לקראת המחזור ה-11: מרמורק יוצאת למשחק חוץ מול ירמיהו "גריל טאון" חולון

אחד המשחקים החמים ביותר שצפויים להתקיים במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום, הוא המפגש בין ירמיהו "גריל טאון" חולון להפועל מרמורק. שתי הקבוצות תגענה להילחם במטרה לקחת נקודות חשובות להמשך דרכן בליגה. ויקטור גניש: "השחקנים שלי יגיעו ביום שישי מוכנים למשחק, ובעזרת השם נעשה ונצליח"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-12-2019
  • 19:44

הפועל מרמורק:

הפועל מרמורק היא מוליכת הטבלה של ליגה א' דרום, קבוצה שהשקיעה הרבה כסף ובנתה תלכיד שחקנים במטרה לשוב בתום העונה הנוכחית לליגה הלאומית. אך לאחרונה המועדון עבר שינוי שכלל שחרור שחקנים, ואף שינוי בגזרת המאמן כשניב סידי עזב את הקבוצה ואת מקומו תפס אסי דומב שחזר לקדנציה נוספת במועדון, והמשחק מול חולון יהיה משחק הבכורה המחודשת שלו על הקווים. מרמורק תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 23 נקודות, כשמתחתיה כפר שלם בהפרש של נקודה והכח עמידר רמת גן בהפרש שתי נקודות. הפועל מרמורק תגיע למשחק אחרי תיקו מאכזב מול הכח עמידר רמת גן, ותצטרך להימנע מתוצאת הפסד או תיקו שעלול לערער את מקומה בצמרת.

סגל השחקנים:

מרמורק בנתה תלכיד שחקנים נוצץ ביניהם השוער המנוסה אבי איבגי שמאחד את הקבוצה ושומר על השער. חוליית ההתקפה ביניהם עידו אקסברד בחוד והוא הספיק לכבוש מתחילת העונה 5 שערים. אלון סולטן ואופיר חמו השחקנים המנוסים שנותנים את הטון בקבוצה, הקשר המצוין אוהד אדלשטיין, וסתיו ניסקובסקי. יחד עם זאת, למרמורק יש הגנה טובה ביניהם הבלם אסף לוי והמגן נאור פסר. 

 

האם הפועל מרמורק תרשום ניצחון על חולון ותשמור על מקומה בפסגה? (יוסי סוריק)

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון:

ירמיהו גריל טאון בנתה העונה קבוצה נהדרת לכל הדעות, עם סגל שחקנים שצפוי לדבר חזק בליגה. את הקבוצה מובילים המאמן המצוין ויקטור גניש, והמנהל המקצועי מוסא בן חיים שבחרו בקפידה כל שחקן בקבוצה והתוצאות לא איחרו לבוא. חולון תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 18 נקודות, מרחק של חמש נקודות מהמוליכה מרמורק, אך חניכיו של ויקטור גניש לא יעשו לה חיים קלים. ואחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, חולון תגיע להילחם במטרה לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכה בליגה. 

סגל השחקנים:

איציק בן סלומון בחר לעזוב את ירמיהו "גריל טאון" חולון מסיבות אישיות, אך לקבוצה יש סגל שחקנים מוביל שצפוי לדבר חזק על המגרש. הקפטן המנוסה רועי דיין שמוביל את הקבוצה, מאור אסור שהספיק לרשום 5 שערים מתחילת העונה, הקשר הצעיר והמוכשר יוסף טוואבה, דור אלברמן שחזר לפני כמה מחזורים מפציעה והמגנים המצויניים טל משען ומאיר אוחיון.   

 

האם קבוצתו של ויקטור גניש תצליח לנצח את מוליכת הטבלה? (איתן ידגר)

 

ויקטור גניש מאמנה של חולון אמר לקראת המשחק: "משחק מול מוליכת הטבלה שבנו סגל במטרה ברורה לעלות ליגה, תמיד מושך עניין. תוסיפי את השידור ההיסטורי בחולון והמשחק יהיה חוויה לעיר. ביחס להכנה, היה לנו ערב גיבוש, עשינו על האש והאימונים מתנהלים כרגיל, כמו בכל שבוע. אני בטוח שלקראת המשחק האדרנלין יעלה כמו לקראת כל המשחק. השחקנים שלי יגיעו ביום שישי מוכנים למשחק. בעזרת השם נעשה ונצליח".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכח שנייה והכפר שלישית (הסגול 05-12-2019, 23:22)
    לירן נשמה,תדייקי,זה חשוב!!!לא היתן חכומר להיות לפנינו,למרות שהשבוע הולך הביתה.