נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון

המחזור ה-11 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל, 'רובי' וכאוכב נעצרו ע"י בני זלפה, באקה אל גרביה וצור שלום. בתחתית דבוריה ניצחה את הרצליה וברחה מהמקום האחרון. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-12-2019
  • 15:10

ונעבור לנבחרת:

שוער: מוחמד אקריה (הפועל כפר כנא)

שוערה של כפר כנא היה מצוין מול מגדל העמק, עצר את כל ניסיונות הכיבוש של היריבה, כולל הצלה מדהימה מתוך רחבת החמש והביא נקודות לקבוצתו. יש לציין את שוערה של מכבי טמרה, אחמד שיבל, שהיה מצוין לאורך כל המשחק מול קרית אתא שלחצה והגיע למצבים קורצים.

 

הגנה:

אחמד עאמר (מכבי טמרה)

מגנה הימני של מכבי טמרה היה מצוין מול קרית אתא, היה פעלתן מאד על הקו הימני של קבוצתו, עשה הגנה ועזר לחבריו להתקפה, סיכן את השער של היריבה וכבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. 

 

אחמד יונס (בני ערערה)

בלמה של בני ערערה היה מצוין מול טירה. כיוון את כל ההגנה שלו ושימש כמנהיג אמיתי על המגרש, כבש שער חשוב ויפה שעזר לקבוצתו להוציא נקודה יוקרתית מול טירה.

 

בלמה הצעיר של באקה ייצב את משחק ההגנה של קבוצתו (חגאג רחאל)

 

פאדי עווד (באקה אל גרביה)

בלמה הצעיר והמצוין של באקה אל גרביה היה בולט במשחק ההגנה של קבוצתו, שיחק עם הרבה לב ונשמה ובעיקר ייצב את ההגנה של קבוצתו. מדובר בבלם צעיר שזו השנה הראשונה שלו בבוגרים ויש לציין שכמעט והפתיע את שוער 'רובי' בבעיטה מכ-70 מטרים שפספסה את המשקוף במעט.

 

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה הוותיק והסמל הגדול של צור שלום בשנים האחרונות, היה במשחק מצוין מול כאוכב החזקה שמרבה לכבוש, אך הפעם נתקלה בהגנה חזקה שדני הנהיג וכיוון. 

 

קישור:

מוטי אוחיון (בני זלפה)

קשרה המצוין של בני זלפה, נכנס כמחליף במשחק וכבש שער נהדר מחוץ לרחבה. מוטי קשר טכני מאד שמייצר מצבים לחבריו ויכול להוביל את קבוצתו מזלפה לצמרת הגבוהה. 

 

מוטי אוחיון יכול להוביל את קבוצתו לצמרת הגבוהה (חגאג רחאל)

 

אכראם הייב (הפועל כפר כנא)

קשרה המצוין של הפועל כפר כנא היה מצוין מול מגדל העמק, היה פעיל מאד במשחק וסיכן רבות את שער היריבה. אכראם כבש את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. 

 

בראא קאסם (הפועל דבוריה)

חלוצה של דבוריה היה מצוין מול הרצליה, פעיל מאד במשחק קבוצתו, הטריד רבות את הגנת הרצליה וכבש שער חשוב ובישל שער נוסף. אין ספק שבראא חתום על הניצחון המפתיע של דבוריה נגד הרצליה. 

 

דניאל טוויזר - הברומטר של עירוני טבריה (עודד חסין)

 

דניאל טוויזר (עירוני טבריה)

הברומטר של עירוני טבריה במרכז המגרש, מנהל את משחקה של קבוצתו, מכוון את חבריו והוא מהבולטים בטבריה בתקופה האחרונה שהקבוצה מתחילה לספק תוצאות.

 

התקפה:

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל היה מצוין מול בני זלפה, היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו במחצית הראשונה, כולל בחצי השני עד שנפצע והוחלף. אביטן כבש שער, היה מסוכן מאד והטריד רבות את הגנת זלפה.

 

שאקר סאקר כבש שער חשוב בדרך לניצחון קבוצתו (עודד חסין)

 

שאקר סאקר (עירוני טבריה)

חלוצה של טבריה היה פעיל מאד בחלק ההתקפי של קבוצתו, הטריד רבות את הגנת הגלבוע, ייצר מצבים וכבש שער חשוב שהביא ניצחון לקבוצתו. 

 

מאמן המחזור: איימן חליילה (מכבי טמרה)

מאמנה של טמרה הגיע לקבוצה לפני מספר שבועות והבטיח לי שהוא ייצב את המועדון הזה, ולמרות המצב הקשה בו קיבל את הקבוצה והסיפורים ההזויים ששמענו על ההתנהלות בקבוצה, הוא הבטיח וקיים בגדול!!! איימן משיג תוצאות יוצאות מהכלל בשבועות האחרונים ומגיע לו שאפו ענק על כך! הניצחון השבוע על קרית אתא רק מוכיח את ההתנהלות המקצועית שלו. 

נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. על מה מאמן המחזור ? מה שהוא עשה כל הקבוצות עשו כבר (מאמן המחזור עלק 10-12-2019, 17:12)
    לנצח את קרית אתא זה לא חוכמה
  2. יוסי פורטל הביתה (יוסי פורטל הביתה 10-12-2019, 20:48)
    הפועל מגדל העמק קורסת קרסה דובר העירייה הביתה משפחת פורטל כישלון טוטלי הרסתם את המועדון
  3. פורטל הרסת את הקבוצה (הפועל מגדל העמק 11-12-2019, 06:27)
    גמרת על הקבוצה תתפטר הביתה