העיקר הניצחון: 0-1 לאיכסל מול אסי גלבוע

הפועל איכסל אירחה את אסי גלבוע שלה עדיין אין נקודות בליגה. איילון אלימלך כבש עבור איכסל שהייתה טובה בהרבה מאסי, תימור אביטן החמיץ פנדל לאיכסל, אך אמיל חאיק, שוערה של איכסל היה הגיבור במשחק כשהוא הודף פנדל בדקה ה-90 ומשאיר את הנקודות בבית

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 12-10-2019
  • 15:01

שני היו"רים לפני המשחק, בהאא חליל ואוהד אפרים (חגאג רחאל)

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מלאה של איכסל, כשמספר הרמות מצאו את תימור אביטן ואיילון אלימלך, אך השניים לא הצליחו למצוא את המסגרת בכדי לתרגם את המצבים לשערים. בדקה ה-30 תימור אביטן בועט נהדר ממרחק של 20 מטר ושערה של אסי, איתי שאול, מגיב מצוין, שלומי חנוכה מגיע לכדור החוזר ובועט גם הוא לשערה של אסי, אך שוב איתי שאול מגיב נהדר, מונע שער ומוריד את שתי הקבוצות בתיקו מאופס להפסקה.

 

משחק טוב של עבדאללה עזאם (חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה איכסל הגבירה את הלחץ וממש ישבה על שערה של אסי גלבוע. בדקה ה-60 עבדאללה עזאם מוציא רוחב טוב שמורחק מקו השער ואסי ניצלת מספיגה. חמש דקות עוברות ושוב היה זה עזאם שבפעולה מצוינת מוצא את אhילון אלימלך שכובש מקו השער וקובע 0-1 מוצדק לאיכסל!

 

שער של איילון אלימלך העניק לאיכסל ניצחון (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-70 איכסל מקבלת כדור עונשין מהנקודה הלבנה כשהיא יכולה לגמור את המשחק, אך תימור אביטן בועט למשקוף ומפספס הזדמנות גדולה.

גם לאחר החמצת הפנדל איכסל המשיכה לתקוף והגיעה למספר הזדמנויות, אותן היא לא ניצלה.

 

תימור אביטן מחמיץ פנדל (חגאג רחאל)

 

שחקני איכסל באים בטענות לשופט (חגאג רחאל)

 

בתוך תוספת הזמן, באחת מההתקפות הבודדות של אסי המשחק היא זוכה בהזדמנות אדירה להשיג נקודה ראשונה בליגה כשהיא מקבלת פנדל אחרי טעות בהגנת איכסל. דוד כראדי ניגש לבצע את הבעיטה אך הוא אינו עומד בלחץ ואמיל חאיק הודף את הפנדל ומשאיר את הנקודות באיכסל!

 

אמיל חאיק מציל את הנקודות עבור איכסל (חגאג רחאל)

 

תגובת המאמן המנצח, אלירן חודדה: "אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק. אלה 3 נקודות חשובות להמשך העונה. יש מספר דברים שנצטרך לשפר להמשך ונעבוד על מנת לתקן אותם".

 

חודדה לוקח מהחשק את הנקודות (חגאג רחאל)

 

אחמד זועבי עדיין ללא נקודות (חגאג רחאל)

שחקני איכסל חוגגים ניצחון מול אסי גלבוע (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חודדה יא בושה (סחה 12-10-2019, 23:06)
    איך בקושי לנצח אסי גלבוע
  2. כל הכבוד לאסי גלבוע, אדהם זועבי צריך לאמן באכסאל (דראושה 14-10-2019, 02:04)
    חודדה הבייתה בושה וחרפה,לא קורא מהלכים לא מעיז סתם עומד בקווים, אדהם זועבי עשה לו בית ספר בניהול המשחק, החמצת הפנדל זה חוסר מזל, וחבל, אני מאמין שאסי ישארו בליגה עוד מעט יתחילו חזק
  3. אמל (חיים 14-10-2019, 09:51)
    שוער מצוין