אוהד רון מארח את רונן קנפו: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 1

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב רונן קנפו איש העסקים והבעלים של "גריל טאון". רונן הצטרף להנהלת חולון העונה ועזר לה להתחזק מאד העונה ורבים חושבים שהיא תפתיע ובגדול העונה. רונן שמכיר את ליגה א' חושב שמרמורק, כפר שלם ונורדיה לא תמעדנה השבוע ותנצחנה את יריבותיהן...אבל מעניין לראות את שאר התחזית של המחזור הראשון בליגה א' דרום...

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-09-2019
  • 16:14

הפועל ״אדומים״ אשדוד - הכח ר"ג

אוהד: אשדוד אומנם ניצחו בשבוע שעבר אבל לא הרשימו יותר מדי. להכח ר"ג היה את המשחק אולי הכי קשה בליגה, נורדיה בחוץ ולכן ההפסד שלהם לגיטימי. אשדוד קבוצה טובה יותר מהכח ולכן אני חושב שהם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

רונן: הכח ר"ג לא הרשימו בגביע, ראיתי את המשחק אבל בנורדיה היה את יוסי אסייג והוא ההבדל בין שתי הקבוצות. מצד שני אדומים אשדוד לא נראו טוב בגביע, אבל גילו אופי של ווינרים ואני חושב שיתרון הביתיות יכריע והם ינצחו. ההימור שלי: תיקו ללא שערים.

 

עידו אקסברד פתח את העונה נהדר, האם זה יימשך גם מול יבנה? (איתן ידגר)

 

הפועל מרמורק - מכבי יבנה

אוהד: שעת משחק - 13:00! האם זה הגיוני??? בחום כזה צריך לבדוק אם זה חוקי בכלל לשחק בשעה כזאת? הכל למען השידור שאני חושב שזה דבר מבורך, אבל בתקופת הקיץ צריך להתייעץ עם רופא האם אפשר לשחק בשעה כזאת. מרמורק קבוצה חזקה מאד וסגל שחקנים אולי הכי טוב בליגה, יבנה גם התחזקה בצורה רצינית ביותר לקראת העונה, אבל אני חושב שהחום יכריע ולא יהיו שערים במשחק... אני בתקווה שיהיו מצבים... ההימור שלי: תיקו חם ויבש...

רונן: מרמורק ויבנה התחזקו מאד לקראת העונה. על הנייר מרמורק נראים עדיפים, עידו אקסברד נראה חד מהמשחק הראשון של הגביע בו כבש צמד. היתרון של הביתיות מובהק עם חיזוק של אייל גולן ביציע. ההימור שלי: מרמורק ינצחו. 

 

הפועל אזור - עירוני אשדוד

אוהד: אשדוד עשו ניצחון גדול בשבוע שעבר מול כפר שלם בגביע - ניצחון של הרבה אופי ורואים ששי מאור מאמן מהטובים בליגה, שיודע להוציא משחקניו את הכי טוב שיש להם לתת. מנגד אזור קבוצה ביתית, חזקה מאד ומאומנת היטב ע"י יוסי חכים. שי מאור נגד אזור זה כבר סיפור גדול והוא יבוא מלא מוטיבציה, אבל בגלל הניצחון הגדול על כפר שלם בשבוע שעבר הם לא ינצחו את אזור. ההימור שלי: אשדוד ינצחו.

רונן: אשדוד מגיעה לאחר ההפתעה בגביע מולל כפר שלם ונראים כמו קבוצה שתעשה הרבה צרות לקבוצות בליגה. מצד שני, לאזור יש מגרש ביתי שקשה מאד לשחק בו ולכן לדעתי המשחק יסתיים בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - שמשון כפר קאסם

אוהד: חולון קבוצה חזקה מאד, קבוצה שנלחמת בכל משחק עם שחקנים צעירים עם מוטיבציה גבוהה. מוסא בן חיים יחד עם ויקטור גניש, בנו קבוצה מלוכדת שלדעתי תעשה הרבה צרות לכל הליגה. שמשון כפר קאסם קיבלה תבוסה קשה בשבוע שעבר מול אור יהודה ויבואו עם הראש למטה כדי לנצח. חולון ירצו יותר והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לחולון. 

רונן: צפיתי במשחק הגביע של שמשון כפר קאסם מול אור יהודה, למרות ההפסד ראיתי קבוצה לוחמת ואגרסיבית, אבל מאז שהגעתי לחולון הצהרתי שאנחנו שואפים לנצח כל משחק ליגה בבית. מכאן אני קורא לתושבי חולון להגיע ולתמוך בקבוצה במשחק פתיחת העונה לירמיהו "גריל טאון" חולון המחודשת. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

יוסי אסייג, יוביל את נורדיה לניצחון ראשון בליגה? (גלעד אימס)

 

נורדיה ירושלים - הפועל בקעת הירדן

אוהד: משחק במעמד צד אחד, נורדיה התחזקה משמעותית העונה והם רוצים לעלות ליגה, ארז בנודיס הצליח לחבר סגל שחקנים מהשורה הראשונה בליגה א', וכשיש לך את יוסי אסייג בסגל אתה עדיף על היריבה באופן אוטומטי. מנגד קרגולה בנה בבקעת הירדן קבוצה לוחמנית שתדע להילחם על כל נקודה, אבל מול נורדיה אני לא רואה אותם יוצאים עם פחות מכמה שערים ברשת. הימור שלי: ניצחון קל ל'נורדיה אסייג ירושלים'.

רונן: שיחקנו משחק אימון נגד הבקעה ואומנם ניצחנו אותם, עקבתי אחריהם בגביע וראיתי קבוצה שעומדת יפה במגרש עם מאמן דומיננטי כמו אורי קרגולה. מנגד נורדיה קבוצה מצוינת, אני לא צופה משחק קל לנורדיה אבל כנראה יוסי אסייג יעשה זאת שוב. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

עומר פרץ, יעלה עם ההרכב החזק? (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה

אוהד: כפר שלם אכזבו במשחק הגביע מול אשדוד ולא ברור למה עומר פרץ מאמן הקבוצה לא פתח עם ההרכב הכי חזק שלו, אלא רק כשהיה בפיגור ואולי זה היה זלזול שלו, אולי סתם שחצנות... אבל מה שבטוח זה שהוא לא יוכל לעשות זאת שוב ומול הרצליה הוא יעלה עם ההרכב הכי חזק שלו במטרה לנצח. הרצליה עם מומו ניסטל על הקווים, שנחשב מאמן של הליגה הצפונית אבל נחשב למאמן מצוין, אבל יהיה מעניין לראות אותו מסתגל לדרום. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

רונן: ההדחה מהגביע של כפר שלם היא לדעתי מעידה חד פעמית. הם הצהירו שהמטרה היא לעלות ליגה ועל הנייר הם קבוצה הרבה יותר טובה מהרצליה ואני חושב שזה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאה במשחק הזה. ההימור שלי: כפר שלם ינצחו.

 

דורון רוזנקוביץ, 'האקסית' לא מקלה עליו... (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - מ.כ. אור יהודה

אוהד: אור יהודה עשו ניצחון גדול על שמשון כפר קאסם בגביע לפני שבוע ומגיע להם כל הכבוד על כך, אבל גביע לחוד וליגה לחוד, מול שעריים זאת אופרה אחרת. הקבוצה הקטנה מרחובות משחקת בבית ויש לה יתרון על אור יהודה. שעריים תילחם כדי לקחת את הנקודות ואור יהודה יגיעו זחוחים למשחק ויקבלו הפסד ליגה ראשון כבר במחזור הראשון. לגבי אי העברת המשחק בגלל חתנתו של אח שלו דורון רוזנקוביץ - כל הדרכים כשרות למען הניצחון. שעריים רוצים לנצח ומבחינתם שאור יהודה ישחקו ללא שוער. ההימור שלי: שעריים עדיפים בבית והם ינצחו.

רונן: מההתרשמות שלי עד היום, נראה לי ששעריים קבוצה הגנתית טובה. מנגד אור יהודה כשראיתי אותם בגביע מול שמשון כפר קאסם, נראו מצוין אבל משחק ראשון בליגה מול שעריים הוא משחק קשה ומול הקהל שלה היא לא תפסיד. ההימור שלי: תיקו. 

 

הבושה של המחזור:

עירוני קריית גת - מכבי יפו

לא ברור איזה משחק צפוי להיות ביום שישי בקריית גת, לאחר שקריית גת נרשמה לליגה יומיים לפני פתיחת הליגה ועשתה את האימון הראשון שלה לעונה יום לפני משחק הליגה הראשון - בושה בפני עצמה! כל תוצאה מלבד תבוסה של יפו תהיה הפתעה ענקית!

 

רונן, מילה לסיום: "ליגה א' העונה מרגשת ומעניינת, לא פחות ואם לא יותר מהליגה הלאומית. מאחל לכל הקבוצות והאוהדים שנה חדשה טובה וספורטיבית, ושהטוב ביותר ינצח".

אוהד רון מארח את רונן קנפו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק מרמורק (אדום לוהט 12-09-2019, 17:36)
    העונה תהיה עונת החזרה של מרמורק לליגה הלאומית..השנה החתימו שחקנים ברמה של ליגת העל..
  2. מקווה שיהיה לנו שכל לפרק (יפו 12-09-2019, 18:31)
    מקווה שיהיה לנו שכל לפרק אותם ולעשות יחס שערים כמה שיותר גדול שיהיה משמעותי להמשך העונה ולא נרחם עליהם ונפסיק לשחק אחרי 4 או 5 שערים, כמו שרק אנחנו יודעים.
  3. תזהר ממנו כנפו (כנפו תזהר מליאור הוא הפיל את איציק ועופר 12-09-2019, 18:36)
  4. לא מעניין (הוגה דעות 12-09-2019, 19:13)
    אגב ההרכב של יבנה חזק יותר מזה של מרמורק
  5. חיים בסרט (החכם 12-09-2019, 19:25)
    מרמורקים חיים בסרט,יש לנורדיה קישור מיפלצתי עם דנון חן ראובן ,רול ובר אלסברי,אסייאג הגולר הגדול והשוער עמית שמש שעלה עם נס צינה לליגת על
  6. קבליו לא מנצח מחר (קרית גת 12-09-2019, 20:32)
    יש לנו נוער מוכשר. יותר משלהם. שחקני בית, שחקני זית
  7. הכפר (מני 13-09-2019, 09:29)
    מרמורק לכו תעשו חמוצים רק כפר שלם עולה בדוק
  8. מרמורק (שלום 13-09-2019, 10:11)
    מדהלה כובש צמד ומרמורק מנצחת תגידו למאמן שישמור את אלירן ואזה למחצית שניה הוא שפן שמוציאים מהכובע
  9. תגובה למס 3 (רונן קנפו 13-09-2019, 12:50)
    התלבטתי אם בכלל להגיב לך . אבל אני יעשה את זה פעם אחת העונה . מי שמכיר אותי יודע מי אני תאמין לי פראייר אני לא . אבל אני יוכל להגיד לכל אלה שפה מנסים להכפיש את ליאור . אם לא ליאור לא הייתה קבוצה השנה .. אני לא יודע מי אתה ובן כמה אתה ומה האינטרס שלך להגיד את הדברים האלה כל מי שבאמת איכפת לו מהקבוצה הבחירה בעיר חולון צריך להודות לליאור שבזכותו אנחנו כאן מתחילים עונה חדשה חזקים מתמיד . אני ישבתי וראיתי מספרים לפני שהצטרפתי . וליאור הכניס מכיסו לקבוצה בזמן שהבעלים הקודמים הפסיק לתמוך בקבוצה מסיבותיו האישיות אז לכל המבקרים והקנאים למיניהם במקום לשבת מאחורי מקלדת ולהסתתר תבואו למגרש לעודד ולתמוך באנשים כמו ליאור מוסה ואני שבאנו לתרום מכסף של הבית שלנו בשביל שבחולון תיהיה קבוצה מכובדת . הבנת? אם לא הבנת ? והקבוצה כל כך חשובה לך תבוא אלי ואני יסביר לך יותר ברור
  10. אוהד רון פעם שלישית גלידה (אור יהודה ב- 13-09-2019, 20:04)
    בגביע טענת שנפסיד ומה לעשות ניצחנו ולא 1-0 קטן במשחק חוץ גדול . בליגה , טענת שזה לא הגביע ושעריים עדיפים ושוב ניצחנו ושוב לא 1-0 קטן אלה 3-1 גדול ושוב בחוץ . אז אולי תפרגן קצת ?! בכל זאת עולה חדשה לליגה א וכל זה ...
  11. אם אין אני לי מי לי (יודע דבר אחד או שניים 14-09-2019, 01:08)
    בתגובה למס 3 , בפנדורה יש המון סודות ואם תהיה גלוי כי יודעים מי אתה ומה היה תפקידך בעונה שעברה אז הייתי סותם את הפה ומודה על קיומו של שולמן . הבן אדם תרם מכיסו ומביתו הון פרטי עצום כדי להחזיק את הקבוצה וחילצה מאימת החובות !!!! לולא הוא הקבוצה הייתה מתפרקת לחלוטין . באשר לבעלים הקודמים כבודם במקומם מונח אבל הם זה לא מוסא , הם זה לא רונן והם זה לא שולמן . השלישיה הזו בלתי נפרדת וכל ניסיון לסכסך ביניהם רק מבליטה את האינטרס שלך !!! מר לך על מצבך אבל אתה בישלת את הדייסה ואתה אוכל אותה . בינואר 2024 מתפנה מקום למביא כדורים , תתקבל בלי ראיון עבודה . תוכל להיות בדשא ולתת עצות מקצועיות . להבא שאתה חושב להשמיץ אדם לפחות תשמיץ עסקן או כזה שמדבר מאחורי הגב ויש כאלה בחולון הרבה ! אל תדבר על אדם פרטי שלא הייתה לו שום סיבה להשקיע מזמנו ומהכיב שלו והרגיש אחריות עצומה להכיר בשחקנים כעובדים לכל דבר ואנשים שמגיע להם תגמול בעבור השרות שנתנו גם אם זה במקצוע חובבני ! ובעובדה שהם עמדו מאחוריו כל העונה . המרמור שלך כל כך גדול שאתה מוכן לכתוב שקרים והמצאות על אדם גדול , נטול אגו שרק עוזר בכדורגל ובכל מקום שרק אפשר . אתה ואלו שכמותך ויש עדיין כאלה במערכת שכחתם מאיפה באתם ? שכחתם מה זה לכבד את מי שמעולם לא חיפש כבוד , את מי שרק האחר עומד לנגד עינו , את מי שאוכל תסביכים מכל מי שמכיר אותו כיוון שהלב שלו רחב והוא הולך על פי ערכים אישיים . יכול להיות שבגלל טוב הלב שלו הוא פראייר , אבל הפראייר הזה דואג לכולם חוץ מלעצמו , ואני שגם לי היו ויכוחים איתו לפעמים על שטויות ולפעמים על עניינים חשובים יודע שהוא פועל מתוך הרגש הרבה פעמים ולא מהשכל ולכן הוא נפגע . שולמן עוד יהיה שנים רבות פה ואם הוא ילך אני מבטיח לכם שהוא שומר לכל אדם את מה שמגיע לו . קדימה ירמיהו חולון למקום הראשון !!!! יש לכם אחלה סגל שחקנים , צמרת ליגה א דרום זה לא בושה !!!
  12. בהמשך אתה תדע מי זה ליאור (למס 9 14-09-2019, 05:06)
    אתה עוד פישר בכדורגל שמת כבר ים כסף על מה ולמה אני אוהד של הקבוצה מימים ימימה ונכון אני חבר של איציק ששון ואתה תראה בהמשך ותכיר את ליאור הנעלב