ממשיכים לדרוס

עירוני בית שמש מוליכת טבלת ליגה ג' מרכז ממשיכה לדרוס,רגע לפני משחק הצמרת מול מודיעין.בשישי הייתה זו מ.ס ראשון לציון שחטפה ממנה בראש,0:11. חיים אלקיים ונמרוד שמש בלטו עם שלושער כל אחד.צפו בתקציר המשחק.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-11-2010
  • 14:09

עירוני בית שמש אירחה בשישי במגרש אחיסמך את מ.ס ראשון לציון וכצפוי לא התקשה מול חבורת הקונוסים האורחת.

המשחק נפתח בסערה של בית שמש, כאשר כבר בדקה השניה נמרוד שמש הרכש החדש מהפועל ירושלים חדר אל הרחבה והוכשל ע"י שחקן ראשון לציון ליאור לוי. השופט העניק פנדל לעירוני בית שמש, אותו בעט חיים אלקיים וקבע 0:1 לבית שמש.

 

אלקיים כובש את הראשון של בית שמש.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

שחקני עירוני לא הפסיקו ללחוץ ובמשך הרבע שעה הראשונה תקפו את שערם של שחקני מועדון ספורט ראשון לציון שנראו מבולבלים .

בדקה ה13 נמרוד שמש שהמשיך עם השליטה המוחלטת שלו באגף הימני חדר אל רחבת ראשון, מסר נהדר לאלירן כהן שהמשיך בבעיטה חזקה אל הרשת של ראשון לציון וקבע 0:2 לעירוני.

 

אלמקייס בדרך לספוג את השני.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

במשך כל מחצית המשחק היה ברור מי מוליכת הטבלה ומי הרחק מאחור, שחקני עירוני לא ניצלו מספר מצבים מצוינים להגדיל את התוצאה.

בדקה ה-40 בני בן עמי חוטף כדור במחצית המגרש של ראשון לציון ,עוקף את ההגנה הלא קיימת של ראשון ובבעיטה שטוחה וחזקה מכניע את שוערה של ראשון אלמקייס,אך קורת השער מונעת 3-0 , נמרוד שמש מגיע מהאגף הימני משתלט על הכדור שניתז מהקורה, מגביה את הכדור לרחבה ושלומי אדרי נוגח בחוזקה פנימה וקובע 0:3 לבית שמש.

לא חלפו להם יותר מ3 דקות , ושחקני ראשון שמנסים לצאת למספר קטן של התקפות בכל מהלך המחצית הראשונה נתקלים בקישור אחורי מצוין של קבוצת עירוני בית שמש (בניצוחם של רועי לויאן וחיים אלקיים) כאשר חיים אלקיים משתלט על מסירה טועה של שחקן ראשון לציון, מעביר אותו לרועי לויאן שבהקפצה נהדרת משאיר את נמרוד שמש מול שוערה החסר אונים של ראשון, נמרוד בלי להתבלבל מקפיץ מעל שוערה של ראשון וקובע את תוצאת המחצית הראשונה 0:4.

 

אוהד שינה מראשון מתקל את אלקיים מבית שמש.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

עם פתיחת המחצית השנייה ערך מאמנה של בית שמש אבי סקורי מספר חילופים, כאשר הוציא את השוער דודו גואטה, והכניס במקומו את עידן בוטבול, רענן לויאן החליף את תמיר בן עמי .

בדקה ה56 פרץ בני בן עדי באגף השמאלי, עבר שלושה שחקנים של ראשון לציון, ומזווית קשה בעט כדור נפלא אל הרשת של ראשון לציון 0:5 לעירוני.

בדקה ה65 מסירה יפה של ירדן זכריה אל אלירן כהן, שנשאר לבדו מול שוער ראשון לציון, ואלירן מגלגל באלגנטיות את השישי של בית שמש.

בדקה ה72 חילופי מסירות באגף הימני של בית שמש ירדן זכריה ונמרוד שמש, הרמת כדור של נמרוד שמש, וחיים אלקיים בכדור מהאויר מכריז על השביעי של בית שמש.

כעבור 4 דקות שוב חיים אלקיים בועט כדור חזק לרשת, 0:8 לבית שמש.

בדקה ה83 רועי לויאן שהראה משחק עילאי בקישורה של בית שמש, מעביר כדור לנמרוד שמש שעובר את השוער בקלילות וקובע 0:9 לבית שמש.

 

עוד כדור בדרך לרשת,טיול קליל לבית שמש.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

בדקה ה85 אלקיים משאיר כדור נהדר לירדן זכריה שבועט לפינה הימנית של ראשון לציון 0:10 לבית שמש!

חשבתם שזה הסוף? לאחר שתי דקות צחי כהן מרים כדור נהדר מהאגף הימיני, יוסי אמליח שהרשה לעצמו בתוצאה שכזו לעלות לעזרת ההתקפה, נוגח נהדר אל עבר נמרוד שמש שבנגיחת דג ממשיך את הכדור אל הרשת וסוגר את תוצאת המשחק 0:11 לבית שמש!

 

חוגגים בסיום עוד נצחון ענק.(צילום:שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

אין ספק שנמרוד שמש החיזוק החדש של בית שמש כבר נותן את פירותיו, ואנשי עירוני מאמינים שבעזרת נמרוד והקבוצה הנפלאה שכבר משחקת נהדר, השנה הם ירוצו חזק בצמרת ויתמודדו על העליה.

 

תקציר המשחק:(צילום: שוס LIVE אתר החדשות של בית שמש)

 

 

הוסף תגובה
תגובות