תחזית ליגות ג' - מחזור 11

לקראת המחזור ה-11 בליגות ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע במחוזות תל אביב, מרכז, שרון, דרום ושומרון. לתחזית אלי מארח את יניב אבדר, חלוץ הפועל רמת ישראל לאחר שבשבוע שעבר ניצח אופיר חלוואני את אלי שמואלי

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 05-12-2019
  • 07:21

יניב אבדר מגיע לתחזית השבועית עם אלי שמואלי

 

צפרירים חולון - בית"ר עזרא

מפגש צמרת מעניין בין שתי קבוצות ותיקות שצמודות בטבלה. צפרירים חולון מגיעה לאחר ניצחון חוץ על ספרטק רמת גן ומארחת את בית"ר עזרא של צדוק חממי האגדי שכרגע היא הפתעת העונה ונמצאת במקום החמישי, הקבוצה השנה התחזקה ומגיעה לאחר ניצחון ביתי על בני יהוד.

שמואלי -  x

אבדר - 2

 

השקמה רמת גן - אור יהודה

מכבי השקמה רמת גן צמודה בטבלה לרמת ישראל המוליכה ורחוקה ממנה 2 נקודות בלבד, מארחת את אור יהודה. השקמה רמת גן מגיעה לאחר שהביסה את אליצור יהוד בחוץ. אור יהודה מגיעה לאחר תיקו ביתי מול נווה גולן ונחלשה מתחילת העונה בגלל פציעת השוער הראשון שלה.

שמואלי - 1

אבדר - 1

 

נחלת יהודה – בית"ר אשדוד

משחק בן הקבוצות המעומדות העיקריות לעלייה לליגה ב'. נחלת יהודה המוליכה שעדיין ללא הפסד ליגה עם ההגנה הטובה בליגה, מגיעה לאחר שסיימה בתיקו מול בני יצ'אלאל ומארחת את סגניתה בית"ר אשדוד שמגיעה לאחר ניצחון גדול על מבשרת ציון.

שמואלי -  x

אבדר - 1 

 

נחלת יהודה תארח את בית"ר אשדוד ותרצה לנצח אותה

 

מ.ס רמלה - אשדוד סיטי

מ.ס רמלה עם התקציב הגדול מגיעה לאחר שהביסה 11-0 את בית"ר גדרה ונמצאת רק 6 נקודות מהמוליכה כשהיא כבשה הכי הרבה שערים בליגה והיא מארחת את אשדוד סיטי מאמצע הטבלה שמגיעה לאחר ניצחון גדול על טירת שלום החלשה, שעדיין ללא נקודת ליגה.

שמואלי - 1

אבדר - 1 

 

צעירי טירה - כפר יונה

מפגש צמרת בין שתי חזקות שצמודות בטבלה. צעירי טירה רחוקה 4 נקודות מהמוליכה רעננה ושתיהן מגיעות לאחר ניצחונות בשבוע שעבר. משחק שקול בו כל תוצאה אפשרית.

שמואלי - 1

אבדר - x

 

כפר יונה תרצה להשיג נקודות מול טירה

 

בני רעננה – בני הרצליה

המוליכה בני רעננה מגיעה לאחר ניצחון ביתי על בני טירה ותפגוש את בני הרצליה שנחלשה במחזורים האחרונים והתרחקה מהצמרת. צפוי משחק קל לרעננה. 

שמואלי - 1

אבדר - X

 

מ.כ ערד - הפועל שדרות

מפגש צמרת מעניין, ערד הסגנית בטבלה אחרי מרחבים ועדיין ללא הפסד ליגה, מארחת את שדרות שמגיעה לאחר הפסד ביתי למכבי אשקלון.

שמואלי - 1

אבדר - 2

 

הפועל מרחבים – עירוני בית שמש

המוליכה הפועל מרחבים שעדיין ללא הפסד ליגה, ספגה רק 2 שערים בליגה מגיעה לאחר ניצחון על מטה יהודה ומארחת את עירוני בית שמש המשתפרת, שמגיעה לאחר ניצחון גדול על עוצמה באר שבע החלשה שעדיין ללא נקודות ליגה. האם בית שמש ינחילו למרחבים הפסד ליגה ראשון?

שמואלי - 1

אבדר - 1

 

בית"ר חיפה – הפועל דליית אל כרמל

ביתר חיפה עם תקציב ענק, ממוקמת במקום השני ומגיעה לאחר שהביסה 0-12 את פרדס חנה, מארחת את דליית אל כרמל שצמודה אלייה בטבלה ולה הפסד ליגה בודד.

שמואלי - 1

אבדר - 1

יניב אבדר עם תחזית שבועית.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכן ביתר עזרא הפתעת העונה (משה ברק 05-12-2019, 08:34)
    מעולם לא ראיתי אותה במקום כזה גבוה