אוהד רון מארח את עוז ברנדווין: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 6

השבוע החלטתי לארח את עוז ברנדווין, אחד השחקנים הוותיקים בליגה א׳. עוז מכיר כל שחקן וכל מגרש בליגה א׳ וחושב שמרמורק תחזור לפסגה לאחר ניצחון על כפר קאסם ותנצל את המעידה של הכח ר"ג מול אור יהודה. כפר שלם בדרבי הגדול שלה תנצח את מכבי יפו... אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-10-2019
  • 19:32

ונעבור למשחקים:

הפועל מרמורק - שמשון כפר קאסם

אוהד: מרמורק ספגה הפסד ראשון העונה בחוץ לנורדיה. הפסד במשחק חוץ קשה שאפשר להבין. מנגד שמשון כפר קאסם עשתה את הלא יאומן שבוע שעבר, כאשר השוותה להרצליה לאחר שהייתה בפיגור 0-2. זה מראה על הרבה אופי לקבוצה מכפר קאסם. אבל מול מרמורק זו כבר ליגה אחרת, מרמורק יבואו לנצח ולשכוח את ההפסד לנורדיה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

עוז: מוטי אברג'יל שלקח גביע מדינה כשוער לפני מספר שנים, חוזר לכדורגל והפעם כספונסר ראשי בהפועל מרמורק. מוטי מבין בכדורגל והוא בנה במרמורק קבוצה אטרקטיבית ושמחה. מנגד בשמשון כפר קאסם יש שחקנים כבודדים טובים מאד, אבל נראה לי שעדיין לא התחברו כקבוצה. ההימור שלי: מרמורק תנצח. 

 

מוטי אברגיל, היה שוער שלקח אפילו את גביע המדינה. הוא בנה קבוצה חזקה מאד במרמורק. צילום: יח"צ.

 

הכח ר"ג - מ.כ. אור יהודה

אוהד: המובילה מוינטר בנתה קבוצה שפשוט צריך להוריד את הכובע בפניה. שנה שעברה עם תקציב נוצץ ושחקנים מנוסים ולא זכור שעלו למקום הראשון והיה להם מעין פחד או לוזריות מלעלות למקום הראשון אפילו במהלך העונה והעונה, הם כנראה החליפו מאמן שהביא להם את הווינריות שצריך. שאפו לדוד מרטן על פתיחת עונה נהדרת. מנגד יעקב טל עושה עונה נהדרת עד כה באור יהודה והוכיח שהוא מאמן מהטובים בליגה, בקבוצה שרק עלתה לליגה א'. ההימור שלי: הכח בבית עדיפים אבל יש לי תחושה שיסתיים בתיקו.

עוז: משחק מאוד מעניין יתקיים השבוע בוינטר, הכח ר"ג מאוד מפתיעה העונה עם שחקנים צעירים ורעבים ובינתיים עושים תוצאות יפות מאד. נגד העולה החדשה מאור יהודה שכבר מוכיחה את עצמה והראתה העונה שהיא תדבר חזק בחלק העליון. ההימור שלי: הפעם לא תהיה הכרעה - תיקו.

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי שעריים

אוהד: בקעת הירדן ספגה תבוסה גדולה בשכונת התקווה שבוע שעבר, תבוסה שלא זכור מתי ספגה כזאת. מנגד יש את שעריים שנחשבת לקבוצה עם סגל מהמרשימים בליגה, שרק מהלסתכל על סגל השחקנים ולהבין ששעריים חייבת להיות באזור הפלייאוף העליון ורק לראות את ההחתמות המרשימות של השבוע, אופק יפרח, סהר שבתאי, גיל נחום וירדן מגידיש ולהבין שהקבוצה הזאת לא תרד ליגה ועושים הכל מבחינת שחקנים כדי להישאר. אבל ככה זה כשהמאמן לא מנוסה מספיק והמנהל המקצועי שאמור לכוון אותו, בעצמו לא זכור מתי הוביל קבוצץ בוגרים אם בכלל. לא ברור מי שם מנהל מקצועי שלא אימן בהצלחה בוגרים עונה אחת? על מה ועל סמך מה הוא מנהל מקצועי? אבל כשהנהלת שעריים כנראה עושה מה שבא לה וחושבת שיודעת יותר טוב מכולם, הקבוצה לא מצליחה ולא ברור לי על מה הנהלת שעריים מתעקשת כל כך? או שהם משלימים עם המקום שלהם בטבלה.. ואם יש צדק שיישארו בתחתית עד סוף העונה. ההימור שלי: הבקעה עדיפה אבל בגלל שספגו 6 שערים הם במשבר ושעריים יכולים לנצל זאת ולחלץ תיקו מכובד.

עוז: שתי הקבוצות בתקופה לא טובה לאחר המחזור האחרון, הבקעה עם קרגולה אחרי תבוסה 6-1 לכפר שלם החזקה, וזאת למרות שהבקעה פתחה מצוין את העונה ושעריים עם אחת הפתיחות הגרועות של העונה., תחסר בהגנה את מתי אפללו המצוין בהגנה. המשחק צפוי להיות במגרש קשה עם מזג אוויר לא קל. ההימור שלי: ניצחון לבקעה. 

 

אור יהודה בליגה א' ומוכיחה מדי שבוע שמקומה בצמרת הגבוהה (אלעד ירקון)

 

מכבי יבנה - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: עוד קבוצה שמנוהלת כנראה כמו שכונה היא מכבי יבנה. לא ברור מה הולך ומי בא, אבל זה כבר שנים ביבנה ועד שלא יהיה בעל בית חזק ביבנה הקבוצה עם תקציב מהגבוהים בליגה ועם מתקן מהטובים בליגה, תמשיך להיות בליגה א'. חולון מנגד קבוצה חזקה עם קישור חזק ואופי של קבוצה ראינו שבוע שעבר נגד יפו שלא וויתרו גם בדקות הסיום והשיגו נקודה מול היפואים. ההימור שלי: יבנה בבית עדיפים על חולון אבל לדעתי זה יסתיים בתיקו.

עוז: מכבי יבנה אחרי התבוסה להפועל אזור במחזור האחרון, ירצו להרגיע את הרוחות במועדון ולכן הם חייבים ניצחון. מצד שני גם חולון קבוצה חזקה ועיקשת שרוצה לחזור למסלול בראשותה של רונן פרץ ורועי דיין. ההימור שלי: ניצחון לחולון. 

 

ביתר נורדיה ירושלים - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: נורדיה הרשימו עם הניצחון שלהם שבוע שעבר על מרמורק ולמעשה פתחו את הליגה. אשדוד נראים טוב בשבועות האחרונים והם לא סתם בצמרת הגבוהה. לאדומים יש הגנה חזקה והתקפה שיכולה להפתיע כל קבוצה. נורדיה פתחו את העונה פחות טוב ממה שציפו ועמית שמש שוער נורדיה סופג שער כמעט בכל משחק ולא ברור לי מה עובר עליו. צפוי משחק שקול שיש לי תחושה שהאדומים יכולים להפתיע אבל אני מאמין שנורדיה בבית ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

עוז: משחק חזק צפוי לנו בירושלים, שתי הקבוצות עם סגלים בין החזקים בליגה. נורדיה עם סגל נוצץ  בראשותו של יוסי אסייג - החלוץ הכי טוב בליגה א' בשנים האחרונות. האדומים חייבים לנצח קבוצה בגודל של נורדיה בשביל להוכיח שהיא רצה חזק ולא מבזבזת עונה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה. 

 

קהל גדול יש לנורדיה. קהל שמצפה להצלחות העונה בטח לאור הסגל החזק שיש להם העונה. צילום: גלעד אמיס. 

 

עירוני אשדוד - מכבי הרצליה

אוהד: עירוני אשדוד לא נראים טוב והם בירידה גדולה ביכולת מפתיחת העונה. הרצליה קבוצה חזקה עם סגל שחקנים טוב יותר אשר עדיף על אשדוד אבל כל הפסטיבל הזה סביב המאמן מומו ניסטל שעזב במפתיע לא יבוא לטובתם. אשדוד מחפשים להתחזק, אבל בלי כסף אי אפשר להתחזק, אפשר רק ללכת אחורה...המזל של אשדוד שהרצליה לא מגיעה במיטבה או לא מגיעה למשחק עם מאמן... ההימור שלי: הרצליה עדיפים אבל תיקו יותר צפוי. 

עוז: עירוני אשדוד בתקופה לא טובה עם סגל שחקנים טוב שלא מצדיק את המקום שלהם. הרצליה קבוצה עיקשת שרוצה לבוא לקחת את הנקודות באשדוד בלי פחד. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יפו - הפועל כפר שלם

אוהד: איזה משחק יש לנו....הדרבי הגדול של ת"א-יפו.. יש הרבה יריבות בין שני המועדונים הללו כאשר תמיד שכפר שלם היו צריכים את הנקודות הם ידעו לקחת אותן..זכר ל-28-4-2012, אז הייתה צריכה כפר שלם את הנקודות כדי להישאר בליגה ומנגד יפו הייתה צריכה לנצח כדי לעלות ליגה - יפו הפסידו להם. מאז היפואים בוכים שלא עלו ליגה בגלל כפר שלם. היום הזמנים השתנו, כפר שלם זאת הקבוצה הבכירה באזור, הם רוצים לעלות ליגה ויש להם סגל שחקנים נוצץ. מנגד יפו קבוצה צעירה ללא תקציב גדול ואני לא מבין איך הנהלת יפו בחמש השנים האחרונות לא הביאה ספונסר גדול שייקח את המועדון הזה קדימה. לא ברור לי מה הנהלת יפו עושה, אם לא מגייסת ספונסרים בטח אחרי שאני רואה את קבוצות האזור מתחמשות בספונסרים. ההימור שלי: כפר שלם עדיפה והם ינצחו את יפו הצעירה. 

עוז: משחק מעניין על הנייר לאור ההיסטוריה בין שני המועדונים, אבל לדעתי אין סיכוי כל כך ליפו מול הכפר. רואים נגיעה של מאמן חדש ועולה שיש בכפר והוא כמובן עומר פרץ. ההימור שלי: כפר שלם תנצח. 

 

שחקני כפר שלם. האם ה-28-4-2012 יחזור על עצמו וכפר שלם יחגגו על יפו? צילום: איתן ידגר

 

עירוני קרית גת - הפועל אזור

אוהד: אזור התפוצצו על יבנה שבוע שעבר וזה בלי מאמן עם ניסיון על הקווים. כנראה שמי שהעביר את המשחק המשיך את דרכו של יוסי חכים ועשה בשכל. קרית גת רואים שלמרות שהתחילה את האימונים העונה שבוע לפני פתיחת העונה, הם לא מובסים ואפילו מפתיעים בתוצאות שלהם כאשר הם מובילים, אבל אין להם אוויר למשוך 90 דקות ולכן מפסידים. אזור עדיפים ואין סיבה שלא ינצחו וימשיכו את המומנטום החיובי. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

עוז: קרית גת לא מוכנה בכלל לעונה ולא עשתה הכנה לעונה וכרגע היא בשר תותחים לצערי. אזור היקרה לליבי לא צלחה את פתיחת העונה ולצערי עם יוסי חכים שאני חייב לציין שצריכים עוד אנשים כאלה בכדורגל - איש משכמו ומעלה. נכון לעכשיו קיבל את הקבוצה העוזר מאמן ליאור ראובן שהתאמנתי אצלו, מאמן צעיר, רעב ויצירתי. אני מקווה שאזור ימשיכו את המומנטום. ההימור שלי: אזור ינצחו. 

אוהד רון מארח את עוז ברנדווין: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 6, צילום איתן ידגר ואלעד מליק

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבגדדי (סמי 17-10-2019, 20:41)
    יאללה לצבוע מחר את וינטר בכחול הדרבי של עירק משחק חשוב נמלא את היציעים האוהדים שלהם לא ישלמו 40₪ לכרטיס אנחנו נשלוט ביציעים בהצלחה לנשמה הכחולה
  2. עולה (סגול 17-10-2019, 20:53)
    אני קורה מפה לכל הסגולים להגיע מחר לתרום לקנות כרטיסים לעודד להתאחד סביב הקבוצה שלנו לשמור על המקום הריאשון לתמוך בהנהנלה במאמן ובילדים היקרים שלנו אין תירוצים כולם מגיעים נפגשים ב13:15 ליד הקופות ונכנסים ביחד
  3. סגול (ישראל 17-10-2019, 20:59)
    ל1 מחר תקבלו תצוגת עידוד בוינטר יא אפסים תקבלו 3 ותלכו שהכח מאוחדת כל הליגה יכולה לקפוץ לנו קידמה הכח להגיע בכל הכח ולמלא את שער 4 המתולוגי
  4. אור והודה (צוקי 17-10-2019, 21:03)
    למגיב 2 עוד פעם אתה מדמיין שיש לכם אוהדים? מתי תבין שכל עוד עולה כרטיס כניסה אתם לא תגיעו אתם קמצנים גם בעונת השיא שלכם לא הבאתם קהל !!!!!
  5. עירוני מנצחים (אשדודי 17-10-2019, 21:18)
    5 אפס ‏מי אלה הרצליה יש לנו את הקבוצה הכי טובה בעיר
  6. כתב מספיק עם השטויות שלך (הוגה דעות 17-10-2019, 21:28)
    מי בדיוק הרשים אותך בשעריים ????????ראית מי בסגל שלהם ?????
  7. שוב האוהד המסכן של גבעתיים מגיב פה (סגלגל 17-10-2019, 22:46)
    כשתביאו 7 תארים תדברו עד אז שקט מוחלט
  8. אלופה (אור יהודה 18-10-2019, 00:07)
    עוד פעם אוהדי הכח חיים בסרט שיש להם קהל
  9. אדום (אורדון 18-10-2019, 00:24)
    ל7 זה לא משנה מי מגיב זה נכון שאין לכם אוהדים מחר תראה שלא תמכרו יותר מ20 כרטיסים
  10. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 18-10-2019, 00:51)
    What happened,oz? You do not believe in the team that was your home for long time or this is just some kind of Vendetta!?
  11. אוהד תודה גם לך!!! (הסגול 18-10-2019, 02:52)
    שלא תהמר עלינו ,תמיד ננצח.אור חהודה קבוצה שמכסימום יכולה לייצר אמבה עירקית.
  12. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 18-10-2019, 03:35)
    At galy,gil days used to be in each game at least 5,000 sends but over four decades it was so many unhappy situation at the team and that's why Fein got older and lost fate. It's a shame but that's fact to!
  13. הומלסים (סגול כהה 18-10-2019, 05:47)
    לא להתייחס להומלסים העלובים ,הלא הם הגועל ר"ג. תבינו אותם, זה לא קל להיות הומלס ולראות את הבית המפואר של הכח , אני בסך הכל יכול להבין אותם.... חחחחחחחחחחח.....
  14. עוזי (עוז 18-10-2019, 08:10)
    לך לקורוס מאמנים לאזור מחכה לך יש לך את זה
  15. ביקשתי שקט גבעתיים (סגלגל 18-10-2019, 08:49)
    7 תארים תביאו ותדברו קבוצה ללא מגרש חחחח
  16. יפו (אוהד 18-10-2019, 09:23)
    ל13 נו נכון יש לכם איצטדיון מפואר יש לכם קבוצה מצויינת כבר שנתיים אבל אתם לא באים למשחקים אתה תראה היום שחוץ ממשפחות השחקנים אתם לא תמכרו יותר מ10 כרטיסים
  17. ניסים (אורדון 18-10-2019, 09:44)
    ל2 אתה חי בסרט עלק ב13:15 ליד הקופות חחחח הרגת אותי חחחח לנו אין בית לכם יש וילה אבל ריקה חחח האוהדים שלכם לא יקנו כרטיסים תפנים את זה מכרתם 7 מינויים בושה וכלמה
  18. עולה (סגול 18-10-2019, 09:52)
    חברים יקרים בואו נודהעל האמת לפני שבועיים כפר שלם מועדון קטן וקקיוני הביא לוינטר יותר אוהדים מהכח זה היה מביך לראות את זה הם באו וקנו כרטיסים כי הם אוהבים תקבוצה שלהם זה באמת לא יכול להיות שמועדון ענק כמונו ימכור 10או 15 מינויים זה בושה שחלק מאוהדים
  19. "משה חמו " (ניסים 18-10-2019, 10:26)
    כולם יודעים שאתה אוהד אחד של גבעתיים. תבוא לקופות היום נראה אותך סוף סוף
  20. תעיפו כבר את שמעון (מאזור 18-10-2019, 11:12)
    אתם לא מבינים שהוא מחבל בקבוצה
  21. פרשנות (יפו 18-10-2019, 15:53)
    פרשנים בשקל כפר שלם הקבוצה הגדולה דיייייי
  22. יפו אימפריה (מיכה 18-10-2019, 17:04)
    כל התומאות יצאו הפוך מהמומחים לליגה א
  23. עוז ברנדווין (שי יעקובי 18-10-2019, 17:37)
    האם עוז ברנדווין פרש