אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 12

המחזור ה-12 בליגה א' דרום בפתח ולכבוד המחזור החלטתי לארח את אורן דניאל מסוכנות השחקנים D&A. איש ליגות נמוכות ותיק, שמכיר כל קבוצה ושחקן בליגה. אורן מאמין שהכח ר"ג תיעצר ביפו. מרמורק, כפר שלם ואפילו האדומים אשדוד ינצחו. אבל מה לגבי יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית של השבוע...

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-12-2019
  • 11:06

ונעבור למשחקים:

 

עירוני קרית גת - שמשון כפר קאסם

אוהד: כל הכבוד לקרית גת שחטפה רק 3 שערים מול מכבי הרצליה, שזה מתחת לממוצע שלה - ועוד כבשה שער. שער שלישי העונה למעשה - והם בכלל שברו שיא ומגיע להם מילה טובה. הבושה הכי גדולה בליגה א' בעשור האחרון. למה בושה? כי במקום להילחם בעירייה (על פי מקורות שהגיעו לאתר 'גולר', העירייה מוכנה לקחת את הקבוצה ול"הבריא" אותה) חבל שככה מתנהגים. נקווה ששמשון כפר קאסם ימשיכו את הכושר הנהדר שלהם ויביסו גם את קרית גת כפי שהביסו את יבנה שבוע שעבר. ההימור שלי: כפר קאסם ינצחו, השאלה בכמה הפרש...

אורן: קרית גת עם 0 נקודות ב-11, מחזורים עושה את צעדיה הבטוחים לליגה ב'. מנגד, שמשון כפר קאסם מדשדשת במקום ה-9 וחייבת לנצח את קרית גת ולנסות להתברג במעלה הטבלה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.
 

בית"ר נורדיה ירושלים - מכבי הרצליה

אוהד: נורדיה קבוצה חלשה מאוד ולא ברור איך ארז בנודיס בנה קבוצה כל כך חלשה בהגנה. אחד המאמנים המוערכים בליגה, ממש התרסק עם ההגנה שלו העונה וקבוצה לעליה בונים קודם עם הגנה חזקה. מנגד, מכבי הרצליה קבוצת הגנה סבירה, אבל כובשים מעט מאד וזו לדעתי תוצאה של ניהול לקוי של שנים במכבי הרצליה. מול נורדיה הם יכולים לחלץ תיקו למרות שאני מקווה לניצחון של נורדיה. ההימור שלי: תיקו.

אורן: שני מועדונים טובים שללא ספק מהמאכזבים עד כה העונה! לבטח מכבי הרצליה שבמקום ה-12 עם 7 נקודות בלבד. הלחץ על בנודיס ושחקניו גובר והם חייבים למצוא את האיזון כדי להידבק לדבוקת הצמרת, כל תוצאה פרט לניצחון לא תתקבל, מנגד ערן קוליק ושחקניו ינסו להפריע ולייצר נקודות. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

ארז בנודיס בנה קבוצה עם הגנה חלשה... (איתן ידגר)

 

הפועל אזור - מכבי שעריים

אוהד: משחק עונה בתחתית! אזור במקום הלפני אחרון, מקבלת הרבה מחמאות, אבל היא חייבת לקחת נקודות אחרת ליגה ב' תהיה קרובה מתמיד. מכבי שעריים קבוצה עם אחד הסגלים הטובים בליגה לדעתי, אבל כשאין מאמן עם ניסיון, שיודע מה לעשות עם השחקנים, מה זה שווה? לא ברור לי איפה ההנהלה ולמה היא לא עושה סדר? יש לשעריים שחקנים מצוינים אבל הם לא מנצחים, האם לא הגיע הזמן לשינוי? אולי עושים דווקא לאוהדים? אזור בבית לא תפסיד לשעריים. השאלה היא האם הם ינצחו. אני מאמין שחליפה יעשה את ההבדל. ההימור שלי: ניצחון בית לאזור. 

אורן: אזור במקום ה-15, עמוק בתחתית, לא מפתיע בכלל לאור ההתנהלות הניהולית שלה בשנים האחרונות והעונה בפרט. בקצב הזה אם לא יהיה שינוי משמעותי הקבוצה הזו תמצא עצמה בליגה ב'. שעריים? אוי שעריים, בעונה לא טובה. קרב תחתית בו שעריים יודעת שהפסד ישאיר אותה עמוק בתחתית. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל מרמורק - הפועל בקעת הירדן

אוהד: לא שקט במרמורק וזה בלשון המעטה, אסי דומב הגיע בקול תרועה כאילו המושיע הגיע כי זוכרים לו ששנה שעברה הוא... הוא הוריד את המועדון ליגה... לא לשכוח את זה למרות כמה הניצחונות שהוא עשה כשכל הליגה הייתה כבר סגורה, הוא עדיין ירד ליגה אשתקד ואני מקווה שהעונה הוא יוכיח את יכולותיו. בקעת הירדן עושה עונה טובה מבחינתה, אבל 2-3 הפסדים והיא נגררת למשחקי התחתית הבוערים.. מרמורק עדיפה בכל עמדה במגרש אולי למעט המאמן שבמרמורק עדיין לא הוכיח את יכולותיו... וקרגולה שאימן במרמורק בעבר ישמח להרוס להם את החגיגות העונה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

אורן: משחק מסקרן לטעמי מצפה למרמורק... משחק מוקש בדמותה של הבקעה. מרמורק רואים רק עליית ליגה ומקווים שחילופי המאמנים ימשיך לעשות את שלו, קרגולה עשה שינוי בעמדת השוער, שמש יאיר וייתן את קרניו על הגנת קבוצתו של קקגולה וזה בהחלט חיזוק משמעותי. קרגולה ושחקניו רוצים להידבק לחלק העליון. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

למרות הכל צריך לזכור שדומב הוריד את מרמורק ליגה (יוסי סוריק)

 

מכבי יפו - הכח ר"ג

אוהד: איזה משחק מעניין יש לנו בשכונת התקווה. מכבי יפו עם השחקנים הצעירים המוכשרים שלה, מארחים את הקבוצה המפתיעה של הליגה - הכח ר"ג. להכח גם יש שחקנים צעירים והרבה יותר מוכשרים, אבל מכבי יפו עם הקהל שלה במשחק בית, נראים לי עדיפים ואני מאמין שהם ינצחו. יפו שווים פלייאוף אבל הם חייבים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים, כדי שיהיה להם טעם להגיע לפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון של יפו.

אורן: יפו בעונה טובה. קבוצה צעירה ונמרצת שתגיע מול המוליכה שעושה פתיחת עונה מצוינת, בהחלט צפוי משחק מסקרן. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יבנה - עירוני אשדוד

אוהד: שי מאור מארח את עירוני אשדוד. איזו אכזבה מכבי יבנה! לחטוף 4 חתיכות מכפר קאסם לפני שבוע, ומנגד עירוני אשדוד, שיחררו את שי מאור הביאו את יגאל זריהן, עשה 2-3 שינויים, בעיקר שחרר שחקנים בכירים והתוצאות השתפרו. כל הכבוד למאמן החדש של אשדוד שלא מתבייש לחתוך שחקנים מאכזבים, רק חבל ששי מאור לא עשה את זה גם כשהיה באשדוד. עכשיו מאור מארח את אשדוד וירצה להוכיח להם שהוא יותר טוב מהם...יצליח? אני חושב שיבנה קבוצה של שחקנים עייפים ומבוגרים מדי. אשדוד מגיעים בתנופה אדירה ויש להם עדיפות. ההימור שלי: תיקו.

אורן: קרב תחתית בין שתי קבוצות שינסו לברוח מהתחתית. ההימור שלי: תיקו.

 

שי מאור פוגש את האקסית... (מני בן ארי)

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - הפועל כפר שלם

אוהד: איזה משחק יש לנו בחולון! ללא ספק המשחק המרכזי של המחזור! חולון קבוצה חזקה מאוד, קבוצה של אופי שקשה לנצח אותה. ויקטור גניש עושה עבודה נפלאה ושאפו ענק מגיע לו. כפר שלם מאכזבים ביכולת, מאמן כמו עומר פרץ שרק לפני שנה חשבו כולם שהוא "המאמן הבא" או "הכוכב הבא", מתגלה כלוזר אמיתי שלא מסוגל ברגעי השיא של העונה להוביל את קבוצתו ליכולת גבוהה. אני הייתי מציע לכפר להביא יועץ מקצועי שיעזור למאמן הצעיר לקבל החלטות ולעלות עם הרכב יותר נכון. חולון בבית עדיפים על הכושר הלקוי שנמצאת בו כפר שלם. חולון ינצחו ואולי הכפר יעשו זעזוע ויביאו מאמן שיוכל לעלות את הקבוצה הזאת ליגה. כי כמה קדוסי יכול להציל את הקבוצה הזאת? ההימור שלי: ניצחון לחולון.

אורן: חולון ממשיכה להישאר בחלק העליון בטבלה כבר עונה שלישית ברציפות ומגיעה מילה טובה לחבר'ה בחולון. מנגד בכפר שלם מהטוענות לכתר, לא לוקחים בחשבון שום הפסד נקודות, קדוסי יצטרך להמשיך בכושר ההבקעה כדי לדחוף את קבוצתו למקום הראשון. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

עומר פרץ, האם הפעם ישיג 3 נקודות ברגע האמת? (מני בן ארי)

 

אדומים אשדוד- מ.כ. אור יהודה

אוהד: הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה - אדומים אשדוד מארחת בביתה עוד להיט בדמות אור יהודה. האדומים לדעתי נראים נהדר, מנצחים קבוצות טובות ובעיקר משחקים טוב ויש תוצאות בהתאם. מנגד אור יהודה נראית נהדר, ראיתי אותה מול נורדיה עם חלק התקפי ממש מצויין, מתן את מתן בחסות פרל זה חלק התקפי מהיר ורענן שרוצה ומנסה לכבוש נגד כל קבוצה. ההימור שלי: אור יהודה אומנם נהדרים אבל אדומים בבית שלהם עדיפים וינצחו. 

אורן: שתי העולות מהשנתיים האחרונות שנמצאות בצמרת ובהחלט מהמפתיעות עד כה העונה, משחק פתוח ומעניין מצפה לנו. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 12

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד- תודה לך (הסגול עולה 12-12-2019, 12:06)
    סיכמנו שאתה המנחוס שלנו. תודה שאתה מסמן יפו כדי שאנחנו ננצח.תודה נשמה ומחכים לך במגרש!!!!
  2. אורן כל מילה מדויקת על אזור (רפי 12-12-2019, 12:19)
    המקום חולה ועם אנשים שהרסו והורסים את המקום וליגה ב קרובה מתמיד
  3. שני עיוורים נפגשים . (סגול ולבן 12-12-2019, 12:49)
    אחלה פרגון ותחזית להכח ,תמשיך ככה ונמשיך לנצח,אף קבוצה בליגה לא מציגה יכולת ומשחק טובה ,כמו שלנו. נוכיח במגרש ונמשיך לסתום פיות למלעיזים.
  4. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 12-12-2019, 13:31)
    To ohad,ron. Until now I haven't made any bad comment about you although I was reading a lot of comments from other viewer. But freezing your anticipation lately I came to a conclusion that you are really full of hate to hakoach. Because just last week you mentioned that they are the best condition a capability is it team. And now you said that position and voting against them. There is no way of thinking you have no idea about anything such as Sports!!! Sorry.
  5. טעות (המוכתר משעריים 12-12-2019, 13:48)
    שעריים מנצחים 1:0 קטן גדול
  6. ושוב עומר יעשה במכנסיים (הסגול צהוב 12-12-2019, 13:49)
    יאללה אחים סגולים מחולון,תנו לגונב שחקנים מהכםר בראש.עושה במכנסיים במשחקי צמרת.ראינו וסבלנו!!!
  7. מושחתים נמאסתם (הצדיק 12-12-2019, 15:26)
    מה עוזר לכם ניחושים? כל התוצאות בליגה הזאת מכורות מראש! הרסו לנו את הליגה! כולם יודעים וכולם שותקים! גועל נפש...
  8. מ"ס 7 (סגול כהה 12-12-2019, 18:11)
    נו... מה התוצאות? בוא נשמע ונראה באמת אם יש לך מידע.....
  9. לסגול כהה (לא הבנת אותו 12-12-2019, 23:24)
    הוא התכוון שלאט לאט היריבות של כפר שלם יתקפלו עכב דברים שלא ניתן לפרט והמבין יבין תתעוררו!
  10. הכח רמת גן (זיגי מנצור 13-12-2019, 04:26)
    איזה בדיחה אלאק ניצחון ליפו מחר הכח מתפוצצים על יפו יש לך בכתוב לפני המשחק לא יעזור לאף אחד כלום הכח יחסרו למקומה הטבעי שזו ליגת העל
  11. זיגי- הכלבים הובחים והשיירה עוברת (הסגול 13-12-2019, 07:11)
    תן לו להגיד מה רוצה ואנחנו מדברים במגרש.יש משפט בתורה: ככל שיכה אותו כן ירבה וכן יפרוץ.הוא ידבר.....
  12. הלוואי והכח תעלה (אוהדי שעריים 13-12-2019, 07:44)
    הכח כל עוד אתם עולים על חשבון מרמורק הזבלבלים,מחזיקים לכם אצבעות. אוהדי שעריים
  13. אוהדי הכח, הגזמתם (בר גלילי 13-12-2019, 09:35)
    יותר מדי זלזולים פה. אתם לא משחקים נגד קונוסים.
  14. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 13-12-2019, 16:29)
    Hello ytzchak,mntzur. This is your friend to the class in nitzanim School.eli chakimi!!!