מ.ס דימונה מביסה את הפועל לוד 0-6

קבוצתו של שמעון ביטון יצאה למשחק חוץ מול הפועל לוד במסגרת המחזור ה-9 בליגה ב' דרום ב'. דימונה הציגה יכולת מצוינת והוכיחה שאמש הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. משה אסולין כבש שלושער אדיר, עאטף אבו בלאל, מאי מזל וערן זגר כבשו שערים נוספים והמשחק מסתיים בניצחון ענק, כשהפנים קדימה למשחק המסקרן מול מוליכת הטבלה עירוני כסייפה. משה אסולין: "שמח שעשינו מה שצריך כדי לקחת שלוש נקודות, מתכוננים למשחק הבא"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 06-11-2019
  • 08:24

המחזור ה-9 בליגה ב' דרום ב' הפגיש בין מ.ס דימונה להפועל לוד, שנמצאת במומנטום גרוע מתחילת העונה והיא הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים כשהיא תופסת את המקום ה-15 בטבלה עם שתי נקודות בלבד בקופה מתחת לקו האדום. מנגד מ.ס דימונה אחת הקבוצות יותר מסקרנות העונה שנבנתה במטרה לעלות ליגה הגיעה למשחק אחרי במומנטום מצוין אחרי שתי ניצחונות רצופים, וללא הפסדים מתחילת העונה אך גם הגיעה בסגל חסר ללא שניים משחקניהם המשמעותיים ליאל זגורי שנפצע בכף רגלו וצפוי להיעדר כחודש, ויוסף אבו לאבן שקרע את הרצועה הצולבת וככל הנראה גמר את העונה.

למרות של הנייר משחק מול קבוצת תחתית נחשב למשחק בטוח, חניכיו של שמעון ביטחון הגיעו מרוכזים ודרוכים לקחת עוד שלוש נקודות. מאי מזל את דימונה ליתרון 1-0 כבר בדקה ה-18, עאטף אבו בלאל הגדיל את היתרון בדקה ה-33 ליריבות וכמה דקות אחריו משה אסולין סגר 3-0 ושלח את קבוצתו להפסקת המחצית כשדימונה ביתרון. דימונה המשיכה הציג יכולת טובה במחצית השנייה, והיה נדמה שהייתה אמש רק קבוצה אחת על המגרש. כמה דקות מפתיחת המחצית היה זה ערן זגר שהגדיל את יתרון ל4-0 , ומשה אסולין הוסיף צמד וקבע את תוצאת המשחק. מ.ס דימונה רושמת ניצחון 0-6 על הפועל לוד, שלישי ברציפות עבורה כשהפנים קדימה במחזור הבא למוליכת הטבלה עירוני כסייפה.

הרכש החדש מאי מזל מעלה את דימונה ליתרון, ומבשל שני שערים נוספים (צילום: מועדון ספורט דימונה)

לסיכום: מ.ס דימונה מציגה יכולת טובה מתחילת העונה , ללא הפסדים כשהיא מכוונת לעליית ליגה ותופסת את המקום השני בטבלה מרחק שתי נקודות מהמוליכה כסייפה אותה תפגוש במחזור הבא. קבוצתו של שמעון ביטון חסרה בשני שחקנים משמעותיים עקב פציעות, ואם תרצה להמשיך ולהוות פקטור משמעותי בליגה היא תצטרך להתחזק בחלוץ. משה אסולין הוא ללא ספק איש המשחק של הקבוצה, כשהוא משמש כקפטן הקבוצה ומנהל את המשחק על המגרש, רושם שלושער אדיר כשכעת הוא מלך השערים של דימונה עם תשעה שערים מפתיחת העונה.  

משה אסולין קפטן מ.ס דימונה מצטיין המשחק עם שלושער אדיר (צילום: מועדון ספורט דימונה)

משה אסולין קפטן הקבוצה וכובש השלושער: "היה ניצחון חשוב אני חושב שבאנו מוכנים למשחק שהוא נחשב משחק קל על הנייר אבל לא רצינו לבוא כאילו ניצחנו עוד לפני שהתחיל המשחק השחקנים בקבוצה באו מוכנים מנטלית ופיזית למשחק ידענו שאם נעשה גול מהיר יהיה לנו יותר קל וזה מה שקרה אני שמח שעשינו מה שצריך וזה היה 3 נקודות וזהו מתכוננים למשחק הבא ! מבחינה אישית שמחתי מאוד על השערים תמיד זה כיף אבל שמחתי יותר שניצחנו זה הכי חשוב".

שחקני מ.ס דימונה בסיום המשחק (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה לא משהו נראה (ירוחם 06-11-2019, 13:43)
    נגד כסייפה את הכישרונות