"אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות, אבל תמיד יש לאן לשאוף"

כך מסכם אדהם הדיה מאמנה של הפועל כאוכב, את היכולת של קבוצתו שתופסת את המקום הרביעי בטבלה עד כה. המחזור האחרון מהסתיים בניצחון 0:2 על בני זלפה מצמד שעריים של עבד מורג'אן, ניצחון שהמשיך את המומנטום המצוין של קבוצתו שלא רשמה הפסד בארבעת המחזורים האחרונים וכעת הפנים קדימה למגדל העמק

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 15-10-2019
  • 13:13

רגע לפני שקבוצתו תפגוש במחזור הבא את הפועל מגדל העמק, אדהם הדיה, מאמנה של הפועל כאוכב, מדבר על קבוצתו המפתיעה, שרשמה עד כה יכולת מרשימה. "אנחנו ממשיכים את המומנטום הטוב שלנו", אמר על סגל השחקנים, "אין לנו סגל רחב אבל יש שחקנים איכותיים" ועל ההכנות למשחק "זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים יש את הדרך שלנו".

 

אדהם, איך אתה מסכם את המחזור האחרון?

"שיחקנו נגד קבוצה שצפוייה להיות חזקה בליגה בני זלפה, ידענו איך לבוא למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות, עשינו את זה והמשכנו את המומנטום הטוב וההתקדמות".

 

האם אתה מרוצה מקצב צבירת הנקודות של הקבוצה?

"אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות, אנחנו לוקחים את המשחקים שאנחנו צריכים לקחת, אבל אני מצפה ליותר תמיד".

 

האם חניכיו של אדהם הדיה יחגגו גם מול מגדל העמק? (צילום: אבי רביבו)

 

האם צפויים להיות שינויים?

"כרגע לא. זה הסגל שיש לנו, אומנם אין לנו סגל רחב, אבל יש כאן שחקנים איכותיים. יש לנו הרבה שחקנים צעירים אסור לשכוח את זה, רוב שחקני הספסל הם שחקני בית מקומיים ואנחנו רוצים לשלב אותם בעתיד, זה אחד היעדים שלנו".

 

איך התרשמת מהליגה עד כה?

"מתחילת העונה ראיתי שכל הקבוצות הן שוות, אני לא חושב שתהיה קבוצה מעל הליגה שתוביל את הפסגה לאורך רוב שלבי העונה, מה שרואים בטבלה זה ישאר ככה לזמן ארוך ועכשיו כל הקבוצות הפסגה יתחילו לשחק נגד השנייה".

 

איך תתכוננו למחזור הבא מול מגדל העמק?

"כמו לכל משחק, זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים יש לנו את הדרך, השאיפות והרצון לשמור על הקצב צבירת הנקודות זה משחק בית חשוב מאוד מול מגדל העמק שעשתה שינוי והמיקום שלה משקף"/

 

אדהם הדיה מרוצה מהיכולת של חניכיו עד כה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות