ויקטור גניש מתכונן לפגוש את האקסית נורדיה

בירמיהו "גריל טאון" חולון נבנתה קבוצה מסקרנת שצפויה לעשות חיים קשים לכל הליגה, כשהמחזור האחרון הסתיים בניצחון גדול של 0-5 על מכבי קריית גת, ניצחון שהכניס מעט חמצן לריאות והמשיך את רצף הניצחונות מהמחזור שלפני מול יבנה. ויקטור גניש מאמן הקבוצה נחשב למאמן מנוסה מאוד, בנה תלכיד שחקנים שצפוי לדבר העונה חזק בליגה, וכעת הוא מתכונן עם קבוצתו למפגש מרתק מול האקסית בית"ר נורדיה, איתה הגיע לפני שתי עונות לפלייאוף העליון

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 03-11-2019
  • 13:02

"בניתי קבוצה חדשה לגמרי העונה בחולון מלבד שחקנים בודדים שנשארו כמו: חן שוורץ, מוטי עלפי, רועי דיין ודוד יצחק. כל שאר השחקנים נבחרו בקפידה במטרה לבנות קבוצה שאוכל לרוץ איתה קדימה" מספר ויקטור גניש, מאמנה של ירמיהו ''גריל טאון'' חולון. קבוצתו הציגה יכולץ טובה בפתיחת העונה כשרשמה שני ניצחונות, אך לאחר מכן הגיעו שני הפסדים בליגה ואחד נוסף בגביע, "הנהלת הקבוצה נתנה לי תמיכה ושקט כדי שנעבוד והקבוצה הוכיחה שהיא תמיד מחויבת לאורך כל התקופה", ואכן התוצאות לא איחרו לבוא, כשהגיע תיקו מול מכבי יפו ואז צמד ניצחונות מול מכבי יבנה וקריית גת כששם קבוצתו התפוצצה על המגרש.

המאמן המנוסה נמנע מלדבר על מטרות בשלב הזה של העונה, מבחינתו המטרה כרגע היא המשחק הבא אליו הקבוצה צריכה להתכונן, כשבמחזור הבא הוא יפגוש את האקסית בית"ר נורדיה. 

 

ויקטור גניש, "הנהלת הקבוצה נתנה לי שקט ואת הכלים הנכונים כדי לדחוף את הקבוצה לתוצאות" (איתן ידגר)

 

ויקטור, רשמתם ניצחון גדול על קריית גת במחזור האחרון, איך אתה מסכם את המשחק?

"משחק שהיינו צריכים לקחת וידענו שבליגה א' אין משחקים קלים. הגענו מוכנים ובסופו של דבר עשינו את העבודה וניצחנו".

מה דעתך על היכולת של קבוצתך?

"אם נתייחס לפתיחת העונה דיברנו על זה שאנחנו צריכים להתחבר, ואכן ניצחון אבל גם נקלענו להפסדים רצופים ולכן ישבנו אני, מוסא, ליאור שולמן ורונן כנפו, הם נתנו לי את השקט ואת כל הכלים מסביב כדי לעבוד ולתקן, והקבוצה הוכיחה שהיא תמיד מחויבת לאורך כל התקופה גם בהפסדים. אני תמיד מדבר עם הקבוצה על המשכיות וראינו את זה מול יבנה, ולמרות שהלכו שחקנים ושוחררו שחקנים דומיננטיים, ידעתי תמיד שיש לי עם מי לעבוד".

האם צפויים להיות שינויים בקבוצה?

"כרגע לא, צירפנו את צ'יקו מרזייב ואת אביהו עזר ויש את דור אלברמן שנפצע ואמור לחזור בקרוב ואני סומך על הסגל הקיים".

 

אחרי שניצחה את מכבי יבנה ואת קריית גת, האם קבוצתו גניש תמשיך את הרצף מול נורדיה? (דדי ברק)

 

איך התרשמת מליגה א' העונה עד כה?

"את ליגה א' אני מכיר טוב, זו ליגה חזקה, קשה ומתוקשרת שהטלוויזיה נכנסה למעגל. כמו תמיד היא מעניינת ומאתגרת ומה שגדל זה התקציבים, הכסף מדבר ומראה מי רוצה לעלות בכל הכוח ללאומית".

איך תתכוננו למחזור הבא מול נורדיה?

 "לא פשוט, מבחינת תוכנית אימונים היא תהיה רגילה מבחינתי, אבל גם יש סופרטיאדה באמצע ולכן המחזור ישוחק באמצע השבוע. נבוא מוכנים ודרוכים לנורדיה בע"ה".

ויקטור גניש, מאמין בקבוצה שבנה בחולון העונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר שלם (משה 03-11-2019, 13:08)
    ויקטור גניש אוהבים אותך מהכפר לא לתת לשלומי ואבא להתראיין שאין אותך כי הוא סתם ז** של בנאדם נרקומן ג
  2. שלומי ואבא סתם ז** כתב נוכל ורמאי זה נרקומן (יוחנן 03-11-2019, 13:23)
    מכפר שלם אוהבים
  3. בהצלחה ויקטור אוהבים אותך (מלאכי 04-11-2019, 07:28)