הפועל "אדומים" אשדוד מנצחת את מכבי יפו 0-2

הפועל "אדומים" אשדוד ומכבי יפו נפגשו במסגרת המחזור השלישי בליגה א' דרום. ברוכיאן העלה את האדומים ליתרון מהנקודה הלבנה כבר בדקה הרביעית וכבש שבוע שני ברציפות, עידן שריקי הכפיל וקבע את תוצאת המשחק. קבוצתו של חיים לוי מנצחת 0-2 את מכבי יפו ורושמת ניצחון שני ברציפות, עדן בן מנשה הורחק לקראת סיום המשחק

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-09-2019
  • 14:01

המשחק נפתח בשליטה כמעט מוחלטת של "אדומים" שהפעילו לחץ מאסיבי על ההגנה של יפו. בדקה ה-4 השופט שרק לפנדל מוצדק עבור קבוצתו של חיים לוי, שחקני יפו אפילו לא באו בטענות לשופט בעקבות השריקה. ברוכיאן לא התבלבל ובעט כדור פשוט לפינה הימנית כשהוא כובש שבוע שני ברציפות.

 

אבירם ברוכיאן כובש מהנקודה הלבנה כבר בדרה הרביעית (צילום: מידה האדומים)

 

קבוצתו של חיים לוי המשיכה ללחוץ לאורך המחצית הראשונה, וכמעט כבשה שער נוסף תוך עשר דקות, אך אי דיוק של שחקני אשדוד והרבה מזל של יפו מנעו זאת. בדקה ה-33 בלבול גדול בהגנת יפו אפשר לעידן שריקי להישאר לבד, ולתכנן בדיוק לאן ירצה לבעוט והוא כובש שער שני עבור אשדוד.

עידן שריקי רץ לחגוג את השער מול הספסל כשהוא לוקח את חולצת קפטן האדומים לישי ביטון, שמאז פתיחת העונה פצוע וכמחווה הציג את החולצה של ביטון והקדיש עבורו את השער. עד הדקות האחרונות למחצית, יפו רשמה שני ניסיונות להגיע לשער האדומים, אך השוער גיא סלם מנע בגופו שערים בטוחים.

 

במחצית השנייה נראה היה שהכוחות התאזנו, יפו התעוררה ושתי הקבוצות הרבו לתקוף משני הצדדים אך חוסר דיוק מנע כיבוש שערים נוספים במחצית. 

האדומים נותרו בעשרה שחקנים לאחר שעדן בן מנשה ראה את הצהוב השני בדקה ה-80, אך למרות ההרחקה החבורה של חיים לוי הצליחה לשמור על התוצאה עד לשריקת הסיום, ולרשום ניצחון 0-2 על מכבי יפו. 

 

עידן שריקי רץ לחגוג את השער ומקדיש אותו לקפטן לישי ביטון (צילום: מדיה האדומים)

 

לסיכום: לאורך המשחק "אדומים" הציגו קו הגנה מעולה שעובד בסינכרון מלא, מנגד החלק התקפי של הקבוצה אומנם עובד אך טעון שיפור כי אין מספיק רגל מסיימת. אשדוד ברו על רצונם להתחזק בחלוץ נוסף שיכול לתרום רבות למשחק, במידה והיה מוצב ליד עידן שריקי המשחק יכול היה להסתיים לפחות בעוד שני שערים נוספים.

במשחק הבא החבורה של חיים לוי תצא למשחק חוץ מול יבנה, בחוסר של שני שחקני הרכב משמעותיים: עדן בן מנשה שהורחק במשחק, ולישי ביטון קפטן האדומים שיחזור ככל הנראה לכשירות מלאה בעוד שבועיים נגד קריית גת.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמנם אשדוד ניצחו , אבל ממש לא שלטו (רפי 29-09-2019, 16:13)
    אילולא הפנדל והשמטת השוער, אשדוד כמעט ולא סיכנו את השער,לעומת זאת יפו הגיעו הרבה יותר לרחבת היריב רק שאין את הרגל המסיימת, וחבל כי עם חלוץ מוכשר יפו יכלו להפוך את התוצאה!
  2. ואם לסבתא היה גלגלים אז ...... (שי 29-09-2019, 19:11)
    אים ואים ואים......! יאללה מספיק הפסדתם וזהו. ולא לא הייתם יותר טובים וכמובן שכשמובילים יורדים אחורה ובטח כשיוצא לך שחקן באדום. אבל אם כל זה ועדיין אם חלוץ 9 התוצאה הייתה יותר גבוהה. אבל כמו שאמרתי אים ואים ואים.....! חג שמח
  3. כאשר יגורתי בא לי (אבי 29-09-2019, 19:52)
    למרות שיש לנו את השוער הטוב בליגה זה לא מספיק .חייבים עושה משחק וחלוץ עם מיספרים .אחרת חג נאבק למטה
  4. עירוני אשדוד זבלים (צהוב 29-09-2019, 22:31)
    טל אספורמס חקירה בדרך אתה תפרק את עירוני אשדוד
  5. איזה הגנה בדיחה (גולים של ליגה ד 30-09-2019, 16:23)
    הגנה מאוד מאוד חלשה . בלם בועט לעצמו ליד וגורם לפנדל , ושוער שמשמיט לי כדור על ה16 . חבל שלא משקיעים בהגנהה