ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור הרביעי

מחזור הרביעי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו עם 34 שערים. עירוני כסייפה ושיכון המזרח עדיין מושלמות ומובילות את הטבלה. מ.ס באר שבע, בית"ר קרית גת, דימונה וקרית מלאכי מנצחות בבית. מעלה אדומים וירוחם מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 08-10-2019
  • 08:20

בית"ר קרית גת - הפועל לוד : 1-4

בית"ר קרית גת אירחה במגרשה את הפועל לוד. בדקה ה-44 קרית גת עולה ליתרון משערו של אלמוג מור יוסף. הפועל לוד משווה בדקה ה-70 מרגליו של תומר חגג אבל עד לסיום קרית גת כובשת 3 שערים מרגליהם של אושר דהן וצמד של שלומי משה ובסיום 4-1 לקרית גת.

 

הפועל עירוני גדרה - מ.ס עירוני כסייפה : 2-1

עירוני כסייפה המוליכה התארחה בגדרה אצל העולה החדשה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.  במחצית השנייה כסייפה עלתה ליתרון 2-0 משערים של דרור וייצמן ווסים אלאטרש. שער של משה מנגני מגדרה הצליח רק להמתיק את הגלולה המרה ובסיום 2-1 לכסייפה שנותרת מושלמת.

 

שחקני שתי הקבוצות (פייסבוק עירוני גדרה)

 

מ.ס באר שבע - בני אילת : 0-1

מ.ס באר שבע אירחה במגרשה את בני אילת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא השערים.  במחצית השנייה שער בודד של רועי אללוף בדקה ה-64 הכריע את ההתמודדות ובסיום 1-0 קטן למ.ס באר שבע. באר שבע סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אלעד אלקרט בדקה ה-54.

 

מכבי עירוני נתיבות - בית"ר מעלה אדומים :3-2

מעלה אדומים התארחה בנתיבות אצל מכבי המקומית.  מעלה אדומים פתחה נהדר והובילה 3-0 עד הדקה ה-65 מרגליהם של דקל כהן וצמד של אסף כהן.  בדקה ה-68 בני אוהנה נכנס כמחליף בשורות נתיבות ותוך 5 דקות כבש צמד שהספיק רק לצמק את התוצאה ובסיום ניצחון 3-2 למעלה אדומים שמשיגה את ניצחונה הראשון העונה.

 

מ.ס שיכון המזרח - בית"ר יבנה : 0:1

שיכון המזרח פתחה נהדר את העונה עם 3 ניצחונות מ-3 משחקים . השבוע שיכון המזרח אירחה את ביתר יבנה העולה החדשה והייתה צריכה הרבה אופי על מנת לנצח את המשחק.  חניכיו של שי חג'ג' עשו לשיכון המזרח הרבה צרות ורק בדקה ה-95 שיכון במזרח הצליחה לכבוש מרגליו של דור בן לולו והוכיחה שהשנה יש לה גם אופי מעבר לסגל חזק.

 

 

מ.ס דימונה - עירוני מודיעין : 1-2

דימונה החזקה אירחה במגרש את מודיעין שתעשה הרבה צרות להרבה קבוצות העונה. דימונה עלתה ליתרון תוך 3 דקות מרגליו של משה אסולין. עד למחצית מודיעין השוותה מרגליו של דור נגר שקבע את תוצאת המחצית. בתחילת המחצית השנייה משה אסולין השלים צמד ובדיעבד קבע את תוצאת המשחק ובסיום ניצחון חשוב לדימונה שממוקמת חזק בצמרת במקום השלישי.

 

שחקני דימונה מאושרים בסיום 

 

מכבי קרית מלאכי - עירוני שדרות : 3-4

קרית מלאכי אירחה את עירוני שדרות ואיזה משחק אדיר קיבלנו.  קרית מלאכי פתחה נהדר לאחר שהפסידה בגמר הגביע לאותה שדרות וכבר בדקה ה-56 הובילה 4-0 מרגליהם של דייב פינטו, אליעזר איילין, אריאל טרבלסי וארנון טמיר. שדרות לא ויתרה ועד לסיום כבשה 3 שערים מרגליהם של מאור מרציאנו וצמד של רפי עמוס ובסיום 4-3 ענק לקרית מלאכי.

 

צעירי רהט - הפועל ירוחם : 7-2

ירוחם יצאה למשחק חוץ ברהט ולא ריחמה על המארחת תוך שהיא כובשת לא פחות מ-7 שערים מרגליהם של איתי בן הרוש, נועם בסטקר, רועי אברג'יל, אלירן וסקר, תומר אפריאט ולמד של הדר ברד. רהט הצליחה רק לצמק מרגליהם של אדיר מדלסי וסלמאן הוזייל רהט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אחמד אלעמראני בדקה ה-40.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: משה אסולין עם צמד בניצחון החשוב של דימונה נגד מודיעין.

מאמן המחזור: פיני עייש מאמנה של קרית מלאכי עם ניצחון על שדרות החזקה.

 

פיני עייש מאמן המחזור 

 

קבוצה מצטיינת: הפועל ירוחם עם חגיגת כדורגל ברהט.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור הרביעי

הוסף תגובה
תגובות