מתרחקים מהמטרה

מ.ס טירה התרחקה משמעותית בסוף השבוע מהוד השרון מוליכת ליגה ג' שרון לאחר שסיימה רק בתיקו 3:3 מול עלייה כפר סבא.שישה שערים נפלו ב 54 הדקות הראשונות של המשחק אך משם והלאה,התוצאה נשארה בעינה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-11-2010
  • 14:36

בשישי אירחה במגרש ה"כלוב" עלייה כפר סבא את מ.ס טירה כשרק לאחת מהקבוצות(טירה),יש מטרה משמעותית בסיום העונה והיא לעלות ליגה.

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה החמישית עלתה טירה ליתרון כשמוחמד סולטאן השתלט על כדור חוזר ברחבה ודחק מתחת לבטנו של משה כהן שוער עלייה,פנימה,1:0.

המשחק המשיך להיות קצבי ודו כיווני כשחיים ירמיהו ועבד תיתי מחמיצים מצבים קורצים לטירה ומנגד גם אבי אייסיה,בן אברהם ודודי סטולפר מטווחים לעבר שער האורחת אך ללא הצלחה.

בדקה ה-25 שוויון כשבסיומה של מתפרצת אבי איסייה מצא בכדור רוחב ענק את בן אברהם שגילגל פנימה,1:1.

טירה נכנסה להלם מספיגת העשר וכעבור שתי דקות מהפך כשאבי אייסיה הרים כדור לרחבה,בן אברהם נגח קטנה לעברו של דודי סטולפר שדחק ממטר פנימה,1:2 לעלייה.

 

בן אברהם,צמד לזכות עלייה.(צילום:לירן דורף)

 

טירה החלה ללחוץ פעם אחר פעם את שער עלייה ובדקה ה-35 שוויון כשמהראן מסרי דחק מקרוב כדור קרן וקבע 2:2 שהייתה גם תוצאת המחצית.

בדקה ה-50 נגע איתי אשכנזי בלם עלייה בידו ממש על קו ה-16,לאחר התייעצות בין השופט בוריס ספיבק(טוב) לבין קוונו,הוחלט בצדק על בעיטה חופשית ולא על פנדל.

לעבד תיתי זה לא ממש הפריע והוא בעט בקלילות פנימה וקבע 3:2 לטירה וחגיגות של 100 מאוהדיה ביציע.

רק ארבע דקות חלפו ושוב שוויון כשאורי כביר מצא בהגבהה מדוייקת את ראשו של בן אברהם שנגח במדוייק פנימה,השלים צמד אישי וקבע 3:3.

טירה ניסתה להגיב ולחצה אך עד הסיום לא הצליחה להכניע את עלייה והמשחק הסתיים בתיקו 3:3 שתרם אמנם נקודה לטירה אך הרחיק אותה משמעותית מהמוליכה הפועל הוד השרון.

 

 

הוסף תגובה
תגובות