"אני מקווה שנצליח להגשים את המטרה להשאיר את אסי גלבוע בליגה"

אסי גלבוע רשמה ניצחון גדול במחזור האחרון על מכבי טמרה, ורוצה ליצור מומנטום חיובי לאחר פתיחת עונה רעה. הקבוצה מהצפון, שממוקמת במקום האחרון בטבלה ורק לאחר שישה מחזורים ניצחה לראשונה, רוצה לצאת לדרך חדשה בראשותו של המאמן אדהם זועבי. בראיון שנערך לאתר 'גולר', אין ספק שהמאמן המוכשר מוכיח כמה כוח רצון יש לקבוצתו, ומדבר על ההכנות לקראת המשחק מול מ.ס דבוריה

  • על ידי: אלעד אלימלח
  • 04-11-2019
  • 08:19

בהכנות לקראת העונה הנוכחית לא היה ברור אם אסי גלבוע תפתח את העונה ותצליח להקים קבוצה ראוי לליגה א' צפון עקב בעיות תקציב. וכתוצאה מכך אסי גלבוע נשאר כמעט ללא תקציב נשארו בתקציב והייתה צריכה למצוא דרך יצירתית להתקיים למרות המצב. בהחלטה אמיצה, המאמן אדהם זועבי החליט לקחת את הקבוצה כנגד כל הסיכויים ולבנות אותה מכלום כאשר רוב הקבוצה בנויה על שחקנים מקבוצות נוער בלאומית וליגת העל, ומעט שחקנים ותיקים שהתנדבו לתת יד להמשך קיום הקבוצה.

 

אדהם איך אתה מסכם את המשחק מול מכבי טמרה ואת הניצחון הראשון העונה?

''היה משחק קשה מאוד, אבל הקבוצה ניצחה בזכות משחק עם לב ענק, הקבוצה החלה להתחבר בשבועות האחרונות על אף ההפסדים ואני שמח שהצלחנו סוף סוף לנצח ולשאוף לעבר המטרה שלנו להישאר בליגה למרות הקושי הכלכלי.''

בתחילת העונה ידעת שאתה מגיע לקבוצה ללא תקציב , ושהבנייה תיהיה קשה, איך עושים את זה כנגד כל הסיכויים?

''החלטתי יחד עם הנהלת הקבוצה לקחת שחקנים ששיחקו בקבוצות נוער של קבוצות מליגת העל והלאומית על מנת שיתפתחו אצלנו. היה לי חשוב אפילו לקחת שחקנים שלא הצליחו באופן מנטלי בקבוצות הנוער על מנת לעזור להם להתפתח ברמה האישית על מנת שיחזרו לליגות הבכירות בשלים וחזקים יותר באופי ובמנטליות''.

 

האם אסי גלבוע תמשיך את המומנטום החיובי גם במחזור הבא? (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מאיפה הבאת את השחקנים, האם אתה מרוצה מהרכש שביצעת?

"אני מרוצה מאוד, מרוצה בצורה אבסולוטית. לקחתי שחקנים דוגמת שני סלם ופז בלנדר שהגיעו מנתניה ויחד עם דוד כראדי, שגדל אצלנו בנוער והחלטתי לתת להם את המושכות יחד עם שחקנים ותיקים שנשארו ואני מאמין שאיתם נישאר בליגה למרות הכל. מדובר בחברה מצוינים שברגע שנותנים להם מעט ביטחון – הם יוצאים כמו מלוע של תותח".

מה אומרים לשחקנים, איך מרימים אותם למרות המצב?

"במשחק נגד רובי שפירא שהם קבוצה אדירה, עד דקה 80 שמרנו על תיקו למרות הקושי. המגן השמאלי בטעות קשה , נתן להם כדור על מגש והם ניצלו אותו עד תום וניצחו. בסיום המשחק כאשר בכה, חיבקתי ונישקתי והסברתי לו שמזה לומדים. מאז, הרווחתי שחקן אדיר שכל אימון נותן 1000 אחוז, ולפעמים למרות הפסד מר, מילה אחת טובה יכולה למנף שחקנים אל על".

איך ליגה א' צפון לדעתך השנה?

"קשה, מרתקת, קרבות התחתית והצמרת ידברו חזק העונה ואנחנו נהיה שם לתת את הטון, יש לנו הנהלה מדהימה וילדים רעבים וזה מתכון מעולה על מנת להצליח".

אדהם זועבי רוצה להשאיר את אסי גלבוע בליגה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות