"נחזור מהפגרה וננסה לייצר רצף של ניצחונות"

בן מלכה,שנחשב לאחד הקשרים הטובים ביותר הליגה א' צפון הגיע להפועל כפר כנא, אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' צפון העונה שתופסת את המקום החמישי בטבלה, כשבמחזור האחרון קבוצתו רשמה ניצחון 0-1 על בני זלפה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לקבוצה, מתייחס למטרות ולהכנות למחזור הבא שיתקיים מיד אחרי הפגרה בו יפגשו את עירוני טבריה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 15-11-2019
  • 11:54

בן מלכה (30) נחשב לקשר מנוסה ומוכשר מאוד עם ניסיון בליגות הבכירות פתח את העונה באום אל פאחם, אך  העונה הוא בחר להגיע להפועל כפר כנא, אחת הקבוצות המסקרנות ביותר בליגה א' צפון שתופסת את המקום החמישי בטבלת ליגה א' צפון. מלכה, נחשב לקשר מוכשר מאוד ויחד עם תלכיד השחקנים שנבנה העונה בכפר כנא אותו מוביל המאמן המצוין אחמד סבע. הקבוצה שלא הפסידה מתחילת העונה, רשמה עד כה ארבע ניצחונות וחמישה תוצאות תיקו, כשהיא מהווה פקטור משמעותי בליגה ועוצרת קבוצות כשהפנים קדימה אחרי הפגרה לעירוני טבריה. 

 

בן, מה הוביל אותך העונה לכפר כנא?

"מה שהוביל אותי להפועל כפר כנא בסופו של דבר, זה שפתחתי את העונה באום אל פאחם שעלתה ללאומית ולא התאקלמתי שם כמו שרציתי וציפיתי,וחלון ההעברות בלאומית כבר נסגר,אז העדפתי לרדת לליגה א׳ ולעשות את הדבר שאני הכי אוהב,וזה להיות על המגרש".

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה? 

"יש בהפועל כפר כנא משהו מיוחד,אווירה מצוינת ואנשים מדהימים.זה מתחיל מההנהלה דרך המאמן ועד אחרון השחקנים,וזה משפיע באופן ישיר על היכולת של הקבוצה..זה שאנחנו בלי הפסד עד עכשיו אומר הכל על הקבוצה".

 

בן מלכה "  יש בכפר כנאמשהו מיוחד, מההנהלה המאמן ועד אחרון השחקנים" (צילום: חגאג ראחל)

 

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית? 

"המטרות ברמה האישית הן קודם כל לתרום לקבוצה מהניסיון שלי,זה יכול לבוא לידי ביטוי דרך חיבור של שחקנים בחדר הלבשה,דבר שמבחינתי הבסיס להצלחה של קבוצה,וכמובן שזה משליך על הקטע המקצועי ועוזר להגיע למספרים(גולים ובישולים).ברמה הקבוצתית יש לנו את אחמד סבע שהוא המאמן שלנו ואנחנו הולכים אחריו בעיניים עצומות,הוא היה שחקן פעיל עד לא מזמן ואני לא צריך לספר איזה חלוץ הוא היה,המספרים מדברים בעד עצמם,ואחמד נותן לנו את כל הכלים כדי להצליח ולהתקדם גם כל אחד ברמה האישית וגם כקבוצה".

 

איך התרשמת מליגה א׳ צפון העונה?

"ליגה א׳ צפון השנה קצת איבדה מהפיקנטיות שלה,והפכה מליגה שמתמודדות משהו כמו 4-5 קבוצות על עליה ל1-2 שמכריזות שהן רוצות לעלות ליגה.
בגלל המצב הזה היא הפכה להיות יותר שוויונית ולכן כולם יכולים לנצח את כולם".

 

איך תתכוננו אחרי הפגרה למחזור הבא?

"יצאנו לפגרה עם ניצחון מתוק,במגרש קשה מאוד מול קבוצה מצוינת,אז אנחנו קודם כל יוצאים באנרגיות טובות לפגרה,ואני מקווה ומאמין שנקח את כל הדברים החיוביים האלה ונחזור מהפגרה מוכנים, וננסה לייצר רצף של ניצחונות".

 

 

 

 

בן מלכה רוצה לעשות עונה מוצלחת עם הפועל כפר כנא (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות