רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 11

ליגה א׳ צפון פותחת את השליש השני של הליגה וסוכן השחקנים, רועי סימוני ואוהד רון יתנו את דעתם והתחזית שלהם לקראת משחקי המחזור ה-11 בצפון. מגדל העמק תארח את כפר כנא, רובי תצא לבאקה אך מעניין לראות האם בכלל יתקיים שם משחק... טירה תרצה לחזור עם ניצחון מערערה ואיכסל תרצה לחזור למסלול הניצחונות מול זלפה. שווה לראות את התחזית השבועית...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-12-2019
  • 16:33

הפועל כפר כנא- הפועל מגדל העמק

אוהד: מגדל העמק מאכזבת העונה ולמרות התקציב הדי גבוה שיש לה העונה והציפיות שהיו מהקבוצה בכיוון הפלייאוף העליון, הם יותר קרובים לירידת ליגה. מנגד כפר כנא קבוצה חזקה ששווה פלייאוף. ההימור שלי: כפר כנא מארחים לאחר שהחליפו ביתיות והם עדיפים ולכן ינצחו.
רועי:
לא כך חשבו להיות במגדל העמק לאחר 11 מחזורים. הקבוצה שנבנתה לפלייאוף העליון מאכזבת ונמצאת בתחתית הבוערת, בכפר כנא יש קבוצה מצוינת שעדיין רוצה להתמודד על העליה והם יחזרו עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

בני ערערה - מ.ס. טירה

אוהד: שתי הקבוצות עם ניצחונות מדהימים בשבוע שעבר. ערערה עם ניצחון גדול בחוץ על אסי גלבוע וטירה עם ניצחון מרשים על צור שלום, ולדעתי טירה קבוצה מהטובות בליגה ומציגה כדורגל ברמה גבוהה. ההימור שלי: הם עדיפים על ערערה והם גם ינצחו
רועי:
דרבי המשולש. ערערה מוכיחה שהיא קבוצה מצוינת ותעשה הרבה צרות העונה, בטירה לא מצליחים לשמור על יציבות וקל זה לא הולך להיות להם. ההימור שלי: תיקו.

 

 

הפועל איכסל - הפועל בני זלפה

אוהד: איכסל הפסידה לרובי שבוע שעבר וזה הפסד לגיטימי בליגה. רובי קבוצה חזקה ואיכסל צריכה להמשיך בדרך שלה, הבעיה שהיא פוגשת קבוצה חזקה כמו בני זלפה שנמצאת בכושר נהדר. איכסל בבית חייבת לחזור למסלול הניצחונות והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.
רועי:
 באיכסל רשמו בשבוע שעבר את הפסדם הראשון העונה, אך הם עדיין הקבוצה הטובה בליגה. אלירן חודדה יידע איך להחזיר את השחקנים שלו למסלול הניצחונות כבר במשחק הקרוב מול זלפה שמגיעה במומנטום נהדר. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

איכסל רוצה לחזור למסלול הניצחונות (חגאג רחאל)

 

מ.ס. דבוריה - הפועל הרצליה

אוהד: שכונת דבוריה אומנם מופיעה למשחקים וההתאחדות לכדורגל מודה לה על כך, אבל אין לה רכש, אין לה בסגל שחקנים עם ניסיון בליגה א', בקיצור מבחינתם רק להופיע למשחקים והם עשו את שלהם ואני אומר חבל שקבוצה כזאת עלתה לליגה א' בכלל, היא מתאימה לליגה ב' ואולי גם לליגה ג'. הרצליה מאכזבת העונה וזה המחיר שהם משלמים על כך שהחתימו את בני טבק שנכשל בגדול והם עדיין משלמים את המחיר שלקחו מאמן כושל שנתנו לו יד חופשית. מקווה שהסדר והארגון של הרצליה ינצחו את השכונה של דבוריה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה. 
רועי:
 בדבריה הבלאגן ממשיך לחגוג וליבי ליבי עם האוהדים והשחקנים. בהרצליה עושים עונה גרועה עם מאמן שהגיע בקול תרועה גדולה אך לא מספק את התוצאות, דבוריה המפורקת באה להם כמו בהזמנה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

הפועל באקה אל גרביה - מ.ס. רובי שפירא חיפה

אוהד: עוד שכונה מופיעה בליגה בדמות באקה אל גרביה, הקבוצה מנוהלת או לא מנוהלת ויש לה חובות גדולים לספקים, שחקנים ונראה לי כל מי שהגיע במגע עם באקה יש מצב שהם חייבים לו כסף. מקווה שבאקה יירדו ליגה כדי שאחרים ילמדו שליגה א' מתחילה קודם בסדר וארגון וטוב יעשו אם ילמדו ממיקי קופל ורובי על ניהול קבוצת כדורגל בצורה הכי מקצוענית בליגה. רובי עדיפים בכל פרמטר ומקווה שהם יתנו להם בראש. ומה עם אבי סבג מאמן באקה? קיבל בתחילת העונה לבנות קבוצה ותראו את הקבוצה עכשיו. ההימור שלי: רובי ינצחו.
רועי:
אני חייב להוריד את הכובע בפני עודד קוטר וכמובן מיקי קופל שבשקט תעשייתי של קבוצה בליגת העל ולא פחות, רובי מאותתת שהיא רוצה את הכרטיס לליגה הלאומית בסיום העונה לאחר הניצחון הענק בשבוע שעבר נגד איכסל, בבאקה לא נשאר כלום חוץ מהאוהדים המסכנים. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

רובי יוצאים למשחק מול באקה לאחר הניצחון הגדול מול איכסל

 

 

מכבי צור שלום - הפועל כאוכב
אוהד:
צור שלום בבית שווה ניצחון על כל קבוצה. כאוכב נמצאת בעונה נהדרת, מקום שלישי עם ניצחונות מרשימים בליגה. עבד מורגאן המאסטרו שלהם מוכיח כל משחק את יכולותיו הגבוהות. כאוכב אומנם עדיפים אבל בצור שלום חוקים משלהם. ההימור שלי: צור שלום תנצח.
רועי:
שתי קבוצות מצוינות למשחק שבו הכל יכול להיות, כאוכב חזקה ומאומנת היטב ומוכיחה את זה שבוע אחרי שבוע. בצור שלום לא מצליחים למצוא את האיזון. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

לירון אלימלך חוזר לכושר הטוב שלו (חגאג רחאל)

 

מכבי טמרה - עירוני קרית אתא

אוהד: טמרה עם ניצחון גדול בשבוע שעבר בהרצליה מצמד של הסקורר הגדול לירון אלימלך. לירון חזר לכושר הטוב והמוכר שלו, ירצה להוכיח גם מול קרית אתא שנהנו מהשכונה של באקה שבוע שעבר וזכו בשלוש נקודות. אלעד בראון מאמן קרית אתא יבוא לנצח בטמרה אבל אני חושב שלטמרה יש סגל שחקנים עדיף והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.
רועי:
דרבי השכנות. טמרה מנצחת בשבוע שעבר ומתחזקת במספר שחקנים, בקרית אתא אלעד בראון יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים וירצה לרשום ניצחון ראשון. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני טבריה מחכה לאסי גלבוע (עודד חסין)

 

עירוני טבריה - הפועל אסי גלבוע

אוהד: הדרבי הגדול של טבריה מול אסי גלבוע, מוריס אוזן מול קבוצתו בעבר אסי גלבוע, טבריה קבוצה ששווה פלייאוף עליון אך בעיות תקציביות מצד העירייה מנע מהם העונה להתמודד ולהתחזק כדי להתמודד על האליפות. טבריה בבית יכולה לנצח כל קבוצה, יש להם סגל עדיף על אסי והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.
רועי:
אסי גלבוע גילתה סימני התאוששות ובעיקר התלהבות מצד שחקניו הצעירים של אדהם זועבי שמחולל ניסים, אך בשבוע האחרון חזרה להפסיד. בטבריה ביצעו מספר שינויים והתחזקו בצורה נהדרת הקבוצה רושמת 6 משחקים רצופים ללא הפסד, מול אסי בבית זה לא יהיה קשה עבורם. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 11

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכשלת אתה נאחס הביתה (יוסי פורטל הביתה 05-12-2019, 16:38)
    יוסי פורטל הביתה והיועץ דובר העירייה הביתה מגדל קומבינה העמק
  2. אלפסי (אלפסי 05-12-2019, 18:00)
    בגלל זה אלפסי עזב
  3. פורטל לך הביתה (חיים 05-12-2019, 18:33)
    אתה הרסת קבוצה
  4. עידן ויצמן (עיזאת 05-12-2019, 18:34)
    הלך לכסף נישאר בלי...מגעיל. שכח מה עשה לרובי עם אום אל פחם, פעמיים
  5. אוהד תפסיק ללכלך על הפועל בקה יש סדר השנה בקבוצה והמאמן סבג עושה עבודה מצוינת (ראמי 05-12-2019, 23:20)
  6. הגנה (אבו עלי 06-12-2019, 17:45)
    אילן סויסה נכשל בזה, שהביא את עידן ויצמן הבלם, סוס מזגקן, שרץ מאה מטר הארבע דקות, חייבים לעשות מהפכה בהרכב, השחקנים.