ספורטינג תל אביב פותחת עונה

הקבוצה שהוקמה לפני 3 שנים על ידי יונתן מיימון ואלי שמואלי, פותחת את העונה הרביעית בליגה ג' שרון כשהמטרה היא לעלות לליגה ב'. ביום שישי תפתח הקבוצה את משחקי הליגה מול עירוני אריאל

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-09-2019
  • 07:50

לאחר עונה גרועה שסיימה את העונה באמצע הטבלה, ספורטינג תל אביב תצא העונה לדרך חדשה ותנסה לעשות צעד נוסף ולעלות העונה לליגה ב'. הקבוצה תמשיך לשחק במגרשה הביתי במושבה פ''ת ואת אימוניה תערוך במגרש בוינגייט בנתניה, בסיס הקבוצה מעונה שעברה נשאר, הקבוצה סגרה את סגל  השחקנים כשצירפה את תום אלחדד, אילן בבייב, דור בלילי, אור כתר ועומר כותה ואת הקבוצה יאמן מיכאל אשכנזי ואלן מסודי.

 

 

הקבוצה ערכה עד כה כמה משחקי אימון נגד הפועל קלנסווה מליגה ב', ספרטק רמת גן, אינטר תל אביב, בני הרצליה ומועדון כדורגל ירושלים. הקבוצה יצאה ליום גיבוש ושיחקה מול מ.כ ירושלים, לאחר מכן ביקרה בכותל ובישיבה של הרב אליהו בן חמו בגבעת זאב כדי לקבל ברכה.

 

שחקני הקבוצה בביקור בירושלים

 

ביום שישי פתחה בגביע והפסידה לפרדסיה ובשישי הקרוב תפתח את העונה במשחק חוץ מול עירוני אריאל – מה שצפוי להיות אופרה אחרת ממשחקי הגביע.

ספורטינג תל אביב פותחת עונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגעילים (כפר יונה 19-09-2019, 21:54)
    קבוצה מגעילה שמזייפת שחקנים וגם בעל הבית שלה שם מאמן בובה בשביל התעודות מאמן,בגלל שאין לו תעודת מאמן. הנהלה מורחקים ובכל זאת ממשיכים לעשות מה שבא להם. גם השנה לא יעלו.
  2. תגובה לכפר יונה (אבי 21-09-2019, 09:34)
    תתעסק בעניינים שלך אמיר אברהם יודעים שזה אתה זבל מלוכלך לך תלקק לגיא ודפנה
  3. קבוצה של תותחים (מהקהל של גבעת שמואל 02-12-2019, 21:16)
    קבוצה של תותחים נראה שמאומנת ברמה משחקת כדורגל מרהיב! תענוג לראות אותם משחקים שחקנו נגדם ונהנתי מכדוגל ברמה גבוהה . נראה שהם אלו שעולים ליגה השנה