אימון: הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן 2-5

במשחק אימון שנערך אמש רגע לפני פתיחת העונה, קבוצתו של עומר פרץ, הפועל כפר שלם, ניצחה את הפועל בקעת הירדן של אורי קרגולה, 2-5. סתיו זליאט סיים את המשחק עם שלושער נהדר עבור כפר שלם. עומר פרץ: "העונה המטרה של כפר שלם ברורה לכולם". קרגולה: "הוכחנו שיש לנו קבוצה טובה". מחר תצא כפר שלם למחנה אימון לפני פתיחת העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-08-2019
  • 08:14

הפועל כפר שלם והפועל בקעת הירדן נפגשו למשחק אימון רגע לפני פתיחת העונה. השער הראשון במשחק היה של כפר שלם שהגיע ממהלך של קשר הרכש החדש יאיר שפונגין בבעיטה מחוץ לרחבה, שקבע 0-1 לאחר שער נפלא. עד לסיום המחצית הראשונה בקעת הירדן כבשה שני שערים שהורידו את קבוצתו של אורי קרגולה למחצית ביתרון של 2-1.

 

שחקני הבקעה לפני פתיחת המשחק

 

במחצית השנייה, עומר פרץ, מאמנה של כפר שלם ביצע מספר חילופים והשינוי אכן הגיע כבר לאחר דקה בתוך המחצית השנייה, כאשר סתיו זליאט כובש את שער השוויון בבעיטה מתוך הרחבה. 2-2. 10 דקות בתוך המחצית השנייה, אוהד קדוסי כובש את שער הבכורה שלו במדי כפר שלם, לאחר שבעיטה נפלאה של החלוץ הכניעה את שוער בקעת הירדן. 2-3 לכפר שלם.

 

שער בכורה לאוהד קדוסי במדי כפר שלם. צילום: דף הפייס בוק הפועל כפר שלם

 

6 דקות עוברות ובעיטה חופשית נפלאה של סתיו זליאט קובעת 2-4 לזכותה של כפר שלם עם צמד נהדר של זליאט. רבע שעה לסיום המשחק, משלים סתיו זליאט שלושער נהדר וקובע את תוצאת המשחק, 2-5 לכפר שלם שתצא למחנה אימונים ביום שישי ותתכונן לקראת פתיחת העונה שתצא לדרך בשבוע הבא.

 

מחר תצא כפר שלם למחנה אימונים. צילום: דף הפייס בוק הפועל כפר שלם

 

מאמנה של הפועל כפר שלם, עומר פרץ, אמר בסיום המשחק: "משחק אימון טוב אחרון לפני המחנה נגד קבוצה טובה עם מאמן מצוין. היו חלקים טובים במשחק שלנו לצד דברים שצריכים שיפור ובסך הכל אני מרוצה ממה שנבנה בכפר שלם".

לגבי המטרות אמר פרץ: "המטרה שלנו ברורה השנה וכולם כולל ההנהלה והאנשים מסביב נותנים יד ועושים הכל שהמועדון יצליח במטרה שלנו".

 

אורי קרגולה ראה חלקים טובים אצל קבוצתו, אך גם הוא יודע שיש לו עוד הרבה עבודה

 

תגובתו של אורי קרגולה, מאמנה של בקעת הירדן: "שיחקנו נגד קבוצה מעולה והוכחנו בדקות מסוימות שגם לנו יש קבוצה טובה. נענשנו על דברים שאני אעבוד עליהם עם השחקנים ונתקן אותם בעתיד".

שחקני כפר שלם חוגגים ניצחון מול בקעת הירדן

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 30-08-2019, 10:12)
    איזה כיף להתחיל ככה את הסוף שבוע! כל הכבוד! אוהבים!
  2. קדוסי תחזור לבקה שם אתה עוד שחקן (ראמי 31-08-2019, 10:18)
  3. כפר שלם אהבה! (אוהד 31-08-2019, 21:15)