הגיעה לליגה: 1-3 לטבריה מול צור שלום

לאחר רצף של 7 משחקים מתחילת העונה ללא טעם של ניצחון, אתמול רשמה עירוני טבריה ניצחון ראשון העונה, מול צור שלום החזקה. איציק דנן, כפיר בן דוד ואביאל גבאי כבשו לטבריה, דרוויש איזן זמנית עבור צור שלום. מוריס אוזן: "שמחים ומעודדים מהניצחון שייתן לנו ביטחון להמשך"

  • על ידי: עודד חסין
  • 05-11-2019
  • 17:59

הרבה פנים מחייכות נראו אתמול בסיום המשחק בין עירוני טבריה למכבי צור שלום, לאחר שמעולם טבריה לא פתחה את עונת המשחקים שלה עם רצף כול כך שלילי. שחקניו של מוריס אוזן נראו דרוכים בתחילת המשחק וידעו שרק ניצחון בא בחשבון. מנגד צור שלום של קובי דנינו נראתה קבוצה פחות לחוצה ומארגנת מאוד, כשלהוציא תוצאה טובה במגרש הביתי של טבריה זו הייתה המטרה.

 

שחקני עירוני טבריה בפתיחת המשחק (צילום: עודד חסין)

 

בדקה ה-33 מתן ברמי מוסר ברחבה לאיציק דנן שהעלה את המארחים ליתרון של 0-1.

 

איציק דנן מעלה את קבוצתו ליתרון 1-0 (צילום: עודד חסין)

 

שלוש דקות לסיום המחצית ראינו טעות בהגנת טבריה כאשר כדור שהוחזר לא טוב לעבר קרישטול, הגיע לוואלד דרוויש שהשתלט על הכדור ומול השוער איזן את התוצאה ל-1-1.

 

וואליד דרוויש משתלט על הכדור מול ירדן קרישטול ומשווה (צילום: עודד חסין)


עוד לפני השריקה להפסקה צור שלום יכולה הייתה להשלים את ההפך, כשבתוך תוספת הזמן איתמר גטה הוכשל ברחבת  טבריה וזכה לכדור עונשין מהנקודה הלבנה. את הפנדל בעט מחמוד מאנה, אבל ירדן קרישטול ירד מצוין לעבר הכדור הדף אותו ושתי הקבוצות ירדו בשוויון לחדרי ההלבשה.

 

צור שלום שהציגה יכולת טובה בסיום המחצית יכלה להשלים מהפך (צילום: עודד חסין)

 

החצי השני הוכרע לטובת טבריה עם שניי שערים מאוד חשובים מבחינתם. בדקה ה-52 מתן ברמי השאיר את כפיר בן דוד מול שוער צור שלום והקפטן בעט פנימה וקבע 1-2 טבריה.

 

שחקני טבריה חוגגים (צילום: עודד חסין)

 

שלוש דקות לסיום המשחק, אביאל גבאי חתם את תוצאת המשחק כאשר עבר את שוער צור שלום ומזווית קשה בעט פנימה, 1-3 לטבריה שמשיגה את ניצחונה הראשונה העונה. 

 

מוריס אוזן מרוצה מהיכולת של חניכיו (צילום: עודד חסין)

 

בסיום המשחק אמר מוריס אוזן מאמן טבריה: "משחק חשוב מאוד מבחינתנו, ידענו שאנחנו הולכים לשחק מול קבוצה טובה ומאומנת שיודעת לעמוד טקטית ושהשיגה תוצאות טובות וידענו שיתפתח משחק קשה. סוף סוף קצת נחת ממשחק ההתקפה שלנו, הגענו למצבים כמו בכל משחק רק שהפעם ידענו לנצל את המצבים באחוזים טובים וזה מה שעשה את ההבדל מבחינתנו. דווקא בהגנה סבלנו מיום בינוני אך גם זה קורה בכדורגל". 
מוריס הוסיף ואמר: "אנחנו שמחים ומעודדים מהניצחון הראשון שהלך קשה אבל ייתן לנו ביטחון להמשך ואנחנו  נמצאים כבר עם הפנים למשחק הבא".

 

 

 

כובשי השערים בסיום המשחק (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירוני טבריה. (רונן מאילת 05-11-2019, 18:16)
    בהצלחה.יימות המשיח הגיעו.
  2. איציק דנן הבקיע בפנדל (איצק דנן 05-11-2019, 19:54)
    איציק דנן הבקיעה בפנדל תתכנו את זה
  3. קורעים את הליגה (טברייני 05-11-2019, 20:16)
  4. כפיר בן דוד המלך (אוהד טבריה 06-11-2019, 07:19)
    יש לי הרגשה יעלה אותנו ללאומית לפני הפרישה