נבחרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום

המחזור השלישי בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כפר שלם ומרמורק ממשיכות לנצח בצורה מרשימה את יריבותיהן... בתחתית שעריים ממשיכה ביכולת החלשה ורושמת עוד הפסד הפעם לכפר קאסם... אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-10-2019
  • 13:20

שוער: אביחי דהן (הכח ר"ג)

שוערה של הכח עם יכולת טובה ושקטה במשחק נגד ירמיהו חולון, הדף את הפנדל של רועי דיין כשהמומנטום היה של חולון והיה מהגורמים לניצחון של הכח רמת גן.

 

הגנה:

שחף הלמן (הפועל בקעת הירדן)

בלמה המצוין של בקעת הירדן, בלם ששולט ברחבה של קבוצתו, משחק עם הרבה חכמה וניסיון וגם שקבוצתו הייתה ב-10 שחקנים, שחף ידע לשמור על הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו.

 

פיליפ חאיכ (אדומים אשדוד)

בלמה של האדומים מאשדוד היה מצוין מול האקסית מיפו והוא מוכיח שהוא שללא בלם ברמה גבוהה מאוד. מגיע לכל כדור ראשון בהגנה עם משחק ראש נהדר, משחק באלגנטיות, לא נלחץ ובעיקר מוסר כדורים מדויק.

 

עלי טאהא (שמשון כפר קאסם)

בלמה המצוין של כפר קאסם, כבש שער נהדר מול שעריים החלשה והיה מהמצטיינים במגרש, עם נוכחות, אגרסיביות והרבה לחימה על המגרש. שחקנים כאלה מביאים נקודות לקבוצתו. 

 

משחק נהדר של מדהלה מול קריית גת (יוסי סוריק)

 

קישור:

תום מדהלה (הפועל מרמורק)

כוכבה של מכבי שעריים אשתקד, היה מצוין מול קריית גת. היה פעיל מאד, נייד מאד, והוכיח שהוא רוצה ושמח להיות במרמורק העונה. כבש שער מול קריית גת והכין הרבה מצבים לחבריו. 

 

פרינס תומאס (הכח ר"ג)

קשרה המצוין של הכח רמת גן, ניווט את משחק ההגנה וההתקפה של החבורה הצעירה של דוד מרטן, וקינח בשער נפלא בבעיטת עונשין ממרחק של 20 מטרים.

 

אבירם ברוכיאן (אדומים אשדוד)

אבירם מנהיג גדול על הדשא! כובש 2 משחקים ברצף, בזמן המשחק הוא מקפיד כל הזמן ששחקנים יהיו בעמדות שלהם. ברוכיאן מסביר לשחקנים הצעירים ברוגע איפה הם טועים בזמן משחק זמן ואיך לתקן זאת. ממש מפתיע לטובה מבחינת כושר משחק וסגנון משחק לוחמני.

 

סיראז' נסאר - אחד הטובים שהגיעו לליגה (מחמד סמיר סרסור)

 

אוהד אדלשטיין (הפועל מרמורק)

קשרה המצוין של מרמורק בעוד משחק מצוין, מול האקסית מקריית גת, אדלשטיין כבש שער, בישל אחד נוסף והיה מהבולטים בניצחון הגדול של קבוצתו. 

 

עוד משחק נהדר לקשרה של מרמורק - אדלשטיין (יוסי סוריק)

 

אלמוג אוחיון (הפועל כפר שלם)

משחק נהדר היה לאלמוג על קו ימין, ונראה היש בכל פעולה שרק ירצה הוא ייצר מצבים טובים לחבריו. 

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

אחד השחקנים הכי טובים שנחתו בליגה א' מוכיח את זה בכל משחק כבש שער מול שעריים ובישל שער נוסף. אין ספק שכיף לראות את סיראז'.

 

אלירן שמש, חלוץ נהדר שמביא נקודות לקבוצתו (אוהד רון)

 

התקפה:

אלירן שמש (מכבי הרצליה)

חלוצה של מכבי הרצליה עשה את ההבדל במשחק בין אור יהודה והרצליה. חלוץ זה גולים ושמש מבקיע גולים ומביא נקודות לקבוצתו. חלוץ גדול. 

 

דוד מרטן, מאמן המחזור של ליגה א' דרום (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: דוד מרטן (הכח ר"ג)

אורי קרגולה עשה ניצחון גדול עם קבוצתו על אזור בחוץ, איסמעיל סרסור הוכיח עליונות על מכבי שעריים כשהביס אותה בבית שלהם והביא ניצחון ראשון העונה לקבוצתו. אבל מעל כולם הרשים דוד מרטן, ממאנה של הכח ר"ג שניצח את חולון שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה א'. שאפו למאמן הצעיר. 

נבחרת המחזור ה-3 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים מרוסקת ומתרסקת (המוכתר 01-10-2019, 13:36)
    מה עם השינוי שהבטיחו ? מה עם השחקנים שהחליפו ? לאן נעלמו האוהדים השופטים של ההנהלה ? למה פני הגדול מעס מהתנהלות בשעריים ולא הגיע למשחקים ? תקציב של 850 אלף שקל אז הקבוצה כזאת חלשה ? האם אחד מהנהלה יתן תשובה ? אולי יצא בכתבה שהליגה חזקה השנה ? אולי יתנחם שגם את העונה שעברה הם פתחו ככה ובסוף היו בפלאוף ? שעריים צונחת לליגה ב עם ההנהלה הזאת תישיאר
  2. ,דויד מרטן מאל כולם (דובי 01-10-2019, 14:31)
    צריך בלם דחוף חג שחש
  3. איך בונים נבחרת בלי מגנים אין הגנה ככה בונים הרכב (רק אדום באשדוד 01-10-2019, 15:12)
  4. קומבינות (אוהד כדורגל שרואה רק ליגות א 01-10-2019, 16:43)
    ראיתי השבוע שני מישחקים שמעל כולם ראיתי בלם מדהים שקבוצתו רק מנצחת בשני מישחקים אחרונים והוא לא נימצא בכלל בנבחרת השבועית לפי דעתי קומבינות
  5. הגנה (כהן שלמה 01-10-2019, 22:50)
    בכדי לנצח משחקים צריך קודם כול לא לספוג וטוב יעשה מאמן הכוח אם יחזק את ההגנה והקישור האחורי
  6. נבחרת השבוע (אשדודי אדום 02-10-2019, 14:19)
    אוהד כל מה שכתבת על הבלם התותח והמאסטרו של ההגנה אמיתישכחת להוסיף המנהיגות ואישיותו המדהימה שמשפיע