אוהד רון מארח את האחים חופי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2

השבוע החלטתי לארח את האחים חופי, ליאור ותמיר שמלווים ונמצאים בהפועל מרמורק עשרות שנים. האחים חופי חושבים שנורדיה, מרמורק וכפר שלם ינצחו ושניהם בטוחים שהם ינצחו אותי בתחזית של השבוע, הארוחה כבר על האש. השאלה היא רק מי ישלם...? שווה לראות את התחזית של ליגה א' דרום...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2019
  • 15:00

השבוע החלטתי לארח את האחים לבית משפחת חופי. ליאור ותמיר חופי שמלווים את הקבוצה האהובה שלהם - הפועל מרמורק, עשרות שנים בתפקיד רשמי. כאשר ליאור הוא יו"ר הקבוצה ותמיר הוא מנהל הקבוצה. למרות שהתפקידים הרשמיים הם שונים בפועל הם מנהלים את הקבוצה יחד בצורה יוצאת מהכלל והלוואי על עוד קבוצות בליגה וברחובות בכלל ינהלו את קבוצתם כפי שהם מנהלים את מרמורק.

 

ונעבור למשחקים:

מכבי הרצליה - מכבי שעריים

אוהד: מכבי הרצליה אומנם הפסידה לכפר שלם בשבוע שעבר, אבל היא הייתה טובה ואין לי ספק שאם הם יציגו את המשחק של שבוע שעבר הם ינצחו את שעריים החלשים שהפסידו בבית לעולה החדשה מאור יהודה. שעריים נראים לא טוב, ועושה רושם שמי שבנה את הקבוצה לא בנה אותה נכון, ללא ספק זו לא אותה קבוצה כמו שהייתה בשנה שעברה למרות שעושה רושם שהתקציב זהה. הרצליה קבוצה מצוינת וחייבת להביא נקודות בבית. ההימור שלי: ניצחון הרצליה.

האחים חופי: שיחקנו השנה פעמיים נגד הרצליה והם קבוצה מצוינת, להערכתנו בבית הם ינצחו, מנגד שעריים נראית קבוצה שצריכה עוד קצת זמן להתחבר. ההימור שלנו: ניצחון להרצליה.

 

עירוני אשדוד - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: עירוני אשדוד עשו ניצחון מרשים בחוץ על אזור בשבוע שעבר, חולון עשו ניצחון בבית על שמשון כפר קאסם החזקה. מדובר בשתי קבוצות חזקות מאד מבחינת אופי שחקנים, עם שני מאמנים מנוסים בליגה הזאת, ושתי הקבוצות שתילחמנה על כל כדור ובעיקר ינסו שלא להפסיד את המשחק. ההימור שלי: תיקו. 

האחים חופי: אשדוד קבוצה מצוינת. הם משחקים בבית עם הקהל שלהם, יש להם את המאמן שי מאור שהוא אחד המנוסים בליגה, חולון קבוצה סימפטית אבל הנקודות תישארנה באשדוד. ההימור שלנו: ניצחון לאשדוד.

 

האם שחקני חולון יחגגו באשדוד? (גיא צמח)

 

עירוני אור יהודה - הפועל מרמורק

אוהד: אור יהודה עשו ניצחון ענק בשבוע שעבר על הקבוצה החלשה מרחובות, ועכשיו מגיעה הקבוצה החזקה מרחובות כדי להחזיר את הכבוד של העיר רחובות. מרמורק זו לא שעריים, מרמורק זאת קבוצה כמעט מושלמת במונחים של ליגה א' ואור יהודה יודעים שהם מתכוננים למשחק שונה בהחלט ממה ששיחקו שבוע שעבר. אור יהודה בבית עם השידור הישיר יביא הרבה קהל במגרש המשופץ של אור יהודה. ההימור שלי: מרמורק עדיפים והם גם ינצחו. 

האחים חופי: משחק קשה מאד צפוי לנו באור יהודה, נגד קבוצה שתבוא בהתלהבות גדולה מאד מול הקהל בבית שלה והם יבואו כדי לנצח אחרי ניצחון קל בשבוע שעבר על שעריים. יהיה משחק קשה אבל בסופו של דבר אנחנו מאמינים שהנקודות תגענה אלינו. ההימור שלנו: ניצחון למרמורק.

 

עידו אקסברד, ימשיך לכבוש בצמדים? (יוסי סוריק)

 

הפועל בקעת הירדן - אדומים אשדוד

אוהד: בקעת הירדן עם הניצחון הגדול של המחזור הראשון, לאחר שניצחו את נורדיה בחוץ. מול האדומים זה משחק אחר לגמרי. הבקעה לא יכולה להתגונן כי היא מגיעה למשחק שווה כוחות מול האדומים וכל קבוצה תפחד קודם כל לא להפסיד וזה יגרום למשחק להסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

האחים חופי: בקעת הירדן הוכיחה שהם קבוצה טקטית מצוינת עם המאמן אורי קרגולה שהוא מנוסה על הקווים, והמשחק יהיה במגרש מאד מאד קשה. לעומתה אדומים אשדוד, קבוצה איכותית עם כוכבים כמו עידן שריקי ואנחנו מעריכים שיסתיים שם בתיקו. ההימור שלנו: תיקו.

 

אדומים אשדוד ירצו להשיג ניצחון ראשון בליגה (מדיה אדומים אשדוד)

 

הכח ר"ג - הפועל אזור

אוהד: הכח סיימו בתיקו מכובד מבחינתם בשבוע שעבר מול האדומים, אזור הפסידו מעקיצה קטנה של עיורני אשדוד. אזור בלחץ לנצח כי הם קבוצה שלא יכולה להרשות לעצמה להפסיד שני משחקים רצוף. הכח קבוצה צעירה ונראה לי שהפיזיות של אזור תנצח את המשחק. ההימור שלי: ניצחון מפתיע לאזור.

האחים חופי: הכח ר"ג תהיה הסוס השחור או הפתעת העונה. אזור עדיין נראים כמו קבוצה בהתארגנות והנקודות תישארנה בר"ג. ההימור שלנו: ניצחון להכח.

 

מכבי יבנה - עירוני קרית גת

אוהד: קריית גת ממשיכים בבושות של ליגה א' ואם הם יופיעו ליבנה אני מקווה שיקבלו בראש בהפרש שערים רציני כדי להגדיל את הבושה של מי שמנהל את המועדון כיום. ההימור שלי: ניצחון ליבנה ואני מקווה בהפרש דו ספרתי.

האחים חופי: לא יתקיים משחק! ואם הוא יתקיים זה יהיה ניצחון מובהק ליבנה.

 

האם גם יפו תפתיע את נורדיה? (אלעד ירקון)

 

מכבי יפו - ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: נורדיה עם הפסד כואב בשבוע שעבר לבקעת הירדן ירצו לנצח את יפו בחוץ. יפו בנו קבוצה צעירה ומוכשרת, שיש לי תחושה שיכולה לעשות עונה טובה העונה. אני מקווה שיפו יצמדו לצמרת כי זה טוב לליגה א'. אם נורדיה לא מנצחים את יפו הבלגן וחוסר האמונה יתחיל לחגוג שם. נורדיה קבוצה הרבה יותר איכותית מיפו אבל הסיבה היא כספית, אבל שנים אנחנו מלווים את ליגה א' ויודעים שעם קצת כישרון והרבה מוטיבציה אפשר לנצח כל משחק. ההימור שלי: יפו תנצח או לפחות לא תפסיד. 

האחים חופי: משחק לא פשוט לחברינו ארז בנודיס, מאמן נורדיה. הוא יפיק את הלקחים מהתקלה של שבוע שעבר מול בקעת הירדן, הוא יידע לקחת את הנקודות ביפו. ההימור שלנו: ניצחון לנורדיה.

 

אוהד קדוסי, יכבוש הרבה שערים העונה... (איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם - הפועל כפר שלם

אוהד: כפר שלם נראים מעולה. הקבוצה עם שלל שחקניה הכישרוניים, מציגים כדורגל יפה, תכליתי ועושה רושם שמתי שהם רוצים הם יכולים לכבוש שער. קדוסי חלוץ מצוין וכייף לראות חלוץ שמשחק בצורה שלו כי הוא נראה חד מאד ויחד עם הקישור המצוין שיש לו, הוא יכבוש הרבה שערים. כפר קאסם בבית בנו קבוצה חזקה אבל יהיה להם קשה מול כפר שלם. ההימור שלי: כפר שלם ינצחו.

האחים חופי: הבדלי איכות משמעותיים בין שתי הקבוצות וכפר קאסם יחפשו נקודות שבוע הבא...כפר שלם נבנתה לעלייה, יש להם מאמן מצוין שהוכיח את עצמו אשתקד בהכח ר"ג והם עדיפים בכל פרמטר על כפר קאסם. ההימור שלנו: ניצחון לכפר שלם.

 

לסיום: אמרו האחים חופי: "אנחנו שמחים להיות חלק מליגה מאד מעניינת ואיכותית, מאחלי חג שמח ושנה טובה ושהכדורגל ינצח".

אוהד רון מארח את האחים חופי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרמורק זכיתם באחים חופי (אחד שמבין 19-09-2019, 17:20)
    האחים חופי זה נכס גדול למרמורק
  2. מרמורק מסוקסת לעד (אוויר שכונה צלול כיין 19-09-2019, 17:37)
    שאפו לאחים חופי היפים והשובבים על מסירותם לקבוצה.
  3. לרכוש 30 שחקנים לא ערובה להצלחה ( מבין בכדורגל 19-09-2019, 17:39)
    לכל הפרשנים שמבינים בכדורגל הישראלי זה הסיבה שאין כדורגל בארץ. כדורגל משחק פשוט צריך רצון. ונשמה לנצח. זו הפקטור בליגה א. מחזור 2. וכבר מכתירים עולה הפסד ראשון. והשני ברצף מרמורק מתמוטטת עם כל הרכש. והקהל שלו 159 אוהדים
  4. לרכוש 30 שחקנים לא ערובה להצלחה ( מבין בכדורגל 19-09-2019, 17:39)
    לכל הפרשנים שמבינים בכדורגל הישראלי זה הסיבה שאין כדורגל בארץ. כדורגל משחק פשוט צריך רצון. ונשמה לנצח. זו הפקטור בליגה א. מחזור 2. וכבר מכתירים עולה הפסד ראשון. והשני ברצף מרמורק מתמוטטת עם כל הרכש. והקהל שלו 159 אוהדים
  5. שעריים תנצח בדרבי את מרמורק תרשמו (מקסים 19-09-2019, 19:08)
  6. שעריים תתן בראש למרמורק תרשמו (רוני אוהד 19-09-2019, 19:46)
    מרמורק עושה במכנסיים שומעת שעריים באזור. שעריים נותנים. בראש פעמיים בשתי המפגשים מרמורק נעליים עוד תסתבכו עוד בליגה תפסידו לפחות 10 משחקים העונה שיגרום להתפרקות של מרמורק
  7. שעריים תתן בראש למרמורק תרשמו (רוני אוהד 19-09-2019, 19:46)
    מרמורק עושה במכנסיים שומעת שעריים באזור. שעריים נותנים. בראש פעמיים בשתי המפגשים מרמורק נעליים עוד תסתבכו עוד בליגה תפסידו לפחות 10 משחקים העונה שיגרום להתפרקות של מרמורק
  8. שעריים תתן בראש למרמורק תרשמו (רוני אוהד 19-09-2019, 19:46)
    מרמורק עושה במכנסיים שומעת שעריים באזור. שעריים נותנים. בראש פעמיים בשתי המפגשים מרמורק נעליים עוד תסתבכו עוד בליגה תפסידו לפחות 10 משחקים העונה שיגרום להתפרקות של מרמורק
  9. (אור יהודה זה ה- 19-09-2019, 21:07)
    בבקשה תתקנו זה מועדון כדורגל אור יהודה ולא עירוני אור יהודה . ובקצרה זה מ.כ אור יהודה . אין שום קשר לעירוני . היידה אור יהודה האריות הכחולים
  10. יפו יתנו עונה טובה? אתה מפרגן ליפו? (יפואי 20-09-2019, 08:44)
  11. כתבה מפרגנת בגולר (יפואי 20-09-2019, 08:44)
  12. לאוהדי שעריים (יטב 20-09-2019, 09:39)
    כדאי להתפכח מאשליות ובהקדם.תוצאת משחק נקבעת בסופו .לא לפני תחילתו
  13. מרמורק אל תחגגו לפני המסיבה 90 דקות (דוד 20-09-2019, 10:20)
    עוד לא התחיל המשחק וכבר מרמורק חוגגת הלו אור יהודה לא פריירים. מי שלא יודע אור יהודה ניצחה בגביע את כפר קסם שלוש אפס. ואת שעריים שלוש אחד זה אומר 6 שערים בשתי משחקים. זהירות אור יהודה אימפריה
  14. מרמורק אל תחגגו לפני המסיבה 90 דקות (דוד 20-09-2019, 10:20)
    עוד לא התחיל המשחק וכבר מרמורק חוגגת הלו אור יהודה לא פריירים. מי שלא יודע אור יהודה ניצחה בגביע את כפר קסם שלוש אפס. ואת שעריים שלוש אחד זה אומר 6 שערים בשתי משחקים. זהירות אור יהודה אימפריה
  15. מתי תעשה ניחושים עם האחים איסק? (אוהד 20-09-2019, 10:23)
  16. שעריים צריכה לשים שחקני התקפה צעירים אנרגטיים רעבים (שבלולי 20-09-2019, 11:01)
    הבעיה של שעריים זה גולים
  17. אוהד רון (שערוקי בנשמה 20-09-2019, 11:38)
    אוהד רון קשה לפרגן לשעריים יחתיכת בושה ואפס פעם אחד תפרגן אין פלא שאתר שלך לשווה כלום
  18. ילא ילא ילא מרמורק (אדום לוהט 20-09-2019, 15:52)
    אור יהודה אמרתי לכם שתקבלו - קיבלתם..ולכל השאר אנחנו מחכים לכם במיוחד לשעריים שבדרך לליגה ב'.
  19. די כבר עם פרשנות עלובה (קרית גתי 20-09-2019, 16:00)
    כולה ליגה א שחקנים ברמה נמוכה כך שגם אם עולים עם 11 שחקנים מהשכונה קשה מאוד לנצח אותנו אז בבקשה להרגע הפסד דו ספרתי עלק אוליי לא ננצח אבל עוד 2,3 מחזורים נדבר אחרת הבנת את פרשן חלש