"מחכה לנו משחק קשה נגד דבוריה, נתכונן כמו לכל משחק"

אחד הגורמים הבולטים להצלחת של רובי שפירא, הוא השוער עומר קציר. הוא הגיע העונה למועדון האדום, ומציג יכולת טובה מאוד בשער, יחד עם תלכיד השחקנים המצוין שהוביל את הקבוצה למקום השני בטבלה. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את היכולת של קבוצתו עד כה, ומדבר על ההכנות לקראת המחזור הבא מול דבוריה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 21-12-2019
  • 16:40

עומר קציר גדל במחלקות הנוער של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק, ובארבע עונות האחרונות הוא שיחק בקריית אתא מליגה א' צפון. כשקיבל הצעה מרובי שפירא הוא לא היסס והצטרף למועדון, " זה מועדון עם חזון, ששואף להתקדם ולהשתפר בכל יום". ואכן, התוצאות לא איחרו לבוא, רובי שפירא היא אחת הקבוצות המסקרנות העונה בליגה הצפונית, כשהיא תופסת את המקום השני בטבלה עם 24 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה אכסאל.  קציר, הוא אחד הגורמים הבולטים להצלחת הקבוצה, והוא שואף לספוג כמה שפחות ולהתקדם לליגה בכירה יותר, אבל קודם לרשום העונה הצלחת עם רובי כשהפנים קדימה למחזור הבא מול דבוריה.

 

עומר, מה הוביל אותך לרובי שפירא העונה?

"כשקיבלתי את ההצעה מרובי שפירא לא חשבתי פעמיים. זה מועדון עם חזון, ששואף להתקדם ולהשתפר בכל יום, תנאים שלא מביישים אף קבוצה בליגת העל. רובי ידועה בליגה א' בניהול המופתי שלה, ושהגעתי הבנתי עד כמה".

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"היכולת שלנו עד כה היא גבוהה, אנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק ומשחק ממוכנים בחינה טקטית ובפן המנטלי, ואלו הסיבות שבגללם אנחנו נמצאים במקום שאנחנו נמצאים בו כרגע , בצמרת הגבוהה".

 

עומר קציר "אנחנו מגיעים לכל משחק מוכנים טקטית ומנטלית ולכן, אנחנו נמצאים בצמרת הגבוהה" (צילום: יח"צ)

 

איך העבודה מול עודד קוטר?

"עודד קוטר מאמן מצויין, האווירה באימונים מעולה. הוא מכין אותנו מצוין לכל משחק בצורה נקודתית ומעמיקה, ובנוסף , יודע לדבר לשחקנים בגובה עיניים 

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות האישיות שלי הן כמובן לעזור לקבוצה לנצח ולספוג כמה שפחות שערים, ובעזרת השם להתקדם לליגה בכירה יותר.המטרות הקבוצתיות שלנו הן כל הזמן להישאר בצמרת הגבוהה,להציג כדורגל טוב ולהתקדם ממשחק למשחק".

 

איך התרשמת מהליגה א׳ צפון העונה? 

"ליגה א' צפון השנה היא לא כבכל שנה. בדרך כלל בכל שנה יש קבוצה שהיא ''מעל'' הליגה מבחינת תקציבים ומבחינת יכולת , אך השנה הליגה שיוויות מאוד ונראה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה בכל מגרש".

 

איך תתכוננו למחזור הבא מול דבוריה?

"במחזור הקרוב מחכה לנו משחק קשה נגד דבוריה, קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מעולים.אנחנו מתכוננים למשחק כמו בכל משחק . מתאמנים טוב ומיישמים את ההוראות הטקטיות של עודד ושל הצוות המקצועי".

 

 

 

 

 

 

 

עומר קציר, אחד השחקנים הבולטים ברובי שפירא העונה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער מצויין (דובי לנץ 22-12-2019, 01:02)
  2. עומר קציר (עיר הפועלים 22-12-2019, 16:33)
    הכי טוב בליגה!!!!