רועי סימוני מארח את פאדי הספר: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 2

המחזור ה-2 בליגה א׳ צפון בפתח ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את פאדי הספר, חבר הנהלת מ.ס דבוריה. טמרה מארחת את הפועל כפר כנא, טבריה תפגוש את זלפה, טירה את קרית אתא, באקה יוצאת לדבוריה, ערערה מארחת את מגדל העמק, רובי יוצאת לגלבוע ואיכסל תפגוש את צור שלום... שווה לקרוא את התחזית השבועית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-09-2019
  • 13:09

שלום לכולם!

ליגה א צפון נפתחה בשבוע שעבר עם הרבה סימני שאלה לקראת העונה הקרובה, אך דבר אחד בטוח - הליגה תהיה מאוד שוויונית בין הקבוצות.

השבוע בחרתי לארח את פאדי הספר, חבר הנהלת מ.ס דבוריה. יהיה מעניין לראות מי ידע לנחש את התוצאות טוב יותר. 

 

מכבי טמרה - הפועל כפר כנא

רועי - כפר כנא השיגה ניצחון ענק על כאוכב ורוצה להמשיך במומנטום החיובי בכדי לרשום ניצחון שני ברציפות. בטמרה השיגו נקודה משער של לירון אלימלך מול באקה, למרות שהיו שווים יותר... צפוי משחק מעניין וצמוד. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

פאדי - לטמרה יש מאמן תותח שידע לבנות קבוצה טובה. בכפר כנא מגיעים אחרי ניצחון גדול. ההימור שלי: תיקו 1-1.

 

האם הפעם שער של לירון אלימלך יוביל לניצחון עבור טמרה? (חגאג רחאל)

 

הפועל דבוריה - הפועל באקה אל גרבייה

רועי - דבוריה חילצה תיקו מול איכסל והראתה הרבה אופי והתלהבות. בשישי היא תפגוש את הגלקטיקוס של אבי סבג שעד כה ניראה שהקבוצה לא ממש התחברה. מול דבוריה הם אמורים לנצח. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

פאדי - באקה מגיעה עם קבוצת הכוכבים שלה שלא ממש מתחברת עד עכשיו, בדבוריה יש קבוצה צעירה וטובה שתעשה להם חיים קשים. ההימור שלי: ניצחון לדבוריה.

 

קבוצתו של אבי סבג עדיין לא התחברה (חגאג רחאל)

 

הפועל ערערה - הפועל מגדל העמק

רועי - ערערה מארחת בבית לאחר תיקו מאכזב בשבוע שעבר נגד זלפה ותרצה לרשום ניצחון ראשון בליגה. במגדל העמק מגיעים אחרי ההפסד הביתי וגם הם יחפשו ניצחון ראשון, קל זה לא יהיה. ההימור של: תיקו.

פאדי - ערערה הפגינו רוח לחימה בשבוע שעבר נגד זלפה, במגדל העמק פתחו את העונה לא טוב. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

שחקני מגדל העמק רוצים להשיג נקודות ראשונות (עדי מלול)

 

הפועל אסי גלבוע - 'רובי שפירא' חיפה 

רועי - ליבי ליבי עם הגלבוע... אם לא ינחתו שם מספר שחקנים קשה לראות את הקבוצה הזאת שורדת בליגה. ברובי הקבוצה עדיין לא מציגה יכולת טובה, אך רשמה ניצחון חשוב בשבוע שעבר נגד טבריה. לרובי יש סגל שחקנים מרשים והוא יעשה את העבודה השבוע בגלבוע. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

פאדי - רובי מגיעה אחרי ניצחון בשבוע שעבר, באסי גלבוע ניראה כי הם הולכים להיות בשר התותחים של הליגה העונה. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

שחקני 'רובי שפירא', יחגגו גם מול אסי? (עודד חסין)

 

הפועל כאוכב - הפועל הרצליה

רועי - משחק מאוד מעניין. כאוכב מגיעה לאחר הפסד בשבוע שעבר ובמגרשם הביתי הם לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד. הרצליה המתחדשת השיגה תיקו מול טירה החזקה ותרצה לחזור עם נקודות. ההימור שלי: תיקו.

פאדי - שתי קבוצות טובות מאוד שרוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אך כאוכב קבוצה טובה יותר וגם תנצח. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

מ.ס טירה - עירוני קרית אתא

רועי - קרית אתא יוצאת למשחק חוץ אחרי ניצחון ביתי בשבוע שעבר ותרצה להשיג נקודות מול טירה החזקה של חיים סירוטקין, לאחר המעידה בשבוע שעבר הם יודעים שהם חייבים את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

פאדי - טירה קבוצה חזקה עם סגל מהטובים בליגה ומול קרית אתא היא לא ממש תתקשה. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

 

האם צור שלום תנצח גם את איכסל? (עדי מלול)

 

מכבי צור שלום - הפועל איכסל

רועי - משחק בין שתי קבוצות נהדרות ומשני מאמנים מצוינים, אלירן חודדה וקובי דנינו. באיכסל יש קבוצה מצוינת שתתמודד על כרטיס העליה, בצור שלום בנו קבוצה שתתמודד על הכרטיס לפלייאוף העליון וצריך לומר שתנאי המגרש יפגעו בקבוצות. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

פאדי - איכסל קבוצה מאומנת טוב מאוד ורוצה להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית, למרות המגרש הקשה בצור שלום הם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

מוריס אוזן מגיע למשחק מול האקסית (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה - בני זלפה 

רועי - מוריס אוזן בנה קבוצה נהדרת ורשם תיקו בדקה ה-90 בשבוע שעבר. בשישי הוא חוזר למקום שהוא מכיר כמעט הכי טוב וינסה לחזור עם ניצחון. בטבריה בנו קבוצה צעירה ונמרצת שלאט לאט תתחבר ותעשה צרות ללא מעט קבוצות בליגה. במגרש בטבריה קשה לקחת נקודות וקל זה בטח לא יהיה. ההימור שלי: תיקו.

פאדי - טבריה חייבת לנצח בבית למרות שבני זלפה קבוצה טובה. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

רועי סימוני מארח את פאדי הספר: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 2

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי סבג הביתה (לסבג 19-09-2019, 14:57)
  2. מוריס מפסיד במשחק (טבריה 19-09-2019, 14:57)
  3. זלפה (זלפה 19-09-2019, 17:32)
    מוריס אוזן מאמן חלש