מכבי טמרה מנצחת את קריית אתא 0-1

מכבי טמרה אירחה במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון את עירוני קריית אתא. טמרה שלטה בתחילת המחצית הראשונה ואחמד עמאר העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם שנשמר עד לסיום. קריית אתא הציגה יכולת טובה בהמשך וניסתה לייצר מצבים, אך לא השכילה להבקיע, וטמרה רושמת ניצחון שני ברציפות. אלעד בראון: "אני חושב שעם קצת יותר ריכוז יכולנו לכבוש לפחות שער אחד או שניים", חלאילה: "אני שמח מאוד על הניצחון ועוד שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-12-2019
  • 17:30

קריית אתא הגיעה למשחק עם מאמנה החדש אלעד בראון על הקווים, ויחד איתו הגיעו מספר שחקנים חדשים. המשחק התחיל רובו במרכז המגרש כשבדקה התשיעית טמרה עלתה ליתרון, כשאורי כהן מסר לאחמד עמאר, שבעט מתוך הרחבה לפינה הרחוקה וקבע 1-0 לטמרה.

 

מכבי טמרה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-9 (חגאג ראחל)

 

מהרגע שהבקיעה, טמרה הלכה אחורה וקריית אתא שלטה במשחק והזיזה כדור בצורה נהדרת והמצבים לא איחרו לבוא. בדקה ה-35 דולב עזריאל מוציא כדור רוחב מצוין בתוך הרחבה, אך איברהים מוברשה בעט החוצה. עד לסיום המחצית קריית אתא ניסתה ליצר מצבי הבקעה, אך שוער טמרה הדף אותם והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 1-0 לטמרה. 

 

מרגע שטמרה כבש שער, קריית אתא התעוררה (חגאג ראחל)

 

מיכאל קירטבה בעוד מהלך מצוין במשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

מפתיחת המחצית השנייה קריית אתא לחצה, ליאור דהן הגביה כדור לרחבה, משה כחלון קיבל את הכדור בתוך כל הבלאגן, בעט לפינה וכבש, אך השער נפסל בטענת נבדל.

 

קריית אתא לחצה והשכילה לכבוש, אך השער נפסל בטענה לפנדל (חגאג ראחל)

 

הלחץ מצד קריית אתא המשיך לאורך המחצית, יוני שגיב פרץ בצורה נהדרת מצד שמאל לרחבה, ומתוכה בעט כדור אלכסוני שעבר ליד הקורה. מיד לאחר מכן, הייתה זו טמרה שכמעט הגדילה את היתרון, אך איתי שאול עצר עצירה נהדרת. קריית אתא המשיכה לתקוף, יוחאי כהן הגביה כדור מהקרן ומשה כחלון נגח את הכדור ישר למשקוף.

 

קריית אתא המשיכה ללחוץ עד לסיום (חגאג ראחל)

 

עד לסיום המשחק היה לחץ כבד של הקבוצה האורחת שלא תורגם לשערים, טמרה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום המשחק ורשמה ניצחון שני ברציפות.

 

חניכיו של איימון חלאילה, שמרו על ההיתרון עד לסיום המשחק (חגאג ראחל)

 

אלעד בראון, מאמן קריית אתא בתגובה: "קודם כל אני רוצה להודות לשחקנים שלי על משחק הקרבה יוצא מן הכלל, במגרש קשה כמו טמרה. ברבע השעה הראשונה היה משחק צמוד מאוד, טעינו פעם אחת ושילמנו מחיר כבד. במחצית השניה הכתבנו את קצב המשחק אך לצערי הרב לא השכלנו לכבוש. אני חושב שעם קצת יותר ריכוז יכולנו לכבוש לפחות שער אחד או שניים. יצאתי מעודד מהדרך אך מאוכזב מהתוצאה, אין לי ספק שקרית אתא תצא מהמצב הקיים".

 

אלעד בראון, "אני מעודד מהדרך, אך מאוכזב מהתוצאה" (חגאג ראחל)

 

איימן חלאילה מאמנה של טמרה בתגובה: "פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד, והשכלנו להבקיע בדקה התשיעית. שלטנו במשחק, ולצערי הרב לקראת המחצית השנייה חזרנו אחורה, וזה נובע מחוסר כושר גופני לקבוצה. לקריית אתא היה מצב אחד בודד ואנחנו הגענו לעוד מצבים. אני שמח מאוד על הניצחון ועוד שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך, והכי חשוב שעם הניצחונות בשבועים האחרונים אנחנו גם לא סופגים".

 

איימן חלאילה שמח על השלוש נקודות מהמשחק (חגאג ראחל)

 

עוד הוסיף ואמר: " מהמשחק אני לוקח רק את שלוש הנקודות כי לא היינו במיטבנו. מבחינת טקטית כן היינו טובים, בתחילת המשחק שלטנו והנענו כדור. נקווה מאוד שבמשחקים הבאים נתקדם ונשתפר ממשחק למשחק". 

טמרה מנצחת את קריית אתא ולוקחת שלוש נקודות חשובות (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איימן מאמן כושל נראה עד מתי השופטים יעזרו לך (אבי 08-12-2019, 05:32)
  2. מכבי צעירות אלנבי לא מכבי טמרה (רון 08-12-2019, 16:49)
  3. משחק מכור תבדקו את השופטים (דור 08-12-2019, 21:32)