ספורטינג תל אביב מתפוצצת על בני הרצליה

חגיגה של כדורגל הייתה במוצ''ש שספורטינג תל אביב אירחה את בני הרצליה והביסה אותה 2-9!

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 09-10-2019
  • 20:26

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

אחרי התיקו במחזור הראשון באריאל, הגיעה ספורטינג ת"א למשחק ביתי ראשון ולא ריחמה על יריבתה בני הרצליה, והביסה אותה 2-9. כבר בפתיחה אותתה ספורטינג תל אביב על מה שנראה במשחק ובדקה ה-5 התקפה משמאל, עמרם אוטמזגין מוסר כדור לציון אשטרגה שמוכשל על קו הרחבה, ציון בועט כדור מ-20 מטרים למשקוף. בדקה ה-10 התקפה של ספורטינג, אסף חלוואן שולח כדור לרחבה לאברהם ימרהן שמכניס את יעקב יואבוב ומול השוער בועט פנימה 0-1 לספורטינג תל אביב. 

 

משחק נהדר של ספורטינג

 

בדקה ה-20 ציון אשטרגה שולח את אברהם ימרהן לאחד אחד מול השוער מנסה לעבור אותו  ונופל. חמש דקות עוברות וקיבלנו התקפה של ספורטינג תל אביב, אסף חלוואן שולח את אילן בבייב שמרים כדור לרחבה ויעקב יואבוב במספרת אחורית בועט למשקוף, הכדור חוזר לעמרם אוטמזגין שבועט שטוח ושוער הרצליה הודף שוב. בדקה ה-32 אסף חלאוון שולח כדור ליעקב יואבוב שבועט לשער, הכדור פוגע בעמרם ונכנס פנימה 0-2. 

 

 

10 דקות לסיום המחצית, כדור עונשין מרחק  25 מטרים לספורטינג, אברהם ימהרן בועט כדור פצצה לחיבורים וקובע 0-3.  בדקה ה-40 יעקב יואבוב בועט ממרחק של  20 מטרים, כדור מדויק לפינה הימנית וקובע 0-4.  שתי דקות עוברות ועוד כדור עונשין 25 מטרים מצד שמאל, אילן בבייב בועט לפינה השמאלית פנימה וקובע 0-5 נהדר. 

בדקה ה-44 חטיפת כדור של הרצליה, מושיקו אסולין רואה את שוער ספורטינג מחוץ לשער ובועט כדור קשתי שיוצא החוצה. בדקה ה-45 התקפה של ספורטינג, ימרהן שולח כדור עומק לציון אשטרגה שמול השוער בועט לפינה הימנית פנימה, 0-6 במחצית. 

 

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, התקפה של בני הרצליה טל גרינברג מרים כדור לרחבה למושיקו אסולין שנוגח מעל השער. בדקה ה-52 מתפרצת של בני הרצליה, יוראי תלמי שולח את טל גרינברג ומול השוער בועט פנימה וקובע 1-6. 

 

בדקה ה-54 התקפה של ספורטינג, עמרם אוטמזגין שולח כדור רוחב לעומר דייגי שמול השוער מגלגל פנימה וקובע 1-7. בדקה ה-56 עוד התקפה של ספורטינג מימין, ציון אשטרגה שולח את עומר דייגי אחד אחד מול השוער שבועט לפינה הימנית פנימה, 1-8 לספורטינג.

 

בדקה ה-72 התקפה להרצליה, מושיקו אסולין שולח כדור לטל גרינברג שבועט לפינה הימנית, ארז כובני בזינוק אדיר מציל בקצה האצבעות לקרן. חמש דקות לסיום, התקפה של ספורטינג כשאושר גוואטה מוסר לסער דנן ששולח את עומר דייגי לרחבה ומול השוער בועט לפינה הימנית פנימה וקובע 1-9. 

 

בדקה 89 התקפה של הרצליה, יוראי תלמי  שולח את מושיקו אסולין שבועט לשער הכדור נהדף ומגיע לסהר לארי שמקרוב מגלגל פנימה וקובע את תוצאת המשחק 2-9. 

ספורטינג ת"א מביסה 2-9 את הרצליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. עיריית הרצליה (האריה השועג 09-10-2019, 23:19)
    עיריית הרצליה רוצה להרוס תספורט בהרצליה מנסים להתחרות בהפועל הרצליה ומכבי הרצליה . עופר לוי מנוהל על ידי אחרים שמסיטים אותו לאחר שבנו היה בהפועל הרצליה עד לפני שנתיים וחושב לבנות עוד קבוצה בעיר שבקושי יש מגרשים להפועל ומכבי בושה !!!! חייב לסגור תקבוצה
  2. נוכלים (חיים 12-10-2019, 11:18)
    די לגניבות של מכבי והפועל,מעניין למה הם לא עוזבים מיוזמתם ותבינו לבד....