אוהד רון מארח את עו"ד שי אבני: משחקי הגביע של ליגה א' דרום

העונה בפתח וכבר קיבלנו חימום לדבר האמיתי שיקרה בשבוע הבא - משחקי הגביע. אומנם זה שלב מוקדם אבל יש לנו כמה משחקים מעניינים מאוד, מכבי הרצליה נגד הפועל מרמורק, הדרבי של יפו נגד אזור וגם נורדיה נגד הכח מאד מעניינים. השבוע אירחתי את סוכן השחקנים עו"ד שי אבני שיחווה את דעתו על המשחקים הצפויים..

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-09-2019
  • 13:19

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב סוכן השחקנים עו"ד שי אבני. שי אומנם מכיר את הצפון אבל בדרום הוא כבר יודע מה קורה ומי יותר טוב... שי חושב שינצח אותי בתחזית של משחקי הגביע...חושב? בוא נראה אותו... הרבה דיברו לפניו...

 

מכבי שעריים - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: אדומים אשדוד בנו קבוצה חזקה ובריאה כמו שאומרים במונחים של כדורגל. בעונה שעברה האדומים הביאו כוכבים שבעים שלא תרמו כלום, והעונה רואים שינוי גישה בבניית הקבוצה. יש מאמן מוטיבטור מצוין בדמותו של חיים לוי, עם שחקנים צעירים ורעבים להצלחה. אני בטוח שהם ינצחו את החלשים מרחובות. ההימור שלי: אדומים אשדוד ינצחו. 

שי: משחק שקול לדעתי. שעריים תנסה לנצל את הביתיות, אבל אשדוד בנו קבוצה שיכולה לעשות בעיות לכל קבוצה בליגה וחיים לוי הוא שועל קרבות ותיק. ההימור שלי: תיקו ב-90 דקות. אשדוד עולה.

 

אדומים אשדוד, בנו קבוצה חזקה ובריאה, אין סיבה שלא ינצחו את הקבוצה החלשה מרחובות. צילום באדיבות מדיה "האדומים" אשדוד)

 

נורדיה ירושלים - הכח ר"ג

אוהד: נורדיה בנו קבוצה סופר חזקה. בכל עמדה יש להם מחליף ברמה גבוהה מאוד. ארז בנודיס יודע לבנות קבוצות וראו את זה במשחקי האימון. הכח ר"ג קבוצה צעירה עם מאמן שלא מכיר את ליגה א'. נורדיה בבית עדיפה בטח על הכח ר"ג שלא ברור אם יוכלו לחזור על ההצלחה של עונה שעברה. ההימור שלי: נורדיה ינצחו בקלות. 

שי: נורדיה בנתה קבוצה טוב שתדבר רבות העונה. הכח ר"ג עם הסגל הצעיר בליגה שיצטרך לפתוח טוב את העונה כדי שלא ייכנסו לכדור שלג שלילי של צעירים יהיה קשה מאוד לצאת ממנו. לדעתי פערי האיכות גדולים מדי ובתוספת הביתיות, נורדיה תהיה בשלב הבא. ההימור שלי: נורדיה ירושלים.

 

מכבי יפו - הפועל אזור

אוהד: הדרבי הגדול של אזור! איזה משחק מצפה לנו, משחק של שתי קבוצות שוות בכוחן. יפו בנו קבוצה צעירה ומוכשרת שלפי משחקי האימון יכולה להפתיע כל קבוצה. אזור מנגד בנו קבוצה חזקה, יציבה עם מאפיינים של המאמן יוסי חכים שבנה חבורה לוחמת כמו שהוא אוהב. יוסי מאמן טוב והוא יודע שניצחון על יפו זה יותר מעליה בגביע. ההימור שלי: תיקו ב-90 דקות. יפו ינצחו בהמשך ויעברו שלב. היידה יפו!

שי: מכבי יפו בנתה קבוצה צעירה שהפתיעה במשחקי האימון. אזור עם תקציב קטן ומאמן ותיק בדמות יוסי חכים, תנסה להפתיע את יפו שתביא הרבה קהל למשחק בית ראשון העונה. ההימור שלי: תיקו ב-90 דקות. אזור עולה.

 

מכבי יפו צפויה לנצח את הדרבי הגדול שלה מול הפועל אזור. צילום: מני בן ארי.

 

מכבי הרצליה - הפועל מרמורק

אוהד: איזה משחק מצפה לנו בהרצליה! מרמורק החזקה שהצהירה על עליה והביאה רכש נהדר מגיעה למשחק חוץ נגד מכבי הרצליה של מומו ניסטל. מומו יודע שקבוצתו לא יכולה מול מרמורק, אבל במשחק אחד הכל אפשרי. מומו מאמן מנוסה, שיכין את שחקניו בשיא המוטיבציה לפני המשחק. מנגד ניב סידי הצעיר, מאמן מוכשר מאד שמעמיד את שחקניו נהדר על המגרש ויגיע כדי לנצח וזה גם מה שיקרה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

שי: פה תבוא ההפתעה של הגביע. החבורה הצעירה של מומו ניסטל תקשה על מרמורק משופעת הכוכבים ותראה לה שבגביע הכל יכול לקרות. ההימור שלי: מכבי הרצליה.

 

מכבי עירוני אשדוד - הפועל כפר שלם

אוהד: שי מאור מול כפר שלם זו כבר חגיגה. שי אימן בעבר מספר מחזורים בכפר שלם והחיבור לא צלח, מאז יש משקעים רבים בין הצדדים. כפר שלם הביאה סוללה של כוכבים לקראת העונה שבפתח ויש להם חלק התקפי "נדיר" במונחים של ליגה א'. בכל התקפה הם יכולים לכבוש ולא נראה שהגנת עירוני יוכלו לעצור אותם. ההימור שלי: הכפר עדיפים והם גם ינצחו.

שי: עירוני אשדוד יביאו הרבה קהל למשחק בית ראשון העונה, אך ממול תבוא המועמדת הראשית לעלות ליגה העונה. כל תוצאה מלבד ניצחון של כפר שלם תהווה הפתעה. ההימור שלי: כפר שלם.

 

הקבוצה החזקה ברחובות יוצאת למשחק חוץ לא קל מול הרצליה. יהיה מעניין...צילום: יוסי סוריק.

 

שמשון כפר קאסם - מ.כ. אור יהודה

אוהד: שמשון יכולה להיות הפתעת העונה עם סגל שחקנים שיכול להיצמד לצמרת הגבוהה. אור יהודה מנגד, העולה החדשה בנו קבוצה חזקה בהגנה אבל לפי משחקי האימון, משהו שם לא עובד. הם סופגים גולים בקלות, והם חייבים להבין שבליגה א' על טעויות משלמים ומשלמים מזומן, ולמרות הכסף הגדול שהושקע הם חייבים להתאמץ כדי להביא נקודות. ההימור שלי: בגביע כפר קאסם בבית עדיפים והם ינצחו.

שי: אור יהודה עשתה עונה אדירה בעונה שחלפה, אך כעת בליגה א' הם ישמחו פשוט להתאקלם בליגה. לשמשון כפר קאסם יש פוטנציאל גדול ואני מאמין שהם יוכיחו זאת כבר בגביע. ההימור שלי: שמשון כפר קאסם.

 

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: אורי קרגולה מגיע ליבנה לאחר שאשתקד למרות ההצלחה הגדולה שלו בתחילת העונה, הוא עזב בטונים לא טובים. קרגולה יודע על הלחץ ביבנה וינסה להפתיע עם בקעת הירדן. יבנה התחזקו יפה עם שחקנים בכירים שעלו הרבה כסף, לעומת בקעת הירדן שבנו קבוצה צנועה עם תקציב נמוך. יבנה עדיפים אבל קרגולה אוהב להפתיע קבוצות גדולות. ההימור שלי: תיקו ובקעת הירדן תעבור שלב.

שי: יבנה בנתה קבוצה לצמרת הליגה ומנגד יש את בקעת הירדן שרק הפסידה במשחקי האימון. גם במשחק זה פערי האיכות גדולים מדי וכל תוצאה מלבד ניצחון של יבנה תהווה הפתעה. ההימור שלי: מכבי יבנה.

 

הבושה של העונה:

מכבי קרית גת-ירמיהו חולון-בוטל בעקבות אי וודאות על מצבה של קרית גת.

 

אוהד רון מארח את עו"ד שי אבני: משחקי הגביע של ליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד דיי יא חרטטן (אדומים 05-09-2019, 15:01)
  2. "החלשים" (ג'רמי סטלן 05-09-2019, 15:21)
    הוא ממש לא אוהב את שעריים, אה?
  3. לא מעניין שכל אחד ינחש לעצמו .בכל הכבוד הראוי לא מעניין אותי מה חושב פלוני או אלמוני.תביאו מידע חדשו (הוגה דעות 05-09-2019, 15:33)
  4. אוהד לאישפוז (אחד שרואה את הנולד 05-09-2019, 15:44)
    אוהד החולה אתה תאכל את הכובע,יגיע יום ומשהו יפוצץ אותך מכות
  5. אולטרס אזור (אולטרס אזור 05-09-2019, 18:05)
    שהיה לכולם בהצלחה ותודה שמתחילה סוף סוף הליגה בואו כולם לעודד את הקבוצה שלהם פחות מריבות וקללות כי זה לא יפתור כלום אז במגרש מעודדים ולא מקללים שוב בהצלחה לכולם
  6. אוהד מפרגן לנו? או רק מנחס אותנו? (יפואי 05-09-2019, 19:55)
  7. אוהד מפרגן לנו? או רק מנחס אותנו? (יפואי 05-09-2019, 19:55)
  8. שתי הפרשני לגביה חזית הגביע בליגה א (זכריה אוהד מרמורק 05-09-2019, 20:28)
    אתם נותנים דעות ותחזיות לגבי המשחקים אתם תראו ש50 אחוז נפלתם ואז תאכלו את הכובע
  9. שתי הפרשני לגביה חזית הגביע בליגה א (זכריה אוהד מרמורק 05-09-2019, 20:28)
    אתם נותנים דעות ותחזיות לגבי המשחקים אתם תראו ש50 אחוז נפלתם ואז תאכלו את הכובע
  10. 7 - משחקי אימון 5 ניצחונות והפסד 1 (סגול בראש 05-09-2019, 22:45)
    ואתה מרשה לעצמך לזלזל בהכח ? בהכח בנו קבוצה מאוזנת וסופר רעבה כולל ניצחון על מרמורק שהגדרת כחזקה
  11. אתה צריך אישפוז ו,דירה דחוף (יפו 06-09-2019, 15:38)
    מה אתה אומר הדרבי הגדול של אזור.לך להתאשפז
  12. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 06-09-2019, 21:25)
    He obviously was right! We lost 4:2. It looks like it's going to be waste of a season before it's even started!
  13. שמשון כפר קאסם הפסידו 3-0 (אור יהודה בלב 07-09-2019, 20:01)