סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 14

במחזור הקודם ניחשתי נכונה 5 מ-8. מכבי פ"ת מובילה את הטבלה בבטחה לאחר התיקו של ראשל"צ מול רמה"ש. אום אל פאחם התקרבה מרחק של ארבע נקודות מהמקום השני וקטמון פספסה את המעידה של ראשל"צ עם הפסד ביתי לכפר קאסם. בתחתית, הפועל עפולה עדיין ללא ניצחון במקום האחרון, אחי נצרת שקועה עמוק ולוד לא נראית כמו קבוצה בליגה הלאומית. אשקלון היא הסיפור של העונה ואם הם יעפילו לבסוף לפלייאוף העליון לאחר עונש הורדת תשע הנקודות- זה יהיה סיפור שייזכר בהיסטוריה של הליגה הלאומית לתקופה ארוכה מאוד.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 06-12-2019
  • 07:32

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

מכבי אחי נצרת-הפועל פ"ת

שי אבני: אחי נצרת לאחר הפסד למכבי פ"ת ושקועה עמוק בתחתית. מולה תגיע הפועל פ"ת הלחוצה למשחק חוץ קשה מאוד בעילוט.

הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

בני לוד-בית"ר ת"א

שי אבני: בני לוד בדרך הבטוחה לירידת ליגה. נראה שכלום שם לא עובד וכולם הרימו ידיים. בית"ר ת"א לאחר נצחון גדול על הפועל פ"ת ותקופה טובה שבה הם אוספים הרבה נקודות. גם במשחק זה הם יאספו.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל נוף הגליל

שי אבני: אום אל פאחם בפורמה טובה ולא הכניסו אפילו את ערן לוי לדקה.  הקבוצה רצה יפה ונמצאת כעת מרחק 4 נקודות מהמקום השני המוביל לעליית ליגה. נוף הגליל הפסידה במחזור הקודם לאשקלון בבית וקשה לי לראות אותה לוקחת נקודות מול 3,000 אוהדי פאחם שימלאו את האצטדיון בעפולה.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

האם הקהל של פאחם ידחוף אותה לניצחון גם מחר מול נוף הגליל? (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל קטמון-הפועל עכו

שי אבני: קטמון תבוא בטירוף אחרי ההפסד הביתי לכפר קאסם.  היא לא יכולה להרשות לעצה הפסד נקודות נוסף. מנגד, עכו תבוא עם חביבאללה שאוהב את המרחבים שיש בטדי ויפגין המון מהירות וכח פריצה. קטמון פייבוריטית.

הניחוש שלי: הפועל קטמון..

 

מכבי פ"ת-מ.ס. כפר קאסם

שי אבני: לדעתי ההפתעה של המחזור. כפר קאסם הממושמעת של תומר קשטן תמשיך לאסוף נקודות ולהפתיע כפי שעשו במחזור הקודם מול קטמון. מכבי פ"ת חייבת להיעצר מתישהו וזה יקרה כעת.

הניחוש שלי: הפועל כפר קאסם.

 

האם קבוצתו של גיא לוזון תעצר מול כפר קאסם? (צילום: שחר גרוס באדיבות אתר one)

 

הפועל עפולה-הפועל ר"ג

שי אבני: מזמן לא ראיתי קבוצה במקום האחרון שמפסידה כל משחק בהפרש של שער אחד ונותנת פייט לכל יריבה. עפולה סובלת מהמון חוסר מזל אך הפעם אני מאמין שהיא תאסוף נקודות כי על אמונה ותקווה קוטפים פירות.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

הפועל רמה"ש-בני סכנין

שי אבני: רמת השרון הוציאה תיקו מכובד בראשל"צ וכעת פוגשת את בני סכנין שניצחה במחזור הקודם את עפולה. סכנין בכושר טוב ואני מאמין שהיא עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. אני מאמין שהם יפתיעו ויחזרו עם שלוש נקודות.

הניחוש שלי: בני סכנין.

 

האם בני סכנין תמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם? (צילום: אחמד מוררה באדיבות אתר one)

 

הפועל אשקלון-הפועל ראשל"צ

שי אבני: הפועל אשקלון בתקופה טובה וחזרה עם שלוש נקודות ממשחק חוץ מול נצרת עילית. לא ייאמן שהקבוצה הזו התחילה את העונה עם מינוס תשע נקודות. סיפור של אמונה ותקווה בזכות ההנהלה והצוות המקצועי בראשות מוטי איווניר שצריך עכשיו לקבל חוזה לשנתיים נוספות כי הוא פשוט הגיע לקבוצה שכולם ברחו ממנה וחשבו שהיא היורדת הראשונה לליגה השלישית. הפועל ראשל"צ חזרה עם חלודה מהפגרה ואיבוד נקודות גם במשחק זה, ואום אל פאחם וכפר קאסם כבר ינשפו חזק מאחור.

הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מבין ומכיר כל קבוצה בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות