נבחרת המחזור ה-12 בליגה א' צפון

המחזור ה-12 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל, רובי וטירה מסיימות בתיקו מאכזב ורק כאוכב מנצלת זאת ונצמדת לאיכסל. בתחתית קרית אתא ודבוריה מסיימות בתיקו... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-12-2019
  • 19:02

ונעבור לנבחרת:

שוער: שקד נחמני (הפועל הרצליה)

שוערה של הרצליה היה מצוין במשחק מול צור שלום, עצר לפחות 3 מצבים בטוחים לשער והקרין הרבה ביטחון לכל ההגנה של הרצליה. שוער מעל הליגה שמביא נקודות לקבוצתו ובעיקר שמר את קבוצתו במשחק הכל כך חשוב של קבוצתו.

 

שקד נחמני - שוער מעל הליגה! (אלעד ירקון)

 

הגנה:

נביל עלי (הפועל כאוכב)

בלמה של כאוכב עושה עונה נהדרת ובמשחק מול ערערה שמר על קבוצתו מספיגה, ניהל את החלק האחורי וכיוון אותו כדי למנוע מהיריב לכבוש ולדאוג לניצחון המכובד של קבוצתו.

 

תאמר שייח אחמד (רובי שפירא חיפה)

בלמה המצוין של 'רובי' היה מצוין מול טמרה, כל כדור לקח ראשון, שיחק עם הרבה לב ונשמה, כהרגלו עולה למגרש כדי לתת הכל על המגרש והחזיק את ההגנה מאחור.

 

לוהאב כיאל (עירוני טבריה)

הנהיג את ההגנה של טבריה, היה בלתי ניתן לחדירה בהגנה ויחד עם עסאם עישה היו מצוינים בהגנת טבריה ולא נתנו לשחקני טירה לחדור ולהגיע למצב של כיבוש. טבריה מוכיחה שיש הרבה לב ונשמה בקבוצה העונה.

 

קישור:

יוני שגיב (עירוני קרית אתא)

שחקן הכנף של קרית אתא עשה עבודת הגנה מצוינת ובהתקפה ייצר מצבים מסוכנים לחבריו, הטריד רבות את הגנת דבוריה שהתקשתה להתמודד מולו וכבש שער חשוב שהביא נקודה לקבוצתו.

 

גל שלמה (באקה אל גרביה)

קשרה הצעיר של באקה היה מצויין מול זלפה בניצחון הגדול שלהם. גל ניהל את משחק קבוצתו נהדר, ייצר מצבים לחבריו וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

עמיר אבלס (הפועל מגדל העמק)

לא סתם הוא השחקן הטוב ביותר מתחילת העונה של מגדל העמק. למרות פתיחה לא טובה, אבלס מצליח לבעוט בכל משחק ומול איכסל היה פעיל מאד, ניהל את מרכז השדה של קבוצתו ובישל את השער השני.

 

השחקן הטוב ביותר של מגדל מתחילת העונה (עדי מלול)

 

לידור באבא (הפועל מגדל העמק)

המשחק הטוב ביותר שלו מתחילת העונה ושום מילה על השער הנהדר שכבש. באבא הצליח להביא את היתרונות שלו לידי ביטוי על הקו וכמובן להפגיז עם שער שמועמד לשער העונה.

 

אחמד סבע (הפועל כפר כנא)

קשר הכנף של כפר כנא היה מצוין מול אסי גלבוע. סגר בהגנה, תמך בהתקפה וייצר מצבים לחבריו, שחקן עם יכולת טכנית גבוהה שהיה נמרץ מאד ואיים על השער. כבש שער מדהים מנקודת הקרן לחיבורים, שער שהביא שלוש נקודות לקבוצתו.

 

התקפה:

בראא קאסם (הפועל דבוריה)

חלוצה של דבוריה ממשיך ביכולותיו הגבוהה מלפני שבוע, השבוע הוכיח שהוא גולר ענק כשהגיע להזדמנות אחת וכבש שער חשוב לקבוצתו שהביא לנקודה. בראא חלוץ מהיר, עם נחישות וגולר ענק. 

 

בראא קאסם מוכיח שהוא גולר ענק (יח"צ)

 

תמר אטרש (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה ממשיך להציג יכולת גבוהה, כובש שערים חשובים לקבוצתו ומול בני זלפה היה נייד מאד, הטריד את הגנת היריבה וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח ולברוח מעט מהתחתית הכל כך בוערת. 

 

יגאל אנטבי משיג ניצחון יקר מול צור שלום החזקה (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: יגאל אנטבי (הפועל הרצליה)

איזה ניצחון גדול עשה אנטבי. קבוצתו שאכזבה בשבועות האחרונים הגיעה סופר מוכנה למשחק הקשה מול צור שלום החזקה. אנטבי הכין מצוין את שחקניו והביא ניצחון שחייב להוציא את הקבוצה מהרצליה מהתחתית הכל כך בוערת. 

 

נבחרת המחזור ה-12 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן המחזור אבי סבג עושה עבודה טובה עם בקה עם צעירים מגיל 18 עד 24 (ראמי 17-12-2019, 22:29)
    השיג נצחון על קבוצה שלא נכנעה לאום אל פחם ובקה בשנה שעברה ואיכסל השנה