"לא חששתי מכלום, השוער שלי לא נגע בכדור"

כך אמר ארז בנודיס, מאמנה של נורדיה ירושלים לאחר שקבוצתו ניצחה את הפועל מרמורק והתקרבה אליה עד לכדי 2 נקודות בלבד. לגבי טענותיו של ניב סידי, מאמנה של מרמורק, על שליטה מוחלטת במגרש, אמר בנודיס: "לא יודע על מה הוא מדבר, לא חששתי להפסיד לרגע"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 13-10-2019
  • 12:37

ביום שישי האחרון נערך המחזור החמישי בליגה א' דרום, כשבמוקד נערך המשחק המסקרן בין נורדיה ירושלים להפועל מרמורק, שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. נורדיה הגיעה למשחק במרחק של 5 נקודות ממרמורק המוליכה והמושלמת, ניצחה 1:2 מצמד של יוסי אסייג ולקחה 3 נקודות יקרות מאוד.

 

ארז בנודיס אמר בסיום הניצחון של קבוצתו על הפועל מרמורק: "כל הכבוד לשחקנים שלי. הם עמדו מצוין ובעיקר עשו את המוטל עליהם. השחקנים שלי באו למשחק מול המובילה שיש לה 12 נקודות ואנחנו עם 7 נקודות וניצחנו אותם ועל זה מגיע להם כל הכבוד".

 

צמד נהדר של יוסי אסייג מנצח לנורדיה את המשחק (גלעד אמיס)

 

לגבי הטענות של מאמן מרמורק, ניב סידי, אומר ארז: "אני לא יודע על איזה שליטה הוא מדבר. השוער שלי נגע פעם אחת כדור מבעיטת עונשין. ומעבר לזה השוער שלי לא נגע בכדור כל המשחק אז אני לא יודע על מה הוא מדבר. רק להסתכל על הסגל של מרמורק ולראות שהם קבוצה מושקעת שרק השבוע התחזקו עם שני שחקני ליגה לאומית, ולמרות זאת השחקנים שלי עמדו מולם יפה וניצחנו אותם. מעבר לזה כל הכבוד למרמורק - הם קבוצה חזקה".

 

"אני יודע איזה שחקנים יש לי", ארז בנודיס בטוח בשחקניו (איתן ידגר)

 

לגבי החשש מהפסד, כי במידה והיה מפסיד הוא כבר היה 8 נקודות הפרש ממרמורק ארז אומר: "לא חששתי מכלום כי אני יודע איזה שחקנים יש לי. אנחנו נעשה עוד חיזוקים השבוע והליגה עוד ארוכה. לא חששתי ממצב של הפסד כי האמנתי בשחקנים שלי".

קהלה של נורדיה בתצוגה נהדרת מול מרמורק (גלעד אמיס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכון מאוד (רחמו 13-10-2019, 14:39)
    הייתי במשחק ארז צודק מרחוק לא עברו את החצי
  2. האדומים יקבלו בראש (נפרק את האדומים 13-10-2019, 15:29)
    נורדיה מלחמה
  3. ניצחון של מאמן (4 13-10-2019, 15:35)
    נורדיה ניצחו בזכות הניסיון של בנודיס בליגות האלה חוסר הניסיון של סידי יכול להיות עקב אכילס של מרמורק
  4. ביזבוז (מרמורקי חכם 13-10-2019, 16:55)
    מרמורק עכשיו תתחיל לאכול חצץ,קבוצה כבויה
  5. מרמורק יהיה לה קשה לעלות (הוגה דעות 13-10-2019, 18:44)
    במרמורק יש מחסור בחלוצים ושחקן מיתחת לחלוץ שמפתיע מאחור לעומת זאת יש לה עודף בשחקני כנף שזה מיותר לקבוצת כדורגל עדיף עכשיו לוותר על שני שחקני כנף ולצרף שני חלוצים ככה יהיה קשה למרמורק לעלות והיא כרגע תלויה רק בעידו אקסרבט לעומתם נורדיה שיחקה נכון ועם חלוץ כמו יוסי הסייג מספיק טעות קטנה כדי לעקוץ לא יודע למה אבל יש לי תחושה שהשוער לא מספק את הסחורה
  6. בנודיס (אורן 19-10-2019, 02:30)
    מאמן חלש מאוד. בונקר וכל השחקנים נופלים ומעבירים זמן. מחכים להם במרמורק במשחק הבא. נורדיה קבוצה חלשה לצערי