשמה בהתאחדות ולרמות שיש להנהלה עוד הרבה עבודה, אפשר לומר שהמועדון מתחיל להתייצב

  • על ידי: עודד חסין
  • 12-08-2019
  • 09:00

בתחילת השבוע החלה עירוני טבריה את ההכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה לאחר קיץ לא פשוט שעברו חברי הנהלה. תביעות על ידי מאמן הקבוצה לשעבר ומספר שחקנים, חובות מלפני שנתיים וגם של העונה האחרונה, טלפונים של שחקנים שרוצים לדעת מה הצפי לקבלת שכרם, אבל הם לא נשברו והיו חדורי אמונה כי לבסוף הכול יסתדר. אמש אחרי שבוע של עבודה הם אף רשמו את הקבוצה בהתאחדות, כשהם מכינים הרבה תוכניות והפתעות לקהל האוהדים שלהם... 

השבוע התראיין חבר ההנהלה ליאור סימוני ליציע הצפוני ואמר: ״חיכינו הרבה זמן לזה ולא רצינו לדבר סתם לפני, אנחנו רוצים לעשות השנה דברים טובים לקבוצה. בתחילת השבוע עבר כסף מהעירייה לקבוצה, התחלנו לשלם חובות לשחקנים מהעונה שעברה ולשחקנים עם חובות מלפני שנתיים ששיחקו במועדון. לא רצינו להתחיל לבנות את העונה לפני שאנחנו מנקים את השולחן״.

סימוני הוסיף ואמר: ״קיבלנו רק רבע מהכסף שמובטח לנו מהעירייה והכסף שימש אותנו לשלם כ-70 אחוז מהחובות. אני מאוד מקווה שתוך זמן קצר נקבל את שאר הכסף מהעיירה כך שנוכל לסיים את כול החובות וניישר קו, המטרה היא לשנות את התדמית של המועדון שנוצרה בשנתיים האחרונות״.

 

ירון דוד יחד עם ראש העיר - רון קובי (עודד חסין)

 

בנושא המקצועי אמר סימוני: ״מינינו את אלדד שביט כיועץ מקצועי למועדון ואחרי מספר שיחות עם כמה מאמנים, החלטנו ללכת על מאמנים מהבית שאוהבים את המועדון ורעבים להצליח. אלדד נתן לנו גם תוכנית עבודה מסודרת בשלבים, השלב הראשון הוא לבנות קבוצה בוגרת, אחר כך לטפל במחלקות הנוער בצורה יסודית ואז להכניס תכנים ואלמנטים כמו בליגת על דברים שלא רואים בליגה א׳. במקביל אנחנו רוצים למתג את הקבוצה בכל מדיה אפשרית כשהמטרה שלנו היא למשוך כמה שיותר שחקנים ממועדונים גדולים לפה וכשהם יגיעו, הם לא ירגישו בהבדל מבחינה מקצועית וההתנהלות של המועדון״.

עוד אמר סימוני באותו נושא: ״החלטנו העונה ללכת על עונה פיננסית עם תקציב שפוי: להביא שחקנים צעירים ומוכשרים, לקדם שחקנים מתוך המועדון וכמובן להביא מספר שחקנים בכירים שהם יהיו עמוד השדרה של הקבוצה - האחראיים הבוגרים״.

 

מבחינה אישית חברי ההנהלה עברו קיץ לא פשוט עם הרבה סימני שאלה מה יהיה על עתיד המועדון. גם לזה התייחס סימוני ואמר: ״עברנו קיץ קשה מאוד, אוהדים לא האמינו שתהיה קבוצה בטבריה ומה שהחזיק אותנו, חברי ההנהלה זה אחד את השני וכול אחד שהתייאש הרמנו אותו בחזרה. בפן האישי אני תמיד האמנתי שתהיה קבוצה, אני גם מסתכל קדימה לעוד שנה ושנתיים שיהיה פה מועדון טוב ומסודר. נעשה את הדברים בצורה שפויה מה שלא נעשה בשנים קודמות והדברים ייעשו בצורה יותר מקצועית ככה שכול האוהדים יהיו לא רק גאים בקבוצה, אלא במועדון בכלל - אחד הדברים הכי חשובים לנו כרגע זה לשקם את השם של המועדון״.

 

שחקני טבריה חוגגים את ההישארות בעונה שעברה (עודד חסין)

 

במהלך הקיץ תבעו את הקבוצה המאמן לשעבר אילן סוויסה ועוד מספר שחקנים שלבסוף התביעה שלהם נדחתה למועד אחר, כשבמקביל פנו אליהם מהמועדון לבוא לקחת את שכרם. על התביעה לפירוק המועדון אמר סימוני: ״אני לא מבין את הסיבה לכך, מאחורי הקלעים אנחנו מדברים עם אותם תובעים ואני מאמין שהסכסוך שנוצר איתם יסתיים על הצד הטוב ביותר ולא נגיע לכותלי בית המשפט. השחקנים האלו אוהבים את המועדון ורוצים לסיים את הסיפור בצורה הכי טובה״.

 

בשנה שעברה הצליחו חברי ההנהלה לגייס תרומות וכך גם השנה הם מתכוונים לפעול: ״התחלנו לגייס כספים וספונסרים כמו בשנה שעברה, אבל שנה שעברה הכסף עבר למשכורות וחובות. אנחנו מאוד מקווים שהכסף השנה יעזור לנו למטרות אחרות - לעשות דברים טובים לרווחת השחקנים והמחלקות״.

לסיום התייחס סימוני לעניין הפוליטיקה שהתערבבה במהלך הקיץ עם הכדורגל: ״תמיד מערבבים את הפוליטיקה בספורט ואני אומר שהקבוצה היא מעל כולם ואף אחד בעיר לא היה נותן לה ליפול. ברגע שאני פניתי גם לראש העיר וגם לחברי המועצה, כולם נרתמו כדי לעזור לנו, ומפה אני רוצה להגיד להם תודה״.

ליאור סימוני מדבר על הבעיות שעוברת הקבוצה בקיץ (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקוה שתצליחו (דוד 12-08-2019, 09:18)
    פניתה לשחקנים ולמאמן לקחת את המשכורת ?או מה שאתם רוצים לשלם דיי לערבב ככה לא תגיע לשום מקום
  2. איש יקר (טבריה אימפרייה 12-08-2019, 10:52)
    תודה לך ליאור סימוני על דאגתך למועדון היקר הזה!! "לעולם לא תצעדי לבדך עירוני טבריה"
  3. טבריני (אוהד 12-08-2019, 12:05)
    ליאר סמוני. כול. הכבוד לך. ולירון. הסמל. של. הכנרת. על. החולצה. ולה. נשמה. של קבוצה. בעזרת. השם
  4. למספר 1 היקר (דני 12-08-2019, 13:00)
    הכסף שלהם מוכן הצקים מוכנים אצל הע"וד של המועדון יבואו יחתמו ויקחו את הכסף אבל הכנופיה הזו בראשות אילן סויסה מערבי שלומי ברזיק והנגרר עדי תדמור קיבלו טלפון לבוא לקחת את הכסף אבל המטרה שלהם זה לפרק את עירוני טבריה כמו שאדון אילן הרס את כרמיאל המשיך לטבריה ועכשיו יעשה את התרגיל למגדל העמק
  5. טבריה מועדון חשוב (יהורם 12-08-2019, 13:02)
    אהבתי את הכתבה נגיע לתמוך
  6. בושה (אילן 12-08-2019, 17:00)
    לך תעשה טובה לעצמך לך לזוהר יצחק ותקרא לו אתה חלש מה הבדיחה הזאת
  7. נשמע טוב..בהצלחה (טברייני 12-08-2019, 18:06)
  8. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול (ל4 12-08-2019, 19:19)
    אל תבלבל בביצים גנב דעת
  9. עושה רושם רציני מאוד (מאיר בחסות מטיילי טבריה 12-08-2019, 21:14)
    שמח להיות טברייני
  10. מי אתה (זוהר 13-08-2019, 14:20)
    מי אתה בכלל ? לך תעשה חמוצים
  11. למשפחת סימוני (אוהד טבריה 13-08-2019, 19:19)
    משפחת סימוני שלא קשורים בכלל לענף עוד יהרסו את הקבוצה . רועי סימוני עושה כסף על הגב של עירוני טבריה ואני לא יודע מאיפה צץ האח הגדול שחושב עצמו הבעלים של הקבוצה יאאלה לכו הבייתה שניכם אינטרסנטים
  12. מדבר לעניין-רואים שעובדים במרץ בטבריה (טברייני 14-08-2019, 07:51)