בתום דרמה גדולה: בית"ר כפ"ס עולה לשלב הבא בגביע

אתמול אירחה מ.ס. צעירי טייבה את בית"ר כפ"ס למשחק במסגרת גביע המדינה והייתה לנו דרמה לא קטנה. כפ"ס עלתה ליתרון 3 פעמים, אך טייבה לא ויתרה, איזנה את התוצאה 3 פעמים ושלחה את המשחק לבעיטות ההכרעה, שם טייבה כבר הייתה יכולה על כפ"ס. שני שחקני הרכש החדשים של כפ"ס, דיוויד גומז (שער ושני בישולי) והשוער דור דוידי (הדף שני פנדלים) הצטיינו במשחק

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 25-09-2019
  • 11:40

בדקה ה-15 שורי נוסונוביץ' אקס צעירי טייבה הרים כדור לרחבה, דייויד גומז הוריד בראש לשמעון ישראל נעים שהמשיך מ-16 מטר בנגיעה עם בעיטה חזקה ושטוחה לפינה הקרובה של שרון חונייב, 1-0 בית"ר כפ"ס.

בדקה ה-33 טייבה יצאה להתקפה כשאמיר גבארה פרץ מצד ימין לכיוון המרכז ובעט כדור חזק ברגל שמאל, ישר לרשת של כפר סבא, 1-1.
לפני הירידה למחצית, כדור עומק נהדר של גל גרינדרפר מצא תנועה נהדרת של דיוויד גומז, שהצליח לנער שני שחקנים ומול חונייב לא התבלבל וקבע 2-1 לכפר סבא.

לא עברה דקה וטעות קשה בהגנת כפר סבא, בלם הקבוצה רימון כהן השתהה במקום להרחיק כדור פשוט ולרדת למחצית ביתרון, גיל גילקרוב הרכש הטרי מאור יהודה, אמר תודה ומול דור דווידי קבע 2-2 במחצית.

המחצית השניה נפתחה עם מצבים לשני הצדדים, אך עד לסיומה לא הובקעו שערים ושתי הקבוצות נכנסות להארכה. בדקה ה-99 נכנס בשורות כפר סבא רועי גורן בן ה-19, שתי דקות הספיקו לו להחזיר את היתרון לכפר סבא בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר וחילופי מסירות בין יוסי גואטה ודיוויד גומז שהשאיר את גורן לבד מול חונייב, 3-2 לחבורה בצהוב.

כשנראה היה שהמשחק עומד להסתיים, שרק שופט המשחק לפנדל לזכות טייבה, לאחר שלטענות זיהה עבירה ברחבה. גמליאל פרץ לא התבלבל וקבע 3-3 גדול, הולכים לפנדלים.

 

שמעון ישראל נעים החמיץ בכפר סבא ומנגד גיל גילקרוב החמיץ בטייבה. שי רוטמן הבקיע את הפנדל האחרון לזכות כפר סבא והעביר את כל הלחץ אל גמליאל פרץ שחייב היה לכבוש בכדי להשאיר את טייבה למשחק. דור דווידי זינק נהדר, הדף את הבעיטה ושלח את בית"ר כפ"ס לחגוג לאחר ניצחון דרמטי.

 

דוד דווידי ודיויד גומז המצטיינים בשורות כפ"ס, יחד עם אלברט זנאפט ומעיין נגב

 

מעיין נגב, מאמנה של בית"ר כפ"ס אמר לאחר הניצחון: "היה משחק נהדר בקצב גבוה ואני שמח שידינו הייתה על העליונה במגרש קשה מול קבוצה טובה ומאומנת. השחקנים עבדו והראו המון מחויבות, אמונה ורצון, ולמרות שאיבדנו את היתרון שלוש פעמים כולל פנדל בדקה ה-120, הוכחנו המון אופי. באנו לפנדלים שקטים וממוקדים והשלמנו את המשימה".

אלברט זנפט, דובר בית"ר כפ"ס אמר לאחר המשחק: "היה משחק גביע ברמה גבוהה של שתי הקבוצות. טייבה קבוצה עם פוטנציאל גבוה, במיוחד בבית. עשינו ניצחון חשוב עבורנו להמשך הדרך הארוכה בליגה ב' דרום א', כשהמטרה היא להגיע לפלייאוף העליון. ברכות לכל השחקנים ולמאמן על העלייה לגמר ליגה ב' נגד בית"ר ר"ג ביום שישי בר"ג. שנה טובה וחג שמח".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלופים ! גאים בכם! (איש 25-09-2019, 18:02)
    אחלה שחקנים הגיעו השנה( שנה מאוחר מידי)