נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום

המחזור ה-11 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו הכח ר"ג מנצחת את הבקעה וכובשת את המקום הראשון, כפר שלם שניעה לאחר ניצחון על אזור ושתיהן מנצלות את התיקו של מרמורק כדי להדיח אותה מהפסגה. בתחתית יבנה, אזור וקרית גת ממשיכות להפסיד ולהתקרב למקום ממנו יורדים בסיום העונה לליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-12-2019
  • 10:02

ונעבור לנבחרת:

שוער: דניאל שערי (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

שוערה של חולון היה מצוין מול מרמורק, היה במקום בכל הזדמנות שמרמורק יצרה במשחק, כולל הדיפת פנדל בדקות הסיום שהשאיר את הנקודה היקרה לחולון. כמו כן אפשר לציין את אלדר פשכצקי, שוערה של כפר שלם שהיה מצוין והדף מספר מצבי כיבוש של אזור.

 

משחק מצוין של דניאל שערי מול מרמורק (גיא צמח)

 

הגנה:

אילן שאולקובסקי (מ.כ. אור יהודה)

המגן-בלם של אור יהודה היה מצוין במשחק מול נורדיה. עשה הגנה, הצטרף רבות להתקפה והיה אחראי ישיר לשני השערים שקבוצתו כבשה. ללא ספק אילן נראה נהדר באור יהודה. 

 

נועם דיעי (הכח ר"ג)

מגנה השמאלי של הכח ר"ג היה מצוין מול בקעת הירדן, תקף המון בכל הצד השמאלי של קבוצתו, תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים מסוכנים שבאחד מהן בישל את השער השלישי של הכח.

 

אסי חקאק (מ.כ. אור יהודה)

בלמה של אור יהודה היה מצוין מול נורדיה, כבש שער חשוב מתרגיל שרואים שעובדים עליו באימונים. אבל מעבר לשער שכבש, סגר את חלוצי נורדיה ולא אפשר להם לאיים על השער. 

 

אסי חקאק ומתן בית יעקב הובילו את אור יהודה לניצחון חשוב מול נורדיה (דף הפייסבוק של מ.כ. אור יהודה - אורי רחביה)

 

עלי טהא (שמשון כפר קאסם)

מגנה של שמשון כפר קאסם היה מצוין מול יבנה, סגר בחלק האחורי נהדר ותמך רבות בהתקפה. עלי ייצר מצבים לחבריו וסיכן את השער ואפילו כבש שער חשוב לקבוצתו. 

 

קישור:

מתן בית יעקב (מ.כ. אור יהודה)

קשרה של אור יהודה היה מצויין מול נורדיה. מתן מנהל את המשחק של קבוצתו, מחזיק כדור, מייצר מצבים לחבריו ויש לו שליטה מצויינת בכדור. מתן כבש שער בדקות הסיום שהבטיח את הניצחון לקבוצתו.

 

אסף לוי (מכבי הרצליה)

קשרה של מכבי הרצליה, שיחק כקשר אחורי, כבש צמד, היה פעיל מאד ודומיננטי במשחקה של הרצליה. אסף ייצר מצבים לחבריו וניהל את המשחק של קבוצתו בקישור.

 

ברק מימון (הכח ר"ג)

הבקיע את השער הראשון והחזיק וניווט את משחקה של הכח בקישור. ניהל את המשחק של קבוצתו בקישור וייצר מצבים מסוכנים לחבריו וסיכן את שער הבקעה לאורך כל המשחק.

 

סיראז' נסאר, ללא ספק שחקן מעל הליגה! (גיא צמח)

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם הוא ללא ספק שחקן מעל הרמה של ליגה א'. מול יבנה עשה ככל העולה על רוחו, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו, בישל שני בישולים מדהימים ועשה מה שבא לו על המגרש כשהגנת יבנה לא הסתדרה איתו, איים על שער היריבה ופגש פעמיים את המשקוף.

 

התקפה:

אלירן שמש (עירוני אשדוד)

חלוצה של עירוני אשדוד היה מסוכן מאד במשחק מול מכבי יפו, איים על שער היריבה וכבש שער חשוב, אלירן גם בישל שער נוסף מה שהביא בסיום לניצחון הגדול של קבוצתו שחילץ אותם מעט מהתחתית. ויש לציין את חלוצה השני של אשדודף נתנאל מוריס שיחד עם אלירן שמש מהווים חוד קטלני...

 

אלירן שמש יחד עם מבשל השער, עדן שאשא (צוות מדיה עירוני אשדוד)

 

עידו אקסברד (הפועל מרמורק)

חלוצה של מרמורק היה נייד מאד במשחק מול חולון, כבש שער והטריד רבות את הגנת חולון שהתקשתה לעצור אותו. בדקות הסיום היה קרוב לכבוש עוד שער אך החמיץ את פנדל ופספס הזדמנות להעניק לקבוצתו ניצחון. 

 

עידו אקסברד, ללא ספק אחד החלוצים הטובים בליגה (יוסי סוריק)

 

מאמן המחזור: איסמעיל סרסור

ויקטור גניש העמיד את שחקניו מחולון נהדר מול מרמורק, יעקב טל חגג יום הולדת עם ניצחון גדול על נורדיה, אבל מעל כולם הרשים השבוע איסמעיל סרסור מאמנה של שמשון כפר קאסם שהביס את מכבי יבנה והוכיח שהוא מאמן ראוי לליגה א' ואולי בעתיד גם מעבר לכך. שאפו!

נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏אלירן שמש (עירוני אשדוד 10-12-2019, 10:11)
    ידפוק את מכבי יבנה חזק חזק 3 אפס לעירוני לירן ידפוק ‏שלוש גולים
  2. יבנה ‏אנחנו באים לאנוס אתכם (אשדוד 10-12-2019, 10:15)
    ‏יש לנו חשבון פתוח פתוח פתוח אנחנו ‏‏מפרקים את יבנה
  3. יותר מידי רעש עושים (אוהד ערוני אשדוד 10-12-2019, 12:01)
    עירוני ניצחתם משחק זהו לקחתם אליפות יבנה באים בכל הכוח מנצחים עירוני תירדו ליגה ב שנה הבאה תישחקו עם ירוחם קרית מלאכי
  4. תגובות 1 ו2 של אוהד אדומים קנאי (צהוב 10-12-2019, 12:41)
    עירוני ויבנה אחים ,קלטו אותך כבר ימתחזה אדום ואומלל
  5. אף לא אחד משעריים .? (הוגה דעות 10-12-2019, 13:50)
    אתמהה
  6. הזוי (גוליבר 11-12-2019, 07:26)
    איך זה שמאור אסור לא נמצא ב 11 של המחזור.שחקן מעל הליגה.עשה בית ספר למרמורק.