עקיצה בדקה ה-90: קריית אתא מנצחת את 'רובי' 0-1

פתיחה לא מוצלחת לקבוצה מעיר הפועלים שרשמה הפסד 1-0 לקריית אתא, משער של שלומי סוויד שנכבש בתוספת הזמן. 'רובי שפירא' חיפה למעשה סיימה את דרכה בגביע המדינה ושתי הקבוצות עם הפנים קדימה לליגה שתפתח רשמית בשבוע הבא. עודד קוטר: " מאוכזב מאוד מהתוצאה ומהמשחק", מיכה כהן: "הנחישות והרצון ניצחו את המשחק מול יריבה איכותית"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-09-2019
  • 08:33

'רובי שפירא' חיפה הגיעה למשחק ללא שישה שחקני הרכב משמעותיים, חלקם סובלים מפציעות וחלקם לא הספיקו לעבור בהתאחדות לפני המשחק, גם היריבה מקריית אתא הגיע בהרכב חסר.

 

שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (עודד חסין)

 

בפתיחת המשחק קריית אתא הייתה עדיפה על פני 'רובי שפירא' חיפה, החבורה של מיכה כהן הגיעה למספר מצבים מסוכנים ושלטה לאורך דקות רבות במחצית הראשונה ואפילו כבשה שער שנפסל בטענת נבדל.. קפטן קרית אתא יוחאי כהן הרים כדור מצויין לחלוץ הצעיר  זיקו, אך השופט כאמור פסל את השער בטענה לנבדל.

 

קריית אתא שלטה בכדור כבר מפתיחת המשחק (עודד חסין)

 

למרות שקריית אתא שלטה על כר הדשר, היא לא הצליחה לתרגם זאת לשערים והקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו 0-0.

 

שחקני קריית אתא יורדים להפסקת המחצית בתיקו מאופס. (עודד חסין)

 

במחצית השנייה 'רובי' התעוררה ולחצה על קריית אתא וכבר בדקות הראשונות לפתיחת המחצית, היא הגיעה למספר הזדמנות לעלות ליתרון כאשר החלוץ גיל חדד החמיץ מהמצב אולי הכי טוב של המשחק, במצב של אחד על אחד מול שוער הקריה.

 

גיל חדד החמיץ במצב של אחד על אחד מול שוער הקריה (עודד חסין)

 

'רובי שפירא' חיפה הגיעה לכמה מצבים נוספים במהלך המחצית השנייה, אך לא ניצלה אותם ולא השכילה לכבוש.

 

 

מאמצע המחצית השנייה של המשחק, קריית אתא השתלטה על המשחק, ועמוק בתוך תוספת הזמן היה זה החלוץ שלומי סוויד שנכנס כמחליף כבש שער ניצחון יקר עבור קבוצתו. המשחק נחתם בתוצאה 0-1 וקריית אתא תמשיך לשלב הבא במשחקי הגביע.

 

שלומי סוויד כובש עמוק בתוך תוספת הזמן ורץ לחגוג (עודד חסין)

 

יוחאי כהן קפטן קריית אתא, אמר לאחר המשחק: "היה משחק טוב, שתי הקבוצות הגיעו ללא מספר שחקנים שהיו חסרים, אבל שלטנו בכל המשחק. היה כיף לפתוח בניצחון בגביע. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הליגה הראשון מול הפועל אסי גלבוע בבית".

 

יוחאי כהן השחקן המנוסה וקפטן קריית אתא מרוצה מהמשחק (עודד חסין)

 

עודד קוטר מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה, אמר לאחר הפסד: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה ומהמשחק, לא היינו טובים ולא הגיע לנו לנצח".

 

עודד קוטר מאוכזב מהמשחק ומהיכולת של שחקניו (צילום: עודד חסין)

 

מיכה כהן מאמנה של קריית אתא בתגובה: "משחק מול יריבה חזקה, פתחנו מצויין והגענו למספר רב של מצבים. המחצית שנייה גם נפתחה טוב ואח"כ הייתה ירידה מסוימת, אבל לקראת הסיום ידענו לחזור ולממש את היתרון שלנו. אנחנו עדיין מתגבשים כקבוצה חדשה, אבל אין ספק שרוח הלחימה, הנחישות והרצון ניצחו את המשחק מול יריבה איכותית ועל כך אני גאה בשחקנים שלי".

 

מיכה כהן ושחקני הקבוצה בסיום המשחק (צילום:עודד חסין) 

 

מיקי קופל מנהלה הספורטיבי של רוביש שפירא בתגובה:" הגענו למשחק היום בקרית אתא במסגרת משחקי הגביע למשחק רישמי ראשון. שיחקנו ללא 5 שחקני הרכב שפצועים ועוד 2 שהעברות שלהם התעכבו. אין לנו שום תירוץ לתוצאה. קריית אתא רצו יותר, היו נחושים, ואנחנו באנו למשחק בידיעה שנרשום ניצחון קל וחטפנו גול בדקה ה-89, לאחר איבוד כדור אופייני לנו האמת. במחצית הראשונה לא היינו קיימים, במחצית השניה היינו עם חמישה מצבים שכמעט כולם היו צריכים להיות בפנים. ושאתה לא מבקיע - אתה חוטף".

 

עוד הוסיף קופל ואמר: "שמחתי לראות את ניסים בן זקן, פרי מחלקת הנוער שלנו משחק 90 דקות ואת סאמר ווהב חוזר לעצמו לאחר פציעה קשה בה שנתיים כמעט היה מחוץ למגרשים. ממשיכים הלאה ומתמקדים בליגה".

 

ליגה א' תיפתח באופן רשמי בשבוע הבא, כשקריית אתא תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מול אסי גלבוע, ו'רובי' תנסה לרשום ניצחון ראשון מול עירוני טבריה בליגה.

שלומי סוויד כובש את שער הניצחון עבור קרית אתא (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מיכה כהן מאמן של גביע תשאלו בצור שלום (רם מגבעת רם 07-09-2019, 12:43)
  2. איזה יכולת חלשה איזה מכעיס (רוביניו 07-09-2019, 12:48)
    כאלה חלשים
  3. הייתי במשחק (קרייתי 07-09-2019, 13:24)
    נראה שקריית אתא השנה תיתן את התון ועליית ליגה השנה זה אפשרי בהצלחה במיוחד לתגלית סוויד
  4. כל היום כתבות (רובי אימפריה 07-09-2019, 14:39)
    אבל לשחק כדורגל אתם לא יודעים כולל המאמן תתביישו לכם
  5. איזה עקיצה שמנו להם (קריית אתי 07-09-2019, 14:47)
    עכשיו רוצים לעקוץ את אסי גלבוע
  6. שלומי סוויד (מבסוט אוזיל 17-09-2019, 13:16)
    תעקבו אחריו..אם יקבל הזדמנויות יגיע בסוף לקבוצה גדולה!