"המטרה של 'רובי שפירא' חיפה היא להתאחד עם הפועל חיפה"

כך אמר מיקי קופל, מנהלה הספורטיבי של 'רובי שפירא' חיפה במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה רגע לפני פתיחת העונה. עוד אמר מיקי: "חוגגים את פתיחת העונה". מאמן הקבוצה, עודד קוטר: " שהמועדון תמיד חושב קדימה ורק ככה אפשר לעשות דברים טובים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-09-2019
  • 22:36

מחר תצא לדרך עונת 2019-2020 בליגה א' צפון, עם משחקי גביע המדינה. קבוצתו של מיקי קופל, 'רובי שפירא' חיפה תפתח את העונה מול קריית אתא, ורגע לפני המשחק הראשון של העונה, ערכה 'רובי' מסיבת עיתונים לפתיחת העונה.

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של 'רובי' פתח ואמר: "אנחנו חוגגים את פתיחת העונה חדשה. עודד קוטר מונה כאמור למאמן הקבוצה, כשהעונה בחרנו לעבוד יותר בשקט, רוב הסגל חתום לשנתיים וזה מראה על הדרך שלנו, זה מבורך וזה דבר נכון אסטרטגית. גם מחלקת הנוער עברה שינוי רציני ונרצה לעלות ליגה עם הנוער וגם בשאר מחלקות הנוער".

על כך שרוב הסגל שלו השתנה אמר מיקי: "אנחנו שמחים לראות ששחקנים התקדמו לליגה הלאומית, זה מראה עלינו הרבה שאנחנו עובדים ברמות הגבוהות ביותר".

לקראת פתיחת העונה אמר קופל: "צפויה להיות ליגה שוויונית, התקציבים שהיו גבוהים מאד ביחס לליגה א' קצת פחתו, והעונה קצת התקרבנו כשהגדלנו את התקציב בעוד 25 אחוזים וגם השארנו לעצמנו תקציב לינואר בכדי להתחזק - הכל תלוי במצב שלנו ובהתאם לכך נפעל. לדעתי הקבוצות בליגה נחלשו, בעיקר כי התקציבים ירדו ואין קבוצה שדומה לקבוצה שאום אל פאחם הציבו אשתקד  וזאת הסיבה שהם עלו ליגה".

לקראת המשחק מול קריית אתא במסגרת הגביע אמר מיקי: "מחר חוזרים לעונה מול קרית אתא במסגרת הגביע. השחקנים באים מוכנים, וצריך לומר שהמשחק חשוב לנו מבחינת הכנה וטוב יהיה לראות איך אנחנו התכוננו".

 

עודד קוטר ומיקי קופל במסיבת העיתונאים של הקבוצה

 

על מוסר התשלומים של הקבוצה מספר מיקי: "אנחנו משלמים את כל השכר בתלושי שכר מסודרים והכל בזמן, להבדיל מקבוצות אחרות שיש שמשלמות 'שחור'. שחקנים רוצים להגיע אלינו כי אנחנו משלמים בזמן".

מיקי מסכם ואומר: "המטרה של רובי חיפה היא להתאחד עם הפועל חיפה מליגת העל. היינו רחוקים מהשלמת המהלך רק בחתימה של יואב כץ. עשינו מו"מ מאד אינטנסיבי עם הפועל חיפה ויואב כץ, והיינו מאד קרובים לחתום על חוזה שבה היינו מתאחדים עם האחות הגדולה מליגת העל"

 

מאמן הקבוצה, עודד קוטר, שחזר לקבוצה לקדנציה נוספת אמר: "אני שמח לחזור לעבוד במועדון אחרי שנתיים נפלאות פה. מה שהכי חזק זה שהמועדון תמיד חושב קדימה ורק ככה אפשר לעשות דברים טובים. הסגל השנה הוא חדש כמעט כולו, נשארו רק 3 שחקנים וכל השאר זה שחקנים חדשים".

על הליגה הצפויה השנה במחוז הצפוני אמר קוטר: "הליגה השנה תהיה מאוד שוויונית, והקבוצה שתהיה הכי ממוקדת והכי יציבה היא זאת שתעלה ליגה וזאת המטרה שלנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. חס וחלילה (עמית 05-09-2019, 22:57)
    להתאחד עם החולה נפש כץ?? חס וחלילה. המטרה להחליף את הפועל חיפה בליגת העל
  2. חס וחלילה (עמית 05-09-2019, 22:57)
    להתאחד עם החולה נפש כץ?? חס וחלילה. המטרה להחליף את הפועל חיפה בליגת העל
  3. חס וחלילה (עמית 05-09-2019, 22:58)
    להתאחד עם החולה נפש כץ?? חס וחלילה. המטרה להחליף את הפועל חיפה בליגת העל
  4. חייבים חקירה מלאה על כל התשלומים בשחור (מוסר התשלומים 06-09-2019, 09:16)
  5. חייבים חקירה מלאה על כל התשלומים בשחור (מוסר התשלומים 06-09-2019, 09:16)
  6. פחים אחד אחד (רוביניו 06-09-2019, 21:50)
    אפסים