אימון: עירוני טבריה - הפועל בית שאן 0-0

ביום שני האחרון ערכה עירוני טבריה ניסוי כלים שני ושיחקה מול הפועל בית שאן. המשחק הסתיים ללא שערים ונתן לשתי הקבוצות חומר למחשבה לקראת ההמשך. טבריה צריכה להתמקד בעיקר בחיזוק החלק ההתקפי לעומת רפי בוסקילה שמצהיר מבחינתו שהמטרה הברורה של בית שאן היא להישאר בליגה ואמר: "הקבוצה תהיה מוכנה לליגה כשהמטרות שלנו זה קודם כל להישאר בליגה". בטבריה היו אופטימיים לקראת ההמשך: "אנחנו מאמינים ויודעים שטבריה תהיה קבוצה טובה ומחויבת"

  • על ידי: עודד חסין
  • 21-08-2019
  • 09:44

ביום שני האחרון ערכה עירוני טבריה ניסוי כלים שני ואירחה בביתה את הפועל בית שאן למשחק אימון. משחק שבעיקרו נתן למאמני שתי הקבוצות לבחון את העבודה שהם עושים בשבועות האחרונים ולראות מה צריך לשפר ואת מה צריך לשנות. כמו שזה נראה כרגע מבחינת טבריה, יש לה חלק אחורי מאוד חזק ומאורגן, כשהקבוצה כרגע חייבת להתמקד במציאת שחקנים יצירתיים לחלק הידמי שנראה מאוד אנמי ולא איים על שערו של איתי שאול, שוערה של בית שאן.

 

שחקני טבריה בתדריך לפני המשחק (עודד חסין)

 

בבית שאן רפי בוסקילה בעונתו השנייה כמאמן, מחבר את הפאזל בעיקר משחקנים מקומיים ושחקנים צעירים שהמטרה היא לשרוד עוד עונה בליגה ב' ולהתנקות מהחובות של הקבוצה. מי שאמור להצטרף לקבוצה הוא יניב דרעי ויחד עם זיו סוויסה, אדיר דיין, אייל ברזני ורם סופר שהם אמורים להיות העוגנים של בוסקילה על כר הדשא.

 

רפי בוסקילה רוצה להבטיח הישארות מוקדם ככל האפשר (עודד חסין)

 

רפי בוסקילה, מאמנה של הפועל בית שאן אמר לאחר המשחק: "זה משחק אימון ראשון שלנו אחרי שבועיים וחצי של אימונים. פתחנו את האימונים באיחור כי לא ידענו באיזה ליגה נשחק העונה. בשביל משחק ראשון ראיתי הרבה דברים טובים מבחינת עמידה על המגרש, כושר גופני נכון לרגע זה אבל יש לנו לעבוד על עוד הרבה דברים ולהשתפר. הקבוצה תהיה מוכנה לליגה כשהמטרות שלנו זה קודם כל להישאר בליגה, ומה שיהיה מעבר לכך זה בונוס".

 

מאמני טבריה רוצים עדיין להתחזק (עודד חסין)

 

מאמני טבריה, איתן פחימה ומשה ויצמן אמרו לאחר המשחק: "המשחק של אתמול היה משחק סביר לתחילת עונה. לפרקים היה משחק טוב, אבל עדיין יש לנו המון עבודה. הקבוצה עדיין בשלבי בניה ואסור לשכוח שכשהגענו אפילו בסיס לא היה. אנחנו עדיין מחפשים להתחזק בעוד שלושה שחקנים, בעיקר בחלק ההתקפי. אנחנו מאמינים ויודעים שתהיה בטבריה קבוצה טובה ומחויבת".

ניסוי כלים חשוב בין עירוני טבריה להפועל בית שאן (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה טבריה יהיה טוב (טברייני 21-08-2019, 17:59)
  2. קשקוש (דני 21-08-2019, 19:51)
    בית שאן רק להישאר בליגה? חחח די לערבב טמבל יודעים ומכירים אותך רק להישאר בליגה תנו לבבר לאמן
  3. טבריה הולכים להנחית שתי תותחים (אחד בפנים 21-08-2019, 21:55)