אוהד רון מארח סולי צמח: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 8

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב סולי צמח. סולי היה שחקן בכיר בליגת העל ולאחר מספר שנים שיחק בליגה א שאנחנו כל כך אוהבים ומכירים. סולי מכיר את ליגה א הרבה שנים וחושב שמרמורק, כפר שלם והכח ר"ג ימישכו לנצח ולהוביל את הטבלה...שווה לראות לגבי שאר המשחקים מה הוא חושב...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-11-2019
  • 16:35

סולי, לפני הכל, מה קורה איתך בעונה הנוכחית?

"אני כרגע בהפסקה קטנה, עוד לא החלטתי עם אשחק עוד השנה, יש לי שנה קצת שונה מתמיד עם התחלה של אימון, אחליט השבוע אם אשלב זאת יחד עם לשחק או שלא. ברוך השם אני עדיין רעב כמו תמיד ל"מחלת הכדורגל", מה שיחליט השם יתברך זה מה שאעשה".
 

מה אתה חושב על ליגה א' דרום של העונה?
"ליגה א' דרום השנה חזקה מתמיד, מעניינת משני צידיה גם בתחתית וגם בצמרת. קבוצות השקיעו המון והשנה יש פה חומר שחקנים שלא מבייש את הליגה לאומית. תהיה שנה לדעתי שונה מתמיד, עם המון הפתעות ומשחקים טובים, יש ממה ליהנות".

 

ונעבור למשחקים:

 

אבי איבגי מוביל את הגנת מרמורק למשחק הגנה מעולה

 

הפועל מרמורק - עירוני אשדוד

אוהד: שי מאור עזב השבוע את אשדוד ולא ברור מי יחליף אותו. זה נראה רע ואפילו רע מאד בשביל הצהובים שמסתכלים מעבר לכביש ורואים את האדומים של העיר חוגגים גם בגביע וגם בליגה. מרמורק קבוצה חזקה מאד, יש להם סדר וארגון למופת ובכל רגע נתון שחקן אחר יכול לקחת את העניינים לידיים ולנצח עבורם את המשחק, כמו שרז יצחק עשה בגביע. ההימור שלי: מרמורק עדיפים והם גם ינצחו.

סולי: מרמורק עם סגל מפחיד לליגה א', מנגד העולה החדשה מבינים שלא הולך להיות קל השנה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

הכח ר"ג - שמשון כפר קאסם

אוהד: המובילה הסגולה מארחת בוינטר את שמשון כפר קאסם. כפר קאסם הביסו את אשדוד בשבוע שעבר ונראה שהם מתחילים להתחבר, אבל הכח ר"ג קבוצה צעירה ותוססת שכיף לראות אותם משחקים. אני מאמין שדוד מרטן יכין את שחקניו כמו במשחקים הקודמים. ההימור שלי: ניצחון להכח.

סולי: הכח זו הפתעה לא מובנת. לא ידעו אם יפתחו את העונה ועושים משהו לא נורמלי עד כה, מנגד שמשון מתקשים לברוח מהתחתית ועלולים להסתבך. אני מאמין שהנקודות יישארו קרוב לספארי. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

דוד מרטן, המנהיג של הכח (גיא צמח)

 

מכבי יפו - מ.כ. אור יהודה

אוהד: מכבי יפו מרשימים העונה וכל מי שרואה אותם אומר שמדובר בקבוצה צעירה וטובה, אבל אני לא מתרשם מכך. אני חושב שהם קבוצה טובה מאד, אבל איפה ההנהלה שתביא ספונסרים ותחזק את הקבוצה בכדי להיאבק על המקום הראשון? יפו זאת קבוצה שחייבת להיות בצמרת הגבוהה ולא לקבל מחמאות של צעירים ומוכשרים ועושים עונה טובה. יפו הייתה אימפריה וחייבת מישהו שיחזיר להם את כוח ההרתעה ויוצא אותם מהאפרוריות שהם נמצאים. מנגד אור יהודה עושים פתיחת עונה מרשימה ביותר, 2 נקודות מיפו ואם ינצחו אותם יעקפו אותם. יעקב טל מאמן טקטי, הוא יגיע לסגור על נקודה מכובדת. ההימור שלי: תיקו.

סולי: 'הנסיכה הלבנה' הוא מועדון יקר לליבי מאוד, כמו כל שנה הם עושים מתקציב מינימלי דברים שראויים רק למחמאות ומוכיחים שלא חייב כסף גדול בשביל להצליח. לב, נשמה וקהל אדיר, שווה הרבה נקודות. העולה החדשה בינתיים עושים פתיחת עונה גדולה מבחינתם. ההימור שלי: אני הולך עם הלב ניצחון ליפואים.

 

מכבי יבנה - מכבי שעריים

אוהד: שתי קבוצות שמאכזבות מאד העונה, אולי אכזבות העונה מבחינתי. שתי הקבוצות עם סגלים מרשימים ביותר, שעם קצת מזל והרבה יכולת היו צריכים להיות בצמרת הגבוהה, אבל כל קבוצה והסיבות שלה. יבנה חייבים חריש עמוק בסגל, שחקנים מרווחים הרבה כסף ולא נותנים תפוקה, שעריים ללא מאמן עם ניסיון על הקווים וגם המנהל המקצועי שכנראה בחר במאמן, לא ברור מדוע בחר אותו אלא אם הוא אולי חושב שהוא יקשיב לו יותר כי, מאמן בכיר לא יקשיב למנהל מקצועי שלא אימן קבוצה בוגרת בהצלחה. אני לא מבין למה שעריים צריכה להחזיק צוות אימון כל כך יקר, לא עדיף מאמן אחד טוב על 3 בינוניים? יש סגל טוב בשעריים, אבל כשלרועה אין כיוון, גם הכבשים ייראו כמוהו. יבנה מנגד נראית לא טוב והגביע רק יזיק להם, כי הם יחשבו בטעות שהם טובים ולכן יחטפו שוב בראש. אני חושב בגלל ההצלחה היחסית של יבנה בגביע (נזכיר שהם הפסידו), הם יקבלו בראש משעריים וירדו למקום המוביל לליגה ב'... ההימור שלי: שעריים ינצחו.

סולי: יבנה אם לא יתחילו להרעיד את המועדון, הם יכולים לצפות לעונה שלא תישכח. זה הולך להיות כרגע קרב תחתית לכל דבר, ראינו שגם שעריים פתחו קטסטרופה את העונה. ההימור שלי: אני מאמין שזה ייגמר בחלוקת נקודות, תיקו.

 

עירוני קריית גת - הפועל כפר שלם

אוהד: קריית גת לא מתייאשים? חוטפים תבוסות שבוע אחר שבוע ולא מרימים ידיים? לא נמאס לבעלי בית לחטוף ככה בראש? הם מה שנקראים נהנים לסבול.. ואני שואל, אין להם חיים? מנגד כפר שלם, אני מקווה שלא יזלזלו ויתנו להם בראש... הבעיה שכפר שלם לא יציבים ופה יש בעיה  של מאמן שלא מייצב אותם ואוי להם לאבד נקודות מול החלשים מקריית גת. ולמה אני אומר? כי לפני שבועיים הם ניצחו את הבקעה עם שישייה, ומה עשו שבוע לאחר מכן? הפסידו ליפו... ההימור שלי: כפר שלם ינצחו בתקווה לתוצאה גבוהה.

סולי: לא כל כך מבין מה קורה אצל הדרומיים שם, אבל זה נראה משחק לא שווה כוחות. מנגד קדוסי ינסה לשפר במעט את מספר הכיבושים שלו. משחק שנראה חסר סיכוי עבור קריית גת. ההימור שלי: ניצחון כפר שלם.

 

לקדוסי וחבריו אסור למעוד בקריית גת (איתן ידגר)

 

בית"ר נורדיה - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: נורדיה מאכזבת אותי למן פתיחת העונה, ציפיתי מקבוצתו של ארז בנודיס לנצח יותר או לפחות להציג יכולת גבוהה יותר, וגם שבוע שעבר ללא עזרת השופטים הם לא היו מנצחים את אזור. חולון בתקופה נהדרת, ניצחו שני משחקים ברצף ונראים נהדר הרבה בזכות המאסטרו שלהם, מאור אסור, שמפציץ העונה וכל הכבוד לו על כך. מוסא בן חיים יודע לבנות קבוצה, תשאלו את שעריים... ההימור שלי: נורדיה בבית לא ינצחו את חולון והמשחק יסתיים בתיקו.

סולי: נורדיה מבינים שלא יפתחו להם רגליים וזה הולך להיות קרב ארוך ומייגע לעליית ליגה, מנגד מגיעה קבוצה עיקשת שתעשה לה חיים קשים. ההימור שלי: ניצחון דחוק לנורדיה.

 

בן לולו והקהל האדום רוצים ניצחון מול אזור (מדיה אדומים)

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל אזור

אוהד: הפועל אזור מפתיעה אותי לטובה בתוצאות שלה במשחקים האחרונים. הם כמעט וניצחו את נורדיה, אילולא החלטות שיפוט לא קשורות לכדורגל, אבל זו ליגה א', כמו רמת המשחקים כך גם השופטים... האדומים לדעתי נראים מעולה, משחקים כדורגל יפה ורואים כמה נכון החיזוק של משה בן לולו. האדומים בבית עדיפים על אזור שילחמו על התיקו. האדומים עם 1000 ה-צופים שלהם, לפחות ירצו להוכיח לצד הצהוב של העיר שהם הקבוצה מספר אחת בליגה. ההימור שלי: ניצחון אדום לאשדוד. 

סולי: ההגנה מספר אחת בליגה, שזה דבר גדול להצלחה מביאים את אשדוד לפתיחת עונה טובה מאוד והם לא יוותרו על הזדמנות להידבק לצמרת. אזור שמנסים לברוח מהתחתית הבוערת ינסו לפחות להוציא תיקו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי הרצליה-הסתיים 3-1 לבקעת הירדן. שוחק יום שישי.

אוהד: בקעת הירדן עם 3 הפסדים רצופים כולל ההפסד הכואב בתוספת הזמן בשבוע שעבר לאור יהודה. הרצליה מנגד, כבר די התרגלנו שמפסידים ולמרות שהביאו את המאמן המבוגר ביותר בליגה, ערן קוליק, הם עדיין מאמינים שהוא יכול להשפיע על הקבוצה שכנראה המאמנים לא קובעים שם הרבה... ההימור שלי: אני מקווה שבקעת הירדן תנצח. 

 

סולי: המארחת קבוצה שפתחה את העונה טוב וכעת היא קצת מקרטעת, אבל מאמין שבבית עם השועל אורי ושחקנים כמו עידן בנימין והבזבוז של הכדורגל - עומר בן שאנן, ישאירו את הנקודות במושב תומר. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

אוהד רון מארח סולי צמח: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 8

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד כבר שלם (דוד 03-11-2019, 17:18)
    להעלות עם כל הכוח על קרית גת לא לזלזל לא לבוא להגיד לך אנחנו מנצחים לבוא ולנצח אוהבים
  2. רון הקשקשן (המוכתר משעריים 03-11-2019, 17:32)
    מוסא יודע לבנות קבוצה חה חה כשהיה בשעריים שעריים היו במקו15 כשהלך מני החליף שבעה שחקנים והקבוצה התחילה לדרוס
  3. סולי אהוב ליבנו (יפו 03-11-2019, 17:41)
    אתה עוד תחזור לכאן כמאמן
  4. בקורת על הכתב אוהד רון (אלי 03-11-2019, 18:01)
  5. גולר (אוהד רון כתב מספר 1 03-11-2019, 18:22)
    אוהבים אותך אוהד מכפר שלםו
  6. שמשון קאסם ינצחו מחר את הכוח רמת גן (אברהם 03-11-2019, 18:52)
  7. אוהד את תנחס אותנו (הסגול 03-11-2019, 19:31)
    עדיף שתגיד שאנחנו מפסידים נגד עין הרע.בדאלק
  8. קשקושים (המוכתר משעריים 03-11-2019, 19:40)
    אוהד כמה שאתה ליצן,כל הזמן רשמת שלשעריים יש סגל חלש,פתאום אתה רושם סגל מרשים. האמת כבר שלוש שנים אני לא לוקח אותך ברצינות
  9. אברהם לך לישון על האף ( הסגול 03-11-2019, 20:45)
    איך הגעת למסקנה ששמשון כפר קאסם מנצחים.לך לידון,אתה עייף היום!!!
  10. יאללה כפר שלם! (אוהד 03-11-2019, 21:17)
    אוהבים!
  11. אור יהודה (אוהד 04-11-2019, 10:11)
    יפו אתם מקבלים בראש היום בית יעקב עם שער ניצחון
  12. לאוהד כפר שלם (דודי הסגול 04-11-2019, 14:00)
    ממתי לכפר יש אוהדים? תגיד שאתה אבא של אחד השחקנים. עומר פרץ לא יעלה אתכם ליגה אף פעם, הוא לוזר.