"אין ספק שרובי קבוצה טובה אבל אנחנו באים לנצח"

ליאור דהן, קשרה של עירוני קריית אתא, נחשב לקשר מנוסה מאוד ולאחד מעמודי התווך בקבוצה העונה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על היכולת של קבוצתו עד כה, ועל ההכנות למשחק שנחשב עבורם לדרבי מול הפועל רובי שפירא חיפה. יהיה מעניין...

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 17-10-2019
  • 09:20

ליאור דהן, בן 31 גדל ושיחק רוב שנותיו במועדון הכדורגל של עירוני קריית אתא, וזוהי השנה ה-15 במספר שהוא פותח בקבוצת הבוגרים. דהן, נחשב לקשר מנוסה מאוד ולשחקן מוביל בקבוצתו שמתכוננת למחזור הבא שנחשב עבורם כדרבי מול רובי שפירא, במטרה לנסות ולצאת לדרך חדשה של ניצחונות.

 

ליאור איך התרשמת עד כה מהיכולת של קבוצתך?

"יש קבוצה טובה בקרית אתא, יש בסיס מצוין של שחקנים, יש הרבה שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים עם ניסיון ומאמן מצוין בעל ידע רב על הליגה ואני חושב שיש תלכיד מצויין בקבוצה שיבוא לידי ביטוי העונה". 

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית? 
"המטרה האישית שלי היא לעזור לקבוצה שלי להגיע כמה שיותר רחוק בצמרת וכמובן להבקיע גולים ולבשל לחבריי לקבוצה.  -המטרה ברמה הקבוצתית שהקבוצה תקח כמה שיותר נקודות ותעלה כמה שיותר גבוה בצמרת ושלא תאלץ להכנס למאבקי תחתית".

 

האם ליאור דהן וקבוצתו יצליחו לעצור את רובי שפירא? (צילום:מאור אלקסלסי)

 

המחזור הבא מול רובי נחשב עבורכם לדרבי איך התחושה לקראת המשחק?

"יש תחושה טובה וחיובית אין ספק שהמשחקים נגד רובי הם משחקים טובים אבל אנחנו קבוצה טובה חזקה ומגובשת שאני בטוח שיתורגם לניצחון על רובי. יש לנו מגרש שנחשב ביתי ולכן חייבים להשאיר את הנקודות בבית".

 

רובי מקום שני איך עוצרים אותה?

"אין ספק שרובי קבוצה טובה אבל אני מאמין בקבוצה שלי ואנחנו באים לנצח בכל משחק ולצאת לדרך חדשה של ניצחונות".

ליאור דהן מאמין בקבוצה שנבנתה העונה בקריית אתא (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לרובי שפירא (יוסי 17-10-2019, 09:53)
  2. רובי מקום חמישי לא שני. (אוהד 17-10-2019, 15:06)
    התחזית תיקו.