"יש בי תחושת החמצה, חזרתי לבית שלי"

רמי לוז (34) גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ונחשב לתקווה גדולה כשהחל להתאמן בבוגרים כבר בגיל 17. קבלת החלטות לא טובה ופציעה קשה גדעו את התקווה והחלום. אחרי הפציעה הקשה החליט רמי להתחיל לעבוד במקום עבודה מסודר ונאלץ לרדת לשחק בליגות נמוכות. אחרי שנים של הישגים, חוויות וקריירה מצוינת, שוב באה פציעה באותה ברך שבעקבותיה רמי נאלץ לפרוש ממשחק לפני שנתיים כשהוא מרגיש תחושת פספוס, אך נהנה בדרך החדשה שלו

  • על ידי: אוהד רון‬‎
  • 02-10-2019
  • 20:09

רמי, איך אתה מסכם את הקריירה שלך?
"הרגשת החמצה. כל חיי המקצועיים נאלצתי להתמודד עם הכל לבד. הוריי לא ראו אותי פעם אחת משחק כדורגל. שמעון קורק ז"ל ואלי דריקס, לקחו אותי תחת חסותם ודאגו לי להכל. בגיל 18 קיבלתי הצעה מבני יהודה והחלטתי לעזוב בהשאלה, אך לאחר מכן באה הפציעה ומשם הכל היסטוריה".

 

עברת מספר קבוצות והגעת להישגים, איפה נהנית הכי הרבה?
"כל הקריירה שיחקתי בקבוצות שהמטרות שלהן הן גבוהות. נהניתי בכל מקום בו שיחקתי, עברתי חוויות מדהימות ואחת מהן הייתה משחק העלייה של מכבי יפו בבלומפילד מול 10,000 צופים. יחד עם זאת הכי הרבה נהניתי ב'ירמיהו' חולון. כבר בעונה הראשונה עלינו ליגה, ספגנו 11 שערים בלבד והגענו ל-32 האחרונות בגביע. אני יכול להגיד שלשחק ליד מוסא בן חיים הייתה חוויה. היינו אוסף של שחקנים ברמה גבוהה, נהנינו להגיע לכל אימון ומעל כולם ניצח המאמן שלומי שלמה".

 

רמי לוז " אחרי הפציעה קיבלתי כמה הצעות , אך נאלצתי לדחות אותן" (צילום: איתן ידגר)

 

לאחרונה התחלת לאמן במחלקת הנוער של מכבי ת"א. מה גרם לך לחזור למגרשים?
"אחרי הפציעה קיבלתי המון הצעות בשלל תפקידים, אך נאלצתי לדחות גם מסיבות אישיות וגם משום שזה לא משך אותי. אך ברגע שעלתה האופציה לחזור למקום שבו גדלתי, החלטתי שזה המקום המושלם עבורי לחזור הביתה ולהעניק לשחקנים הצעירים את אותם ערכים שחונכנו אליהם, וכמובן את התכנים המקצועיים הטובים ביותר".

 

כמה מילים על מחלקת הנוער של מכבי ת"א...
"לא ארחיב יתר על המידה. אני רק אומר שהגעתי למקום שבו התנאים, אנשי המקצוע והתכנים המקצועיים הם הטובים בארץ. המחלקה מייצרת שחקנים לחצי ליגה וזו התוצאה של העבודה שמתבצעת במחלקת הנוער".

 

לסיכום, איפה אתה רואה את עצמך בעוד כמה שנים?
"באופי שלי אני שאפתן ורוצה להגיע הכי רחוק, יחד עם זאת אני מאוד אוהב את העבודה שלי היום. כמו בחיים אני לא מאמין בקיצורי דרך. אעבוד קשה, אתמיד, אלמד ואני מאמין שהעתיד יחייך אליי".


 

רמי לוז "חזרתי למקום בו גדלתי" (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ווינר (חולוני שמכיר 03-10-2019, 11:25)
    בטוח שתגיע רחוק.מקצוען וווינר בנשמה.אישיות מדהימה בטוח שתצליח.
  2. אחלה מאמן שבעולם (העירקי 04-10-2019, 00:19)
    דני מנו רוצה ללמוד ממך דברים אפשר לעשות גליצים בספורטיאדה