ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-2

המחזור השני לעונת 2019-2020 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו, 20 שערים, כסייפה, קרית מלאכי, דימונה וקרית גת מנצחות בבית. שדרות, שיכון המזרח ועירוני מודיעין מנצחות בחוץ והמשחק של הפועל לוד נגד גדרה הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-09-2019
  • 10:32
עירוני כסייפה – הפועל ירוחם : 0-2
כסייפה החזקה אירחה במגרשה את ירוחם ופתחה נהדר את המשחק תוך 4 דקות עלתה ליתרון משערו של דרור ויצמן שקבע את תוצאת המחצית.  במחצית השנייה כסייפה הוסיפה עוד שער מרגלו של אלולאידה חאלד ובסיום 2-0 לכסייפה שנשארת מושלמת.
מכבי עירוני קרית מלאכי – בני אילת : 1-2
בני אילת יצאה למשחק חוץ בקרית מלאכי ותוך שתי דקות עלתה ליתרון מרגליו של איציק כהן,  תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית.  במחצית השנייה קרית מלאכי ביצעה מהפך מרגליהם של דוד מנשירוב ואביחי סולומון ובסיום ניצחון חשוב לקרית מלאכי שמכוונת גבוה השנה.
 
דוד מנשירוב כובש שער השיוויון, אוראל בניטח וגולן עמוס מאושרים בסיום (מכבי קרית מלאכי)
 
מ.ס דימונה – מ.ס באר שבע : 0-2
דימונה החזקה אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע וכבר במחצית הראשונה הראתה את עליונותה וכבשה שני שערים מרגליהם של יוסף אבו לאבן וליאל זגורי.  התוצאה נשמרה עד לסיום ודימונה עם 6 נקודות מ-6 אפשריות.
מכבי עירוני נתיבות – מכבי עירוני שדרות : 1-0
עירוני שדרות יצאה לנתיבות למשחק נגד מכבי המקומית.  שער בודד בדקה ה-82 מרגליו של ליאור היילה המצוין העניקו ניצחון יקר לשדרות במגרש לא קל. 
 
השחקן ה-12 של שדרות (ארגון אוהדים שדרותיה)
 
בית"ר קרית גת – בית"ר מעלה אדומים : 0-3
בית"ר קרית גת אירחה במגרשה את מעלה אדומים ופתחה מצוין וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מצמד שערים של קובי וקנין.  במחצית השנייה קרית גת הוסיפה עוד שער מרגליו של שלומי משה ובסיום 3:0 גדול לקרית גת.
צעירי רהט – מ.ס שיכון המזרח : 5-1
שיכון המזרח החזקה יצאה לרהט למשק נגד צעירי רהט. רהט עלתה ראשונה ליתרון משער בדקה ה-17 מרגליו של סלמאן הוזייל אבל עד לסיום המחצית שיכון המזרח השוותה מרגליו של דסלין בלאצ'או. המחצית השנייה הייתה כל כולה של שיכון המזרח שהבקיעה 4 שערים משני צמדים של ליאו אמסיס ודסלין בלאצ'או שהשלים שלושער. בסיום ניצחון ענק לחניכיו של שמעון ועקנין 5-1.
בית"ר יבנה – עירוני מודיעין : 2-1
עירוני מודיעין יצאה למשחק חוץ קשה ביבנה נגד העולה החדשה. מודיעין עלתה ליתרון במחצית הראשונה מרגליו של  דניאל דרעי ובתחילת המחצית השנייה יבנה השוותה מרגליו של יוסי גניש אבל 4 דקות לסיום מודיעין הצליחה לכבוש מרגליו של שמעון ביטון ולנצח 2-1. הפסד מאכזב לחניכיו של שי חג'ג' שהיום שווים לפחות נקודה במשחק. 
הפועל לוד – הפועל גדרה : 0-0
הפועל לוד אירחה את גדרה למשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ובסיום 0-0 ונקודה לכל קבוצה. 
 
מצטייני המחזור 
שחקן המחזור : דסלין בלאצ'או שחקנה של שיכון המזרח עם שלושער בניצחון קבוצתו.
מאמן המחזור : אשר אלפסי מאמנה של בית"ר קרית גת עם ניצחון גדול של קבוצתו.
קבוצה מצטיינת : שיכון המזרח עם חגיגת כדורגל וניצחון 5-1 ברהט.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-2

הוסף תגובה
תגובות