מ.ס באר שבע ספגה עונשים כבדים

פרשה שהחלה בעונה הקודמת כאשר מ.ס ב"ש שיתפה במשחק מול נתיבות את אור לוי, שחקן שהיה אמור להיות מורחק בגין ספיגת חמישה כרטיסים צהובים, הגיע אתמול לקיצה בדיון בהתאחדות לכדורגל, ובסופה הוחלט להרחיק את מאמן הקבוצה מור בן עמי עד תום העונה, ואת השחקן אור לוי מ-15 משחקים. כמו כן גם המועדון ספג עונשים.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-12-2019
  • 21:26

דרמה במ.ס באר שבע מליגה ב' דרום ב', בעקבות פרשה שהתקיימה בעונה הקודמת והגיעה לאחרונה לקיצה בדיון שנערך אמש בהתאחדות לכדורגל.

כזכור בינואר אשתקד, התקיים משחק ליגה בין מ.ס באר שבע למכבי נתיבות. בהתאחדות לכדורגל התקבלה תלונה שהקבוצה מב"ש שיתפה במשחק את שחקנה אור לוי, שהיה אמור להיות מורחק בגין ספיגת חמישה כרטיסים צהובים.

 

לאחר בירור מעמיק של ההתאחדות לכדורגל, הנהלת הקבוצה זומנה לדיון ובו טענה כי "הכרטיס הצהוב החמישי שנשלף, הוא לא של השחקן אור לוי אלא של שחקן אחר". אך בניגוד לטענת הנהלת מ.ס באר שבע הכרטיס אכן נשלף לעבר השחקן אור לוי, שהיה אמור להיות מורחק ולא להיכלל בסגל המשחק.

 

ההתאחדות לכדורגל החליטה להרשיע את חבר ההנהלה לשעבר שמעון לנגר, ואת מאמן הקבוצה מור בן עצמי בסעיף של מתן עדות כוזבת, התנהגות בלתי הולמת ושיבוש עשיית משפט, והחליטה להטיל עליהם עונש של איסור מילוי תפקיד בקבוצה, ולכן מאמן הקבוצה הורחק עד תום העונה, חבר ההנהלה כבר לא בתפקיד. 

 

השחקן אורי לוי אף הוא הואשם במתן עדות כוזבת, ושיבוש עשיית משפט, ועליו הוטל עונש של הרחקה מ15 משחקים. מעבר לעונשים הכבדים גם המועדון עצמו נענש בסעיף של הפסקת פעילות לצמיתות על תנאי, וקנס של עשרת אלפים שקל.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע הזמן (אוהד שרוף 06-12-2019, 00:34)
    ילד קקה, שבושה לקרוא לו מאמן, אין לו, לא תעודת מאמן ולא מושג בכדורגל חוץ מקומבינות והאמת יצאה לאור תרתי משמע. חבל שגם לספורטינג ת"א לא נתנו עונש דומה על עבירה חמורה הרבה יותר של זיוף שחקן זר למשך מס' משחקים, כנראה מקומבנים חזק בהתאחדות.
  2. חבורה של טיפשים (הצדיק מיבניאל 07-12-2019, 11:23)
    לא שמעתי מעולם על מקרה כזה אבל העונש נשמע לי קצת מוגזם מדובר בליגה ב ולא באיזה קבוצה בליגת העל הילד הזה שכנראה גם מאמן את הקבוצה שהוא הבן של עושה עבודה לא רעה בכלל השיגו תוצאות יפות ממה שראיתי אבל אם עשה דבר כזה כנראה העונש הגיע לו ושישלם את המחיר