"אנחנו משחקים כדורגל התקפי, ובאים רעבים לכל משחק מחדש"

אחת מנקודות האור העונה במ.ס דימונה הוא אבי מסיקה, בלם צעיר ומוכשר ואחד השחקנים הבולטים בקבוצה, כשהוא מציג יכולת טובה מפתיחת העונה ומוכיח כי יש על מי לסמוך בהגנה והתוצאות לא איחרו לבוא. מסיקה וקבוצתו רצו מתחילת העונה ללא הפסדים, עד שנעצרו מול מוליכת הטבלה כסייפה. בראיון לאתר 'גולר' מסכם הבלם את היכולת של קבוצתו עד כה, ומתייחס להפסד מול כסייפה כשהפנים קדימה לבית"ר קריית גת מיד אחרי הפגרה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-11-2019
  • 09:09

אבי מסיקה (24) גדל במחלקת הנוער של מכבי באר שבע עד גיל בוגרים שם שיחק במשך שנתיים בליגה א', ורגע לפני שהיה אמור להתקדם לליגה לאומית נפצע למשך שנה. כשחזר הוא חתם במ.ס דימונה לעונה אחת ומשם עבר לבית"ר כפר סבא שם עשיתי את העונה הטובה כך מספר. את העונה הקודמת הוא פתח בעירוני אשדוד אך הדברים לא התחברו והוא שב לקדנציה נוספת בדימונה, כשהעונה זו השלישית עבורו במספר בקבוצה.

מרגע פתיחת העונה, אבי מסיקה הוא אחד השחקנים הבולטים בקבוצה שמכוונת לעלייה ויחד עם חבריו להגנה הוא מוכיח שיש לדימונה על מי לסמוך, ואפילו כבש שער במשחק נגד ירוחם והביא ניצחון חשוב לקבוצתו.  למרות ההפסד במחזור העשירי למוליכת הטבלה כסייפה, מסיקה וחבריו לקבוצה מרימים את הראש ומאמינים בתלכיד השחקנים שנבנה העונה. הבלם המוכשר שואף להגיע לליגה בכירה יותר, אבל קודם להשלים את המשימה ולעלות ליגה עם דימונה כשהפנים קדימה במחזור הבא שיתקיים אחרי הפגרה מול קריית גת.

 

אבי, איך אתה מסכם את היכולת של דימונה עד כה?

"אנחנו מציגים כדורגל טוב מאוד מתחילת העונה,כדורגל התקפי באים רעבים ודורשים מעצמנו לנצח כל משחק מחדש והתוצאות מראות את זה גם".

 

הפסדתם במחזור האחרון הפסד ראשון ומאכזב למוליכה כסייפה, מה היה חסר לדימונה כדי לנצח?

"במשחקים כאלה לא מגיעים להרבה הזדמנויות, וכשמגיעים צריך לדעת לנצל אותן ולא הייתה לנו רגל מסיימת. בנוסף נפלנו בדברים הקטנים נקרא לזה כמו תיקולים וכדורים ראשונים שהפסדנו הרבה במשחק הזה, מה שלא קרה במשחקים קודמים".


דימונה נבנתה לעלייה האם לדעתך ההפסד עלול לפגוע בהמשכיות כשהפער כעת עומד על 5 נקודות?

"לא חושב שזה אמור לפגוע בנו להמשך יש הרבה נקודות ומשחקים בדרך. כל קבוצה מפסידה נקודות במהלך העונה, וזה קורה לגדולות ביותר,אנחנו שחקנים בוגרים עם אופי חזק ויש לנו מטרה לעלות בסיום העונה ונעשה הכל כדי שזה יתגשם".

 

אבי מסיקה, "נחזור מהפגרה חזקים יותר, ונחבר רצף ניצחונות מחדש" (צילום: אורי גבאי)
 

מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"קודם כל לעלות ליגה ביחד עם הקבוצה, ברמה האישית אני מצפה מעצמי להמשיך ללמוד ולהשתפר, לעבוד קשה באימונים ובמשחקים ולהפוך את השחקנים שלצידי לטובים יותר".

 

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?

"אני תמיד משתדל להיות חכם יותר מהיריב שלי".

 

איך התרשמת מליגה ב' העונה דרום ב' העונה?

"העונה הליגה חלשה יותר מהקודמת,אבל המון מהקבוצות הקטנות יותר מפתיעות את הגדולות ,הולך להיות מעניין".

 

אחרי הפגרה תפגשו את בית"ר קריית גת, איך תתכוננו למשחק?
"מתכוננים כמו לכל משחק ,באים ליהנות וכמובן לנצח והתחיל רצף ניצחונות חדש בעזרת השם".

אבי מסיקה רוצה לעלות ליגה עם דימונה (צילום: מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 16-11-2019, 12:26)
    בהצלחה אבי ליגה א
  2. דימונה תמשיכו לחלום ולפנטז ליגה א רחוקה מתמיד עו עונה הולכת והכסף של הציבור לפח (אפי 18-11-2019, 22:42)